Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Sev misschien moest je eens een interessetest doen. Of gewoon even goed nadenken wat JIJ nou wil, ook zonder Turkije in je achterhoofd. Ik bedoel iets wat je ook leuk vind zonder dat je het in Turkije zou doen.
Als er dan iets is wat je aanspreekt kan je altijd nog naar Turkije, maar dan weet je zeker dat je iets doet wat jij ook echt leuk vind.
Schrijf eens alles op wat je te binnen schiet wat je evt leuk lijkt, schrijf alles op een rijtje en sta daarna bij alles even stil, misschien dat het je op weg kan helpen. Of je schrijft bij alles wat je hebt bedacht de voors en tegens. Dan weet je beter wat je wel en niet wil.
Ik hoop dat het je lukt en dat je een voor jou goede keuze kan vinden :slight_smile:

@ Diamond: Ohw ohw ohw!!! HOE KAN JE NOU IN SLAAP VALLEN BIJ GREY’S ANATOMY??? Tssssssss… (hahaha)
Ik was aan et msnnen met mn msn flirt… heb het wel gevolgd, maar er was niet zo heel erg veel bijzonders gebeurd.
Christina ging uit met die dokter van haar (ben zn nnaam even kwijt) Verliep belabberd! Totdat iemand riep of er een dokter in de zaal was :stuck_out_tongue:
Dr Bailey is zwanger!!! Izzy en Alex hebben weer gezoend. Alex was echt lief!
En Meredith zei tegen dokter Sheperd: I miss you. En toen kwam hij eng/spannend dichtbij haar staan en wilde haar in dr nek kussen maar hij kon het niet zei hij!!!

En met koninginnenacht ga ik uit met vriendinnen, eerst indrinken en dan de hele nacht doorhalen! (Groningen kent geen sluitingstijden he ;)) En zo in een keer door naar konninginnedag! :smiley: (ok…ik weet niet of ik dat red… maar ga mn best doen :p)
Konninginnenacht is altijd HET grootste feest van het jaar hier!!! (Groningsontzet 28 aug, 2e grootste)

owkee ja, lijkt me een goed idee maar het is al zo een jaar dat dit in mn hoofd spookt en heb er vanmorgen over gepraat met mn ma (zij is kapster) en die vond dat zo leuk!

Sorry meiden, maar heb geen tijd om alles terug te lezen!! Misschien komend weekend wel ff!!! Disney was erg gezellig!!! Nu weer ruim 5 weken wachten en dan ga ik weer!!!

X

oooohhh Cynthia ! Heb jij geluk zeg !

He Cyn, 3 dagen later ga ik ook!!!(hihi)

Welkom thuis ik ga je vast ergens spreken doeidoei
:wave:

Welkom Thuis Cyn!!!

Thanks meiden!!!

X

Wat is het snel voorbij gegaan Cynthia.
Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

Volgens mij vertrekt er vandaag ook weer iemand, moet even kijken wie hoor.
En morgen gaan er ook een paar weg.
Moet even de lijst opsporen.

Voor wie gaan: “Allemaal een goede Reis en veel plezier”

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

PS Moet rennen want m’n EHBO/BRAND cursus begint zo.

Ik heb de lijst even tevoorschijn gehaald.
Nikkiheiden, Poelli, Iriz Askim en Filiz : VEEL PLEZIER!!!

Wat gaan er komende week veel mensen weg!! Wordt de lijst weer wat korter van…

**Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
**Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side

@ Cynthia:
Fijn dat je er weer bent :D!

@ Poellie,Iris Askim en Filiz:
HEEL VEEL PLEZIER IN :turkey: !!

Leuk dat de lijst korter word :stuck_out_tongue: kom ik iets meer hoger te staan :wink:

Hihi ja idd dat scheelt weer :stuck_out_tongue: En zo komen we steeds dichterbij onze vertrekdata :wink:

Ja als Mar naar Marmaris is, sta ik op plek 5(5 mei!)
Ohwwww ik wil weg!!! Vlieg eens door Rien!!

Ja ik zit ook al te wachten, kunnen jullie eerst langs bep en daarna naar mij.
ik woon niet ver van lelystad af.
Maar goed ik sta op de 10de plek.
dus ik moet nog effies wachten.

he meiden fijne reis morgen en geniet er maar lekker van.

groetjes.

Ik plaats 21 :bored:

Jac, we zijn al bijna in Kusa dus helaas, kan je niet ophalen dus!!!

Heey Sev ik ook! We gaan allebei op 1 augustus pas :frowning:
Ik hoop dat het deze zomer wel een warme zomer wordt hier in NL! Ik moet wel hele zomer werken, maar dat kan ook in de buitenlucht :stuck_out_tongue: Ik ga hele zomer oppassen bij mn oppasadresje! 2 Jaar geleden ook gedaan, toen was het heerlijke zomer zijn we elke dag naar het meer gegaan, wezen zwemmen! Maar ja toen moesten de kinderen nog een middagdutje doen (toen 1 en 3) nu niet meer :smiley: (3 en 4)
Echte schatjes! Had de jongste een paar dagen geleden aan de telefoon: “Riekene, ik missss jeeee!!! Je moet snel weer komun!!”

ooohhh zo lief ! Altijd leuk zo een kleine schatjes ! Maar pas op als ze groter worden ! :wink:
Ahhh en het is een hel om zo lang te wachten nog totdat wij aan de beurt zijn voor turkije !

Ja zijn echt zulke schatjes!

Ja en helemaal omdat ik eigenlijk overmorgen al zou gaan!!! WAAHHHHHhhh frustrerend!!! Stomme *** van een exvriend! :frowning:

Ah, mn vriend is ook ff in zijn ***bui ! MANNEN, kom je NERGENS mee !:bored: