@Roanna: lekker, zet de schaaltjes maar op tafel! Al hebben we wel laat gegeten vanavond. Zullen we eerst maar een kopje koffie doen dan?
Jac ook een kopje?
@Roanna: lekker, zet de schaaltjes maar op tafel! Al hebben we wel laat gegeten vanavond. Zullen we eerst maar een kopje koffie doen dan?
Jac ook een kopje?
Nou ik heb in de vooravond al een Senseo gehad en zo laat nog koffie, dan kan deze oude vrouw
niet slapen. Ik wacht wel ff op jullie, tot je de koffie op hebt. Zet ik alles vast klaar!
*
*
@ Roanna, ik ben cat. beheerder, en ik had iemand (een Regio) ingewerkt, zodat zij alles weet op mijn Tokootje, en er was ook toegezegd dat zij er zou zijn als ik met vakantie ben, het is ook een schat van een vrouw. Maar nu hebben ze haar opeens ergens anders nodig, en moet er bij mij een RPS-er komen, die totaal mijn Toko niet kent, en daar ben ik niet blij mee!
Maar het zal wel goed komen, maar ik baal er wel van!
**
O ja, ik sta nu geloof ik 7e, maar na dit weekend 2e geloof ik! Gaat nou hard,
Xxxx Mar
@Roanna: nou dan drinken wij nog ff een kopje, en dan kan straks de fles ontkurkt worden! Heb trouwens wel caffeinevrije koffie, anders slaap ik ook niet hoor
He, het eerste stuk van mijn post is verdwenen! Ik vroeg me af of die fles wijn niet mee ging op ons vliegend tapijtje??? Na al die Raki van Rienus lust ik ook wel eens wat anders!!
Ja oke Mar, dan heb je wat meer verantwoordelijkheden, als je manager/beheerder bent. Dat ben ik dus niet! Ik ben cat. medewerkster, maar wij moeten toch wel rekening houden met elkaar. Onze vestiging telt zo’n 20 medewerkers, incl. partimers en uitzendkrachten.
@Diamond, ja doe dan toch maar eerst dat bakkie cafeinevrije koffie. Dan kunnen we gezellig met z’n allen nog even na borrelen.
@Jac: Wij aan de drank? Nee hoor!![]()
@Roanna; lekker kopje was dat he, met dat chocoladekoekje! Nu tijd voor iets sterkers :yes:
Maar Diamond toch? Chocoladekoeje voor mij? Ik lust toch geen chocola. Ik heb een roomboterkrakeling genomen en als je daar eenmaal aan begint, dan… wil je meer!!!
Nou, doe nu maar dat wijntje hoor!
Oh nee da’s waar ook! Helemaal vergeten! Maar je mag hem wel aan mij geven hoor, blijf jij lekker bij de roomboterkrakelingen ![]()
plop fles geopend! Houden jullie even je glas aan dan schenk ik in…
Ja da’s goed! Wel recht houden die fles Diamond!
Je weet zeker dat dit je eerste glas van vanavond is? :laugh: Mmmmmmm lekker hoor! Nog een. Nee geen krakeling meer!
Oh, er zat hier net in de keuken een hele grote spin. Ff naar buiten gewerkt. Brrrrrrrrrrrr.
Ook kwam ik net achter, dat ik voor de 5 Mei mijn restantbetaling van onze vakantie moet overmaken, dus schiet het voor mij ook al wel op. Oh nee Diamond, jij gaat nog eerst.
Goede avond meisjes…smaakt ie :laugh: ?
Jij ook goedenavond Marion.
Nou, ik dacht het wel. :geek: Jij ook wat? Witte of rode?
Nee dank je Roanna, lief aangeboden maar ik ga mijn bedje opzoeken. Saai he? Maar moet morgen naar kantoor. Jullie nog een gezellige avond en laat het jullie smaken ![]()
JOHW!!! Ik lust wel een glaasje zoete witte wijn, of 2…of 3…of… hahaha doe mij maar wat
Ik lust et wel! Jammie!
Oew vrijdag weer koninginnenacht!!! Gaan jullie nog wat leuks doen?
goeiemorrugge
HEEEEY meiden, goedenmorgen!!
Ik is er ook weer
![]()
Goeiemorgen!
@Roanna: goed dat je het zegt! Ik moet ook het restantbedrag nog betalen! Vandaag maar meteen even doen! Ben gister als een blok in slaap gevallen na al die wijntjes. Maar er zit nog een bodempje in de fles, dat drinken we dan vanavond wel op goed?
@Rien: drink je vanavond ook mee? Je gelooft het niet maar heb gister Grey’s Anatomy wéér niet gezien. Ben in slaap gevallen…Is er nog weer wat leuks gebeurd?
Nog geen plannen voor Koninginnenacht en dag, jullie wel?
En nu zal ik 's ff gaan tellen: nog 42 daagjes!!!
Goeimorgeuhh !!
Ben in een goede bui omdat ik denk eindelijk iets gevonden te hebben om te studeren en die me meer zal liggen dan wat ik nu doe !
Even jullie mening: Wat denken jullie van een soort Schoonheidssalon ? Massage, manicure, pedicure, sauna … ? Zo een beetje wellness center ? Lijkt me leuk niet ?
Want, nu doe ik toerisme maar ik amuseer me echt niet in mn school nu en waarom ik toerisme doe, is om in Turkije te geraken maar de kans dat je werkelijk naar Turkije mag, is héél klein ! Kan evengoed in Spanje belanden …
DUS, als ik nu zo massage en zo bijleer dan kan ik, als ik zin heb, een hotel aanspreken in Turkije om daar de massage te gaan doen (mss samen met mn vriend want hij doet dat ook !) Euh, goed idee denken jullie ? of beter niet ?
Maar het is zeker de bedoeling, voor als ik geld heb, mn eigen zaakje op te starten hier in België dan wel !
groetjes
Zo eerst maar weer eens het lijstje, zag dat het echt druk word qua vertrek, dus dan komt de top 5 inzicht(DIAMOND!!! GOED HE!!!)
Nikkiheiden… 26 april… Bodrum(Nikki veel plezier!!!)
**
**Poellie… 27 april… Side
****Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side(Zo meiden allemaal er klaar voor?? Goede reis morgen!!)
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Sev, weet niet wat wijsheid is!! Je moet dat doen wat je in de toekomst(JOUW TOEKOMST!!!) kan helpen. Niet wat je in Turkije kan helpen, niet wat leuk is om met je vriendje samen te doen, nee voor JOU!!! En dat is het enige dat belangrijk is dus!!
Diamond, na de 30ste sta jij op de 5de plek!! En als Mar weg is ik dus!!!
HEERLIJK!!! kan niet wachten dus!
Heb niet echt plannen voor de konninginnedag. Achter hubbie aanslenteren denk ik dus! Samen met een vriendin en de puber dus! Ach gewoon lekker niets doen, en hopen op mooi weer! Voor ons maar zeker voor de kinderen en de mensen met de kraampjes
Tot straks
![]()
@Beps: Neen tuurlijk niet ! Maar mss dat ik door toerisme meer beïnvloed werd als ik dacht aan Turkije mar het lukt me daar niet. Wil gewoon een gezelligere sfeer en zo en massage en zo heeft me altijd al aangesproken om te doen… Maar nooit bij stilgestaan om het ooit uit te gaan voeren ! Mss word het tijd dat ik daarvoor ga en dat reizen gewoon als een soort hobby beschouwen… Had al gaan solliciteren als stewardess maar die sfeer die daar rondhangt ligt me echt niet, je moet véél te mooi zijn, slank enz… Ben er nooit op mijn gemak, is net een modeshow …