Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

*Hé meiden, ik heb het stinkend druk, dus niet zoveel tijd om met jullie mee te kletsen. Vandaag weer training gehad, gelukkig laatste x.:dead: Nog 9 daagjes werken, dan heb ik vakantie! *
Gisteren zeikwaternat geregend met de hondencursus op het strand, daarna nergens zin meer in, ook niet in de pc.
Ben nu nog niet zolang thuis, en hartstikke moe, dus ga lekker naar m’n bedje toe. :asleep:Ik lees wat over een vliegend tapijtje, veel snappen doe ik er niet van, maar als jullie Beps oppikken in A’dam, vlieg dan ff over A’veen, dan zwaai ik ff naar jullie! En in gedachten vlieg ik alvast met jullie mee naar Turkije!
*Groetjes allemaal, Xxxxxxxxxxxx Mar:wave: *

Goedemorgen allemaal,

Heb snel even wat gelezen en ga nu naar de koffie.
Fijne dag allemaal en ik kom later op de dag wel weer even terug.

Bey, bey Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Nikkiheiden:

**Nog heel even en dan naar :turkey: **
HEEL VEEL PLEZIER IN BODRUM!!!

@Diamond: haal maar iedereen op op vertrekdatum, jij bent 10 ik 11!!
Dan kunnen we ze ook op aankomst afzetten zeg maar:laugh:

Zo meiden als Nikki morgen weg is sta ik op de 10de plek!!! JOEPPIE!!!

Mooie dag en waar zit ik?? OP MN WERK GRRRRR!!!

Nou ik ga het wel volhouden denk ik!
Vanavond naar mn zus, haar jongste heeft een uitvoering en of dr tante ook komt kijken?? TUURLIJK DOE IK FF!!! oeps! Na mn werk meteen FF door naar Alkmaar, en dan ook weer terug met de trein. Vanmorgen om 5.30 op gestaan, om 24 uur erin denk ik, en dan morgen weer om 5.30!! :asleep: :asleep: :asleep: !!

Tot straks dan!!
:wave:

ff geen tijd om bij te lezen maar groetjes van marjan en mij!! hahahaa, we hadden onze eigen meeting in marmaris! Lekker ff wat gedronken. Haar man had het uiteraard ook geweldig naar zn zin en haar vader was voor de eerste keer in turkije, en die wil niet meer terug naar NL. hahahaha

nu 27 graden en aangenaam windje hier. Moet echt goed smeren want je verbrand zo!!!

Hoi Bloem, wat leuk dat je Marjan hebt ontmoet daar.
Hier ook wel mooi weer, maar ja we moeten gewoon werken.
Volgende week hoop ik om deze tijd te genieten van het mooie weer, en m’n vriend.
Genieten jullie ook maar lekker hoor.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Bloem en Marjan, wat leuk dat jullie een meeting hebben in Turkije :D.

Het weer is hier nu ook erg lekker, 25 graden geeft de thermometer aan. De korte broek is weer uit de kast, vraag is alleen voor hoelang… Maar volop genieten dus vandaag.

He Marjan en Bloemmie!!! Meeten in Marmaris he!!! FF eerder dan Cyn en ik in Gumbet dus!!! JULLIE MONSTERS HAHQHAHAHAHAHAHA

Nee hoor veel plezier daar!!

Alweer een dagje dichter bij het vertrek!! Als volgende week voorbij is dan is het heerlijk om in de top 5 te staan ofzo. Dan is de grote groep weg en komen de genieters eraan(hihi)

Tot morgen allemaal
:wave:

@Nikkiheiden: heel veel plezier in Bodrum!

@Mar: we vliegen niet gewoon over, we pikken je op!

@Annemiek: hier nog zo één, zou vandaag ook maar een halve dag werken, is uiteindelijk toch nog een hele dag geworden. Dus niks van het zonnetje meegemaakt.

@Bloem: wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet! Kwamen jullie elkaar gewoon toevallig tegen?

Groetjes, Diamond

Hè ja, als dat kan, mee op het vliegend tapijt, de wind door m’n nog steeds ongeknipte haren, hmmmmmmm zalig.
Ik ben het werken zooooooooo zat!:dead:
Niks van het mooie weer meegekregen, ja , van jullie.
Ik heb nou weer gezeik op m’n werk over mijn vervanging als ik weg ben. Maar ze kunnen me wat, ik heb het op tijd geregeld, als het in de soep moet lopen dan loopt het maar in de soep!:devil:
Maar dat zal wel niet, maar het is gewoon niet prettig als je denkt alles goed geregeld te hebben, en dat een ander dan alles weer gaat veranderen. :sad: Maar ja, dat is een intern probleem, maar ik baal er wel van.
Zo, dat moest ik ff kwijt!
En morgen over twee weken ga ik niet op een vliegend tapijt, maar met een echt vliegtuig naar Marmaris, :turkey:wat beurt, beurt!!!:cool:
Hoeveelste ben ik dan op het lijstje? Nou ja, ik kijk zo wel even.
*Misschien zie ik Bloemmie daar ook nog. *
Nou, allemaal kusjes, Doei
Xxxxxxxxxxxxx Mar:wave:

O ja Nikkiheiden, heel veel plezier in het prachtige, leuke, geweldige Bodrum!!

zozozo dit gaat toch wel erg ver!! alweer een deel 5:D
mn pc is nog steeds kapot…!! baal echt…maar over2 dagen lkkr naar turkije…
heb dr echt zin in…morgen koffer inpakken:D

voor diegene wat voor mij vertrekken op de zelfde dag of na mij…heel veel plezier!! geniet ervan…

liefs

filiz

@Mar: logisch dat je baalt van de situatie op je werk! Nou laat ze lekker hoor, als jij het op tijd hebt aangegeven is het lekker hun probleem! En jij gaat straks lekker genieten van Turkije en geen seconde aan je werk denken!

@Filiz: jaa een deel 5 alweer! Gaat goed he met ons kletskousen hier! Oh je gaat al bijna! Wat lekker! Als je vantevoren niet meer hier kunt komen: HEEL VEEL PLEZIER DAN!!

Nou @Mar: Het is hier precies hetzelfde op het werk. Ze zeggen tegen je, van dat je eens je dagen moet gaan opmaken, maar vervanging is er practisch niet bij. Iedereen moet dan nòg een stap harder lopen. Nog harder dus! Pffffffffff!

Ik heb mijn planning voor dit jaar in Januari al op het bord geprikt en ze kunnen me wat!

Ga jij er ook maar lekker van genieten. Je hebt net zo’n zware training achter de rug :frowning: :laugh: , dus je hebt het zeker verdient.

En @Diamond: heb je de fles al leeg of hoe zit dat? Een of twee op een door de weekse dag moet kunnen toch?

Fijne avond nog en voor iedereen die binnenkort weer vertrekt, veel plezier en een hele fijne vakantie.

Groetjes van Roanna :wave:

@Roanna; nee ik had 'm bewaard, kunnen we hem gezellig samen opdrinken, toch! Hij staat in ieder geval koud hoor, wil je een glaasje?

Ja lekkerrrrrr. Doe maar. Welke heb je koud staan? Ik hou wel van zoete, rode of witte wijn. Heb je die? Er zijn nu toch niet zoveel mensen online, dus kunnen we het bijna met z’n beidjes op drinken. :whistle: :jeez:

Wat heb je trouwens al veel plaatjes bij je naam. Goed zeg!

Groetjes Roanna

Tot nu toe zijn we met z’n tweetjes dus we kunnen lekker doordrinken! Zullen we beginnen met een lekker glaasje zoete witte wijn?

Nog meer liefhebbers voor een lekker glaasje wijn?

Oke! Pak ik er even een bakje, wel ongezouten, pinda’s bij. Ik heb ook nog wel chips, al lust ik die zelf niet:eek: :laugh: , maar misschien de visite wel. Dus zeg maar even of ik ze erbij moet pakken!

HAHAHA kletskousen en nu al drinkers ook;) grapje hoor.
Geniet er maar van!!!

@filiz Een goede reis en geniet maar lekker!!!

Ja het gaat nu beginnen met al die vakantiegangers.

Groet jac