Nou dat is lekker zit ik hier al 2 dagen te wachten en zijn jullie al gegaan zonder mij?
Maar goed moet ik toch met de trein komen enkel ga ik gelijk door naar turgutreis.
o nee eerst langs in bodrum even overheerlijk doner kebab eten.
Mijn tentje heeft een turkse prijs gewonnen voor beste kebab hmmmmmmmmm.
Veel plezier in kusadasi.
Over 3 uurtjes ben ik in bodrum.
ja bagger gewoon! Overstappen op Brussel en daarna weer overstappen op a’dam cs… Vanaf brussel naar alkmaar reed ik trouwens 1e klas!! Dat was wel lekker!
Over 4 dagen zal ik echt weggaan. Niet te geloven.
Vandaag is nikkieheiden vertrokken.
Morgen gaan er weer een aantal. Voor iedereen wordt het nu wel een beetje aftellen.
Voor sommigen zijn het dagen, voor anderen weken en dan zijn er ook mensen die nog een paar maandjes moeten wachten. Maar de meesten zullen lekker op reis gaan.
ga zo naar huis om te koken, misschien kom ik vanavond nog eventjes terug. Anders morgen.
Voor degenen die morgen vertrekken vast een fijne reis gewenst.
Het is toch echt zo Fransijn !!!
Begint al spannend te worden of niet? Over 4 dagen zit jij lekker in Side met je mannetje. Wij tellen lekker met je af, want het is je gegund meissie.
@Sev: zoiets heeft mij altijd al leuk geleken. Vindt het ook altijd super om met haar, make up, nagels enz te prutsen. Lijkt me geweldig om zoiets voor jezelf te hebben.
@Bep: ja nog ff geduld en we staan straks bovenaan! Als straks de hele bups vertrokken is staan we een heel stuk hoger!
@Rien: ja ik had me nog zo voorgenomen om het dit keer wel uit te zien. Maar gelukkig hou jij me een beetje op de hoogte haha.
Misschien dat m’n vriendin en ik koninginnenacht gaan stappen, maar nog niet helemaal zeker…
@Cynthia: super dat Disney zo leuk was. En nog ff wachten en je mag alweer vertrekken
@Fransijn: hoe is de EHBO cursus gegaan?
@Poellie, Filiz en Iris Askim: heel veel plezier meiden!
Ow ik zit te dubben…Heb vorige week een geweldige spijkerbroek gezien, eentje die ik al tijden zoek. Maar hij kost 175 Euro! Morgen nog maar een keer kijken of ik 'm nog steeds zo mooi vind…
Zonet een paar foto’s gekregen van iemand uit Australie waar ik regelmatig mee mail, allemaal van Turkije! Oh krijg spontaan zin om te gaan. Dus Rien vlieg 's een beetje door, we zijn al zolang onderweg!
Zo nu eerst lekker frietjes eten (heb vanmiddag per slot van rekening een half uur goed doorgetrapt :))
We zijn er al hoor Diamond!
We zijn eerst al met zn allen in de hamam in Kusadasi geweest en we liggen nu op het strand. We konden je niet wakker krijgen, dus hebben we je maar laten slapen, kom je er ook bij liggen?
Vanavond hebben we girlsparty on the beach!!
Ohw ja ik ben ook zo’n slaapmuts! Dat komt van al die wijn die ik gister met Roanna heb opgedronken! Vanavond girlsparty, ik doe mee. Zal 's ff kijken wat ik aan ga doen! Maarre hoe zit het nou met de haven, daar zijn we nog steeds niet geweest!
Die mag van mij wel thuisblijven…toch ietsje te oud voor mij, maar als iemand anders hem wel graag mee wil … vind ik het ook prima! Ken zij muziek niet zo goed, ken 1 nummer en vind het niet echt heel spectaculair…
Hehehe ik ben er.
Was effe een ritje met de trein.
Net een heerlijk durum kebab op. Het was weer heerlijk.
Nou mijn koffer is net uitgepakt, dus nu maar effe kijken of iedereen er nog is.
Tot later en ik neem er een als jullie een girlsparty houden;)
Ja ik sta me net te bedenken wat ik aan zal trekken vanavond. Het is heerlijk warm dus denk dat het maar een leuk rokje met een topje wordt en open schoentjes…
*Hé meiden, ff gedag zeggen, krijg zo Paps en Mams op visite. Wacht ff met die Girls party en maak niet alle wijn op! Als ze weg zijn flits ik mezelf naar Turkije:TURKEY: toe. Maak maar een gezellig vuurtje op het strand, dan zie ik waar jullie zitten!! Zal ik nog wat lekkers meenemen? * Leuke vent of zo? :love:
** XxxxxxxxxxxxxxxxxMar