@ diamond: Ik ben ook erg benieuwd hoe het ons gaat bevallen maar eigenlijk ben ik daar helemaal niet bang voor. We maken het gewoon super. Als ik alle verhalen hoor op vakantiereiswijzer dan gaat dat helemaal goed komen .
Riviera zal idd wel het hotel blijven wat een hele gunstige ligging heeft in Alanya. Ik vind het alleen gek dat er niet zo heel veel nederlanders in dat hotel verblijven. Degene die er echter zijn geweest blijven er terugkomen. Ik ga er zeker ook nog naar terug maar niet het komende jaar. Wie weet wel het jaar erna. Het blijft een onwijs mooie herinnering.
ook ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad…zijn jullie ook al druk bezig met de voorbereidingen van oud op nieuw…?
ik hou met een paar vriendinnen bij mij door…vandaag met 2 boodschappen gaan doen…hele auto lag vol…we konden amper zelf nog zitten. was wel een lomp moment…
@beppie…ik hoop dat je snel weer beter bent…niks zo rot als ziek zijn.
@yolcu…welkom…hoe meer zielen hoe meer vreugde he;)
@diamond…moet een heerlij kgevoel zijn, om voor de rest van het jaar klaar te zijn met werken…
ik ben vandaag ook gaan boeken…samen met 3 vriendinnen vertrek ik 27 april naar hotel asteria in side.
ik heb er echt zoo veel zin in…lkkr 11 dagen van de turkse zon genieten…:laugh:
Nog drie dagen en dan is het exit 2005! Heb gister m’n collega’s al even gevraagd of zij al vakantieplannen hebben want m’n moeder en ik willen weer graag ergens in juni gaan. Met m’n vriend is het nu natuurlijk even afwachten hoe het allemaal gaat lopen maar we zijn al wel druk in de boeken aan het kijken en alleen dat is al leuk!!
@Iedereen die al geboekt heeft: heerlijk!! Het grote aftellen kan weer beginnen
Owh, ik zou willen dat ik al wist waarheen en wanneer, maar goed het gaat vanzelf gebeuren. Eerst maar eens kijken hoe het met mn collega op het werk zal gaan en wat we met elkaar kunnen regelen over de vakanties
Maar ik zou ook in het lijstje willen:( !!!
Geduld is niet mijn sterkste kant dus:beach:
Annemiek:wave:
hihi ik ben ook al plannen aan het maken idd al kan ik nog niets boeken.
het ligt natuurlijk heel erg aan of ik herkansingen heb, maar als dat niet zo is, dan ga ik waarschijnlijk 1 maand stage lopen in Istanbul, daarna blijf ik of in Istanbul of ik ga naar Antalya en dan ga ik daar weer bij Tömer een talencursus doen, en misschien als ik de laatste maand nog tijd heb, gewoon lekker vakantie. Misschien een soort rondreis, dan neem ik de bus en ga ik lekker naar de westkust, of juist meer naar het oosten, maar misschien is het dan te warm, en ga ik lekker in Antalya of Istanbul blijven aan het strand oeiii ik moet maar eens gaan sparen:dead:
@Filiz: Thuis, met vrienden. De puber heeft een vriend uitgenodigd, mn vriendin neemt de kinderen mee(zijn ook weer vrienden van de puber:) ) en mss komt er nog een stel vrienden, dat horen we wel. Ziet er nu naar uit met zn 8-ten te zijn, kunnen er dus makkelijk meer worden.
Nou vandaag de laatste boodschappen doen, morgen flappen bakken, de bollen zijn besteld, en dan kan 2006 beginnen dus
Zorg dat je op 2 januarie nog met 2 handen 10 bier kunt bestellen
Groetjes
Annemiek:wave:
@Roanna: groot gelijk dat jullie nu lekker met het vliegtuig gaan, beter dan al die úren in de bus. Ben één keer in Salou geweest en vond het er erg leuk! In welk hotel/app zitten jullie?
@Filiz: wij vieren het dit jaar bij mijn ouders. Niks geen wilde stapplannen maar lekker knus voor de tv met lekkere hapjes en drankjes erbij. Kijken naar de eerste live-optredens bij Idols en om 00:00 natuurlijk vuurwerk afsteken.
@Annemiek: hoe gaat het inmiddels met je voet? Grappig, wij hebben ook oliebollen besteld maar gaan zelf ook nog het één en ander bakken, heerlijk!
@Nur: allemaal gave plannen. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
@Linda: ik denk dat we het toch over een ander hotel hebben. Heb nog 's even geinformeerd en degene waar wij belangstelling voor hebben ligt echt naast Grand Zaman, dus aan dezelfde straat als Riviera. Heb al even op m’n werk geinformeerd of ik in juni een weekje (of twee) weg zou kunnen.
Nou, de op één na laatste dag van het jaar! Morgen nog even naar de stad want ben nog op zoek naar een zwart rokje, heb met kerst zulke gave panty’s gekregen! En dan kan wat mij betreft het nieuwe jaar beginnen!!
@ Diamond:
Wij gaan naar hotel Salou Princess, vlakbij het centrum en niet zover van het strand. Wat leuk dat jij er ook al weleens bent geweest. Vorige keer was je ook al in Malgrat geweest, waar wij toen naar toe gingen. Wij gaan nu voor de 4e keer naar Salou. 2 Keer met de bus geweest en 2 keer met het vliegtuig. We gaan met mijn broer en zijn vrouw die er ook al vaker zijn geweest, dus dat wordt weer een gezellige boel. Deze keer ook weer vliegen inderdaad.(Transavia)
En ja… wie weet, pakken we in het najaar nog een weekje Turkije.
Voor allen op dit forum, een heel goed uiteinde en een heel goed begin gewenst. Dat het maar weer zo mag worden wat jullie er van hopen. Heel veel gezondheid en heel veel plezier gewenst in 2006.
@Roanna: hotel zegt me zo ff niks. Wij zaten toen in hotel Las Vegas als ik het me goed herinner, is alweer een héle tijd geleden. Jeetje als ik er zo over nadenk was dat wel een heel andere vakantie dan die ik nu heb haha, maar ja toen waren we ook nog single en elke avond natuurlijk party Rijdt er nog steeds zo’n paarse jeep rond van disco Flashback? Haha m’n vriendin en ik voelden ons stóer toen we daar 's avonds in mochten meerijden
@ Diamond: Dit hotel ligt aan het bekende Europaplein. In Las Vegas hebben wij zo’n 5 jaar geleden ook gezeten. Was ook erg goed en 2 jaar geleden in Hotel Da Vinci en vele jaren geleden in Maritim Princess, richting Cambrils.
Toen wij er de laatste keer waren, sjeesde er inderdaad regelmatig zo’n reklamewagen voorbij. Maar… daar zijn wij al te oud voor:rolleyes: denk ik!
Gaan altijd lekker met z’n allen op een terrasje zitten of vermaken ons bij de animatie van het hotel.
@Roanna: maar da’s toch ook hartstikke lekker zo’n vakantie! Wij gaan ook niet zo vaak meer uit hoor, de afgelopen vakantie met m’n vriend zelfs helemaal niet en moet zeggen dat ik het helemaal niet heb gemist. Wij zijn denk ik zo’n zes jaar geleden in Las Vegas geweest. Toen was er zo’n heel rare ober, hij had zo’n Bert wenkbrauw (helemaal doorlopend) en ging altijd achter je staan zodat je niet wist dat hij er was, en riep dan heel hard DRIENK (of je dus wat wilde drinken) haha m’n vriendin en ik moeten er soms nog om lachen
@Patricia1968: naar die info ben ik ook op zoek! Wij zagen 'm ook in de gidsen staan en het lijkt ons ook wel wat, maar we zijn er nog niet helemaal uit waar dat hotel nou precies staat. Kan het me niet herinneren dat ze aan het bouwen waren naast Grand Zaman…Dus als er iemand is die meer weet
**Aan alle lieve meiden hier op het Veel plezier-welkom thuis topic: een heel goede jaarwisseling en tot in 2006! Dat we maar weer drie topics mogen volkletsen **