Girlsparty?
Nou, ik moet eerst even een sportdag voor onze school gaan organiseren.
Ik wil de grote lijnen klaar hebben voor ik zondag wegga. Dus als jullie het niet erg vinden ga ik eerst daar mee aan de slag.
Vanmiddag had ik bijscholing EHBO/Brand. We gingen op het plein leren hoe we de vlam in de pan moeten doven. Onder het toeziend oog van menig leerling deden we de test. Het was weer een goede oefening. Ook gingen we de school ontruimen met een soort van masker op, zodat het leek of je in dichte rook in het gebouw liep. Je raakt totaal gedesoriënteerd hoor. Was erg goed om ook eens te ervaren.
Ik ga mijn liefje zo nog even bellen.
Heb net hard gewerkt aan mân sportdag, dus wil nu nog even wat leuks. Ze gaan daar toch nooit vroeg naar bed.
Ik snap soms niet dat ze het maar allemaal volhouden.
Ik denk ook vaak in Turkse tijd. Mân gedachten zijn altijd een uur later dan dat het hier is.
Daarna nog even mân wijntje drinken op de girlsparty en dan slapen.
Allemaal al naar Bed??? Leuk hoor, Paps en Mams zijn weg, flits in mezelf naar het strand van Alanya, maar jullie vuurtje was al uit! * Nou ja, flits ik mezelf ook maar naar bed. Slaap lekker allemaal, sweet dreams van alle lieve turkse en niet-turkse vriendjes! Xxxx Mar (nog maar 7 dagen werken en 13 nachtjes slapen!!):yes::yes::yes:
Kijk wat we ook kunnen doen, is dat Diamond, Sev en ik alvast een paar lekker mannen uitzoeken voor een groot feest en dan hebben we allemaal ruim keus! (aan mannen) Iedereen mag natuurlijk helpen zoeken!
Oew lijkt me wel wat
Zoeken we een overschot aan mannen uit! heerlijk!!! hihi :D:D:D
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?
Nieuwe dag, Nieuwe kansen.
De zon schijnt nu nog heerlijk, zo op de vroege morgen. Hoop dat het vandaag ook weer mooi blijft.
Mân stagiair komt zo dus ik heb niet zo veel tijd.
Ik heb de laatste tijd wel meer last van tijdgebrek.
Nou ja, over 3 dagen ben ik mân koffer aanât pakken en kan ik volgende week hopelijk genieten van mân weekje Side.
Ercan zei gisteravond nog hoe blij hij is dat ik kom. Nou ik niet minder hoor.:love: :love: :love:
Fijne dag allemaal en misschien tot later, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Rien: ben al aan 't zoeken! Vandaag hele dag vrij dus alle tijd. Als we nou laag over vliegen met ons tapijtje kunnen we de boel eens goed bekijken. Heb je vandaag iets te doen? Anders maken we een keurings-vluchtje :laugh:
@Mar: het feestje was in Kusadasi, dus je was verkeerd! Ik liep ook een beetje achter hoor. Maar Koninginnenacht gaan we de haven van Alanya onveilig maken. Rien en ik kennen daar alle leuke plekjes!
Wat zijn we er eigenlijk vroeg uit na zoân heftig feest Sev! Ben jij niet moe? Maar ik slaap vandaag wel een beetje bij, kunnen we vanavond weer verder