Veel plezier - Welkom thuis 3

Hoi hoi !

Ben net terug van een weekje Twente … was egt heeel erg leuk! Leuke verjaardag gehad daar met onverwachtse visite dus was echt een verrassing! Leuke kerst gehad, 2e kerstdag met vakantievrienden die daar in de buurt wonen (en die ik dus maar eens in de zoveel weken zie…) uitgeweest in een grote discotheek … was zooo gezellig en leuk! :slight_smile: Verder sneeuw gehad 2e kerstdag en de rest vd week … dus lekker gewandeld in de sneeuw en daarna lekker de sauna & jacuzzi ingedoken (zaten in ons huisje…)! Het was egt een superluxe huisje! Egt een heerlijke week gehad!
Hou het kort meiden, sorry … moet morgen werken en spreek jullie dus niet meer morgen. Daarom … :

Alvast een super goed & gezond & liefdevol 2006 !!
- Voorzichtig met vuurwerk (we moeten wel kunnen blijven typen he!) :wink: -

Liefs,

@Diamond: Voetje voor voetje gaat het beter(hihi) nee hoor, het gaat weer redelijk!!

Iedereen hier een fantastisch 2006 en dat we hier nog maar lang, en vol liefde over onze vakanties, en vol eerbied voor elkaar mogen blijven kletsen.

TOT VOLGEND JAAR(vind ik altijd zooo leuk klinken!!:slight_smile: :slight_smile: )
Annemiek:wave:

Graag wil ik iedereen een gelukkig en vooral gezond 2006 toewensen!

Groetjes,Jill

Gelukkig Nieuwjaar !!
Ik wens iedereen een gezond, gelukkig 2006 en dat er nog vele Turkije-reisjes mogen volgen !

@ Diamond: Dan hebben we het idd over verschillende hotels. Heb over dat hotel verder niets gehoord. Het is denk ik echt aan te raden om informatie te verzamelen want stel dat het tegenvalt en Riviera ligt in dezelfde straat dan is dat errug balen.

@ Annemiek: Gelukkig dat het voetje voor voetje beter gaat met jou voetje (hahaha)

@ Missymoi: Leuk te lezen dat jou weekje super is geweest en je verjaardag onverwachts heel erg leuk is geworden.

Bah bah ik heb gister de schrik van mijn leven gehad. We waren op weg van mij naar mijn vriend met de auto en het sneeuwde behoorlijk. Er was al een dik pak gevallen dus we reden heel erg langzaam. We reden op een binnenweg die niet al te breed is en die aan de zijkanten kapot is gereden door vrachtwagens. We waren ongeveer 200 meter van een beter bereikbare weg af toen er een tegenligger kwam. Mijn vriend ging dus meer naar rechts om genoeg plaats te maken maar toen raakten we in een kuil in de zijkant van de weg (kapotgereden door vrachtwagens) en jawel hoor daar begonnen we te glijden. We raakten weer de weg op maar toen gelijk weer rechts de berm in. We zijn door een soort hekwerk heen geschoten met prikkeldraad eroverheen, deze heeft ons gestopt. Toen we stilstonden drong het pas tot ons door dat 10 centimeter langs de bestuurderskant een hele dikke boom stond en voor ons stond ook een boom. De prikkeldraad is over de auto heen gegaan en heeft voor diepe krassen gezorgd. De auto is weggesleept en we hebben voor een aantal duizend euro schade. Gelukkig was de auto all risk verzekerd. Als ik er nu nog aan terug denk krijg ik weer de kriebels en ik sta nog altijd te trillen op mijn benen. Vond het erg eng en hoop dit niet meer mee te maken. Een ongeluk is zo gebeurd dat besef ik me nu wel.

Nou Iedereen een hele fijne jaarwisseling en hopelijk mogen alle wensen die we koesteren in 2006 uitkomen. Geniet ervan…
Wij gaan stappen met vrienden vanavond. Ik ben er met mijn gevoel niet helemaal bij maar we gaan er wel van genieten.

groetjes Linda :wave: (tot volgend jaar)

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Gelukkig nieuwjaar!
Mijn jaar is in ieder geval prima begonnen, hopelijk dat van jullie ook!

Yeni Yilmaz Kutlu Olsun!

Oftewel een Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Ben de laatste tijd niet echt veel meer hier te vinden… En dat spijt me echt heel erg!!

Vannacht de schrik van mijn leven gehad… Als ik 1 minuut later was weggegaan had ik er nu misschien niet meer geweest! Er kwam een auto echt heeeeel hard aanrijden en hij wilde dezelfde bocht in als ons, maar hij raakte in een slip en “tolde” alle kanten op… Als we dus 1 minuut later waren geweest had hij ons waarschijnlijk (bijna zo goed als zeker) geschept! Mijn jaar is dus vol schrik begonnen! Maar we denken maar zo, het had zo moeten zijn dat we net op tijd weg waren gegaan!

Nou goed ik wens jullie allen nogmaals een liefdevol en vooral REISlustig 2006!!!

Liefs Cyn

Heey mensen!!
Ik wens iedereen een gelukkig gezond maar vooral liefdevol 2006!!
En ik hoop voor me vriendje dat het voor hem ook een onwijs mooi jaar gaat worden.
In juni zie ik hem weer:D:D:D
Dit moest ik ff kwijt:D

Groetjes…

ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Hopenlijk heeft iedereen een leuke oudejaarsavond gehad. Wij zijn bij mijn ouders geweest, eigenlijk een rustig avondje maar wel gezellig. M’n vriend had nog wat vuurwerk gekocht, maar met een grote rol ging het bijna mis, dat ding ontplofte ineens! Iedereen schrook zich kapot. Gelukkig is het verder goed gegaan.

Oh zo leuk, kreeg gister allemaal erg leuke sms’jes uit Turkije. Kan niet wachten om weer te gaan en iedereen te zien!

@Missy: fijn dat je zo’n leuke week hebt gehad in Twente! Jaja het is hier erg gezellig :slight_smile: Waar heb je nou precies gezeten (of had je dat eerder al verteld?)

@Annemiek: mooi dat het steeds ietsje beter gaat. Heb je ondanks dat toch nog een leuke oudejaarsavond gehad?

@Linda: ow wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig dat er buiten de schade niks met jullie is gebeurd. Als ik het zo lees dan had het heel anders kunnen aflopen. Hopenlijk heb je toch nog een beetje van de avond kunnen genieten…
Ben inmiddels inderdaad al druk bezig met info verzamelen obver het hotel, wil wel eerst ff een paar dingen weten. M’n vriend en ik hebben ook een reisgids voor Mexico gehaald, ziet er allemaal erg gaaf uit. Wie weet…

@Cynthia: jeetje jij ook al zo’n eng verhaal. Gelukkig is het bij jullie ook net goed gegaan. Sommigen mensen zijn echt een gevaar op straat voor een ander, bah! Maakt toch niet uit dat je de laatste tijd niet zoveel tijd hebt om hier te komen, zal straks vast wel weer meer worden, helemaal als we weer lekker kunnen gaan aftellen allemaal. Gaat het met je vriend verder ook allemaal goed?

Groetjes, Diamond

yeni yiliniz kutlu olsun!!!

hallo allemaal

@ Cynthia: Bah vreselijk jij ook al zo’n schrik gehad. Ben je er al een beetje overheen? Ik nog niet. De gedachten “als we harder reden dan was het erger afgelopen” houdt me heel erg bezig en dat doet me beseffen dat het zo voorbij kan zijn. En ook al kan je zelf zo goed autorijden de omstandigheden of andere weggebruikers kunnen je in gevaar brengen.
Dat je hier niet altijd meer te vinden bent geeft niet, je komt hier nog terug en dat geeft aan dat je toch niet zonder kunt :slight_smile: en of je nu dagelijks komt of een keer in de zoveel tijd, je hoort toch bij dit forum :slight_smile: .

@ Diamond: Gelukkig hebben we een ontzettend leuk nieuwjaar beleefd. Tot half 1 thuis en daarna lekker uit gegaan met vrienden. Het was onwijs gezellig we hebben allemaal te veel gedronken drinken was all in bij de prijs van het kaartje hahaha maar dat maakt niet uit. Ik heb genoeg water gedronken toen ik thuis was zodat ik geen kater had gister, met mijn vriend was dat wel wat anders :dead: . Ik heb dus onwijs genoten van het begin van het nieuwe jaar en na vrijdag is het me toch wel duidelijk geworden dat je moet genieten van alles wat het leven je te bieden heeft.
Wie weet gaan jullie ook wel naar Mexico wij gaan naar Playa del carmen hotel appartement El tukan, je moet wel prijzen laten vergelijken want oad was ruim 300 euro duurder dan neckerman. De vakantiereiswijzer is heel positief over het hotel. :slight_smile: Ben benieuwd wat jullie gaan doen. Wij gaan zeker nog een keer naar alanya maar dit jaar niet.
Ben benieuwd of je van het ene hotel nog informatie krijgt. Wanneer opent het hotel zijn deuren? is een beetje lastig om te achterhalen als het een nieuw hotel is.

Groetjes Linda

Zit even op school, hoewel het vakantie is.
Kon jammergenoeg niet naar Side.

Ik wil even tegen iedereen zeggen dat ik hoop dat het een liefdevol, gezond en gelukkig 2006 wordt.
Dat al onze wensen maar in vervulling mogen gaan.
Natuurlijk hopen we iedereen weer te ontmoeten op dit forum.

Werkze voor iedereen die geen vakantie heeft.
Vakantiegangers, rust lekker uit.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@diamond: Ja inderdaad, was wel ff schrikken maar goed alles is goed gegaan! Gelukkig! Met mijn vriend gaat het ook goed, maar mis hem echt heeeeel erg! Kan ook niet wachten tot mijn beste vriendinnetje weet wanneer ze vakantie heeft zodat we kunnen boeken!!!

@lindalight: Ben er erg van geschrokken, als ik 1 minuut later was geweest had hij ons geschept, en wat heb je dan? Overleef je het of niet?!

@xxxlindaxxx: Tuurlijk wordt het een mooi jaar voor je vriend! Hij gaat jou weer zien! Zeker nu hij in nov. pas in het leger moet!

Liefs Cyn

Zo de eerste dagen van het nieuwe jaar alweer achter de rug. Hoef deze week alleen morgen te werken dus het nieuwe jaar begint makkelijk. Alle nieuwjaarsbezoekjes zijn weer achter de rug en het normale leven kan weer beginnen. Nieuw jaar met nieuwe kansen, ben echt benieuwd wat voor een jaar het gaat worden…

Zo langzamerhand zal het lijstje wel weer steeds iets langer beginnen te worden. Spannend waar iedereen weer naartoe gaat en leuk om straks alle verhalen weer te horen!

Groetjes, Diamond

2006: I’m loving it!!!

Het huis is verkocht…!!!

Is het heel erg asociaal om in feb een weekje nog naar Turkije te gaan, als je in de 1e week van April een enkeltje gaat boeken??? en wie weet voor hoelang naar Turkije gaat???

Dilemma…!!!

Bloem, Van Harte hoor.
Een goed begin van vast een mooie toekomst.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Bloem: gaaf, gefeliciteerd dat je je huis hebt verkocht! Jeetje, je gaat een spannende tijd tegemoet hoor. Maar ben nog wel benieuwd naar al je belevenissen van je verblijf laatst in Alanya!

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal, hier terug ik voor even…
Heb vlug zo een beetje hier gelezen maar sorry als ik niet op iedereen reageer! Heb meer tijd nodig om alles bij te lezen want jullie kletsen er weer op los zoals in 2005 ! hihi

Eerst en vooral wens ik iedereen een gelukkig hoopvol, vredevol, gezond, liefdevol 2006 ! hehe zo, dat is ff kort samengevat.

@Cynthia: Nou meid, dat scheelde geen haar! Ik hoop dat je al van de grootste schrik af bent. Doet je natuurlijk eens nadenken zo! Hou je goed !

@Bloem: doen doen doen !!! Ikzelf ga ook terug in Februari, moet weliswaar nog geboekt worden maar we zijn het zeker van plan, straks eens prijs gaan vragen om ongeveer een beetje te weten hoeveel ik nog tekort kom hihi.
Geniet er maar van, ikzelf denk ook altijd maar: ‘nu het nog kan om op reis te gaan…’

@Diamond: leuke eerste week van het jaar met je werk! Ben echter ook al benieuwd wie waar naartoe zal gaan en wanneer! Straks zal je me ook mogen op het lijstje zetten voor Februari. Voor deze zomer weet ik nog niets, zal wss dit jaar een last-minute worden :frowning:

Binnenkort heb ik terug internet, nog een goed weekje geduld denk ik en alles zal (hopelijk) weer in orde zijn !
Morgen is het de eerste dag solden hier in België, lekker een hele dag gaan shoppen dus in plaats van te studeren !!!

groetjes xxx:wave:

Nog even een klein vraagje: Zijn het mijn gedachten of is de topic met al de ondertopics over vriendjes en zo verpaatst ? Stond dat normaal gezien niet bovenaan ?