zo…dit is mn eerste keer op het forum dit jaar…kreeg bijna afkickverschijningen…!!
gelukkig dat iedereen een leuke avond heeft gehad zaterdag. ook ik heb het erg naar mn zin gehad. zaterdag avond belde een vriendin uit de buurt van amsterdam. wat ik ging doen die avond. en of ik het leuk zou vinden als ze naar me toe kwam…natuurlijk vind ik dat leuk…!! dus zij is zaterdag ook nog gekomen…was echt blij haar weer eens te zien…is toch anders dan msn;)
de andere kwamen rond 7 uur, en we hebben eerst gesteengrilld…zoo lkkr. daarna hebben we het bierspel gedaan. was echt super lomp om te doen. alleen drink ik geen bier, dus ik mocht het met wijn doen. daarna hebben we nog gekaraokd. echt super leuke avond gehad…
mn vriendin is net met de trein weer naar huis. vandaar dat ik er nu pas ben.
ik wil natuurlijk ook nog iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen, en dat we weer net zo veel en gezellig mogen kletsen dan in 2005.
ik ben van de zomer samen met die vriendin die 2 maanden in kusadasi geweest. we hebben dus veel herinneringen opgehaald…was erg gezellig!!
@linda…wat moet jij geschrokken zijn joh…!! nog een geluk dat jullie zelf niet gewond zijn geraakt. dat zou nog veel erger geweest zijn. ik hoop dat jullie toch nog van jullie avond stappen genoten hebben.
@cynthia…voor jou ook een hele schok…!!..'t is niet niks zo iets…
@diamond…jaa…'t is altijd wat met dat vuurwerk he…!! er naar kijken vind ik leuk. maar zelf afsteken zal ik nooit doen…haha vroeger werd ik altijd zo bang van die reclames op tv, waar je van die mensen zaf met nog maar 3 vingers aan een hand…bah!!
@bloem…ik vind het alles behalve asociaal…!! doen…lkkr gaan…genieten!!
@sevgilim…klopt het voor over jongens te praten moet je naar ‘turkse vakantieliefdes’ zo vallen we hier niet iedereeb lastig met onze verhalen;)haha
@nur…klopt!! alles is zo veel duurder geworden…betaal nu ook voor het voorjaat zo veel meer dan andere jaren…ik hoop dat je snel wat vind! dan kan de voorpret voor jou ook beginnen.
@von…ben blij dat het leuk hebt gehad, ondanks het koude weer. heeft natuurlijk wel een voordeel, je hebt hier niet meer aan het weer te hoeven wennen.
nou. ik ben weer bij.
had toennet al heel mn verhaal neer getypr. wil ik het er op zetten, gaat wat mis!! heel verhaal weg. kon ik opnieuw beginnen. hoop dat het nu wel goed gaad…hehe
btw…nog 113 dagen…heb er al zo een zin in!!
groetjes
filiz