Veel plezier - Welkom thuis 3

@sevgilim: nee t is denk ik verwijderd? ik zie m ook niet

@fransijn: :dead: ben je gek ofzo dat je nu op school zit??? :smiley: dapper hoor

zo mijn oud/nieuw ook weer overleefd. Ach het was hartstikke gezellig. Ben naar mijn ouders geweest en mn zus, oma, oom/tante met koters kwamen ook dus lekker spelletjes gespeeld. Daarna heb ik lekker het vuurwerk dat mn zwager gekocht had lekker de lucht in geschoten. Vind het zonde van het geld, maar als het zijn geld is maakt het me niet zoveel uit… :slight_smile:

nu zit ik lekker thuis. Heb van de week in de afprijs bij mij in de winkel de cd-rom spel van Harry Potter deel 2 en 3 gekocht dus daar ben ik nu lekker mee bezig. Verder hopen boeken lezen… heerlijk
Morgen lekker met de fam naar de film (harry potter weer) dus ben lekker zoet…

en ik heb vanavond een cake gebakken hij ruikt erg lekker… :smiley:

Hallo allemaal

Ff een dagje niet en je kunt een uur bijlezen(nou bijna een kwartier, maar voor deze tijd van het jaar best veel!)

@Cyn en Lin: Is dat schrikken!!! Ik weet het, 10 jaar geleden heeft iemand mijn achterkant van de auto ingekort, ik in het ziekenhuis, en 5 jaar afgekeurd!! Maar meiden, het is goed gegaan, dus probeer(hoe moeilijk het ook is) het los te laten en door te gaan. Schade aan de auto is niet erg, jullie zijn gezond!!!

@Diamond: Onwijs gezellige avond gehad. Met vrienden en de nodige pubers hier oud en nieuw gevierd. Met al die pubers(7 of 8!!:dead: ) waren de knallen die ze meenamen behoorlijk, ik geloof iets van 2 vuilniszakken vol!! Maar wel heel gezellig, en lekker ontspannen. Laat naar bed, laat op goede verhouding dus gelukkig.

Nou een nieuw jaar, niemand die weet wat het gaat brengen. Laten we hopen dat het veel vrije dagen vol zon en ontspanning brengt!!

Groetjes
Annemiek:wave:

günaydin allemaal :smiley:

ben net m’n bed uit komen rollen aangezien m’n ogen niet open wilden gaan (ja ik weet het, half elf is wel erg) maar moet er helaas toch uit want moet naar Harry Potter vanmiddag dus… 12 uur weg.
Zit nu maar te ontbijten met mijn gisteren zelfgebakken cake :slight_smile:

ik ben van plan best wel nuttige dingen te gaan doen nu. Ga zo meteen even verder met m’n cursusje turks en woordjes in de computer gooien zodat ik kan gaan leren…

verder ben ik flink op zoek naar leuke aanbiedingen voor eind maart maar het is allemaal zo ontzettend duur gewoon… :frowning: we willen natuurlijk naar de zonsverduistering en de helft is dus al volgeboekt… schiet niet echt op… maar ik blijf zoeken, heb een leuke aanbieding gezien bij Corendon. 't is alleen ff wachten tot zuslief al het geld bij elkaar gespaard heeft anders kan ik niet gaan boeken… :frowning: ik wil naar turkije :mad:
verder lekker aan het snuffelen over dingentjes over Istanbul. Alvast lekker aan het bekijken wat we willen gaan doen… heerlijk om alvast zo bezig te zijn.

Naja een fijne dag aan allen :wink: ook voor de werkenden onder ons want het zonnetje schijnt hier heerlijk…

Zo de halve dag zit er alweer op. Zonet de kerstboom hier op het werk weer opgeruimd, wat ziet het er nu allemaal weer kaal uit…

Groetjes, Diamond

@llemaal ! allereest voor jullie allemaal een ontzettend leuk , zonnig , gelukkig en gezond 2006 gewenst met veel liefde en uiteraard veel TURKIJE :tunisia:

Sorry want ik heb niet alles bijgelezen, eerlijk gezegd nog helemaal niets…

wilde even melden dat ik weer in NL ben na een week vol nieuwe turkije ervaringen. mensen wat wás het koud daar in het verre oosten van turkije (‘Kars’) . Maar wat een prachtige reis gehad. vanaf istanbul naar Kars, bijna 24 uur in de bus. kan je nagaan, zit je na 24 uur bussen nog steeds in turkije . terwijl je in die tijd va nederland al met je kont aan de spaanse costa kunt zitten. niet normaal hè…

maar veel te veel te vertellen eigenlijk. Naar m’n vriend z’n familie geweest, het echte dorpsleven volop meegemaakt. Wat een gastvrijheid zeg. Daar een paar dagen gebleven. Pakken en pakken sneeuw, temp van rond de -15 graden. Das weer es wat anders dan met je bikini met je kont in het zwembad haha !

Afgelopen donderdag weer terug naar istanbul gebust…(kan je nagaan, die reis duurt bijna 24 uur in een touringcar, onderweg koffie thee, koek etc , en dat allemaal voor nog geen 30 euro…voor dat geld zit heb ik netaan een retourtje maastricht met de trein…). en op 1 januari weer afscheid genomen van m’n lover. die er echt 200 % voor me geweest is. echt helemaal geweldig …zucht back in reality…

@Von: wat fijn te lezen dat je het zo heerlijk hebt gehad. Wat apart om mee te maken dat het in Turkije ook zo koud kan zijn. Maar zo te lezen heb je lekker veel warmte en liefde gehad van je vriend, ben echt blij voor je! Heb je een fijne kerst en oud en nieuw gehad?

Liefs, Diamond

@von: Welcome terug! Wat zal jij balen zeg, dat je weer in Nederland bent!!

Al plannen om weer terug te gaan? Of nog geen idee?

Liefs Cyn

@von: welkom thuis
wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin gehad hebt…
denk er nog maar vaak naar terug :wink:

Hee meiden,

@ Diamond: haha ben jalours, jij hebt al weekend :slight_smile: hahaha geniet ervan. Bij ons thuis hebben we de kerstboom ook al opgeruimd en alles is alweer heel kaal. Het is net of kerst niet geweest is. Ik vind het gelijk een heel stuk kouder in huis.

@ Bloem: Zo jij gaat een spannend 2006 tegenmoet. Nieuw jaar, nieuwe kansen en geniet van deze nieuwe kansen :slight_smile:

@ Sevgilim: Word tijd dat je eindelijk weer goed internet krijgt :slight_smile: zo kun je vaker op dit forum komen kijken.

@ Nur: Hoe was de HP film? Ik wil er ook nog naar toe maar ik heb eigenlijk nog geen dingen over de film gehoord en dit vind ik eigenlijk wel gek.

@ Annemiek: Wat een lieve reactie zeg, nu ik weer aan het werk ben heb ik veel afleiding en gelukkig kan ik er met mijn vriend goed over praten. Langzaam glijd het van me af al denk ik niet dat ik dat ooit vergeet. Met mij is gelukkig niets gebeurd, wil er niet aan denken hoe mensen zich dan voelen. Het besef dat het leven zo over kan zijn is er nu wel.

@ Cynthia: Ik kom er ook wel overheen het is idd wel erg schrikken om zoiets mee te maken. Hoe gaat het nu met jou?

@ Von: Super te lezen dat je het onwijs mooi hebt gehad bij je vriend. :slight_smile: Het is idd raar te lezen dat het daar ook zo erg koud kan zijn.

Zo morgen en donderdag nog stage, vrijdag vrij en zaterdag werken in de bakkerij. Een collega van me die tevens mijn aller beste vriendin is stopt er mee bij de bakkerij en vanaf zaterdag moet ik zonder haar werken. Dat zal raar worden, zal haar erg gaan missen.

Groetjes Linda :wave:

@linda: ik vond m erg goed :smiley: het klopt idd wel dat het een film voor 12 jaar en ouder is… mn nichtje van 12 was mee en die was af en toe flink bang en af en toe huilen… ik vond m echt heeeel goed :smiley: en idd best eng soms…

@Von: Welkom terug. Gaat de tijd snel als je lol

@Linda: De HP-film is idd errug goed, maar zeeeeer heftig!! Vond het boek al behoorlijk maar de film is zeker voor de kinderen te! Ben zeeer benieuwd het 5de boek moet gaan lopen laat staan het 6de!!!

Nou weer te werk na 2 weken vrij, maar mag niet klagen, alweer de laatste dag deze week!!(Is het toch erg met mij he:banana: !!)

Nou de groetjes maar weer allen
Annemiek:wave:

@linda: Ja ben er wel weer overheen hoor! Denk af en toe wel, van wat een geluk heb ik eigenljik gehad!!

Liefs Cyn

zo…dit is mn eerste keer op het forum dit jaar…kreeg bijna afkickverschijningen…!!

gelukkig dat iedereen een leuke avond heeft gehad zaterdag. ook ik heb het erg naar mn zin gehad. zaterdag avond belde een vriendin uit de buurt van amsterdam. wat ik ging doen die avond. en of ik het leuk zou vinden als ze naar me toe kwam…natuurlijk vind ik dat leuk…!! dus zij is zaterdag ook nog gekomen…was echt blij haar weer eens te zien…is toch anders dan msn;)

de andere kwamen rond 7 uur, en we hebben eerst gesteengrilld…zoo lkkr. daarna hebben we het bierspel gedaan. was echt super lomp om te doen. alleen drink ik geen bier, dus ik mocht het met wijn doen. daarna hebben we nog gekaraokd. echt super leuke avond gehad…

mn vriendin is net met de trein weer naar huis. vandaar dat ik er nu pas ben.

ik wil natuurlijk ook nog iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen, en dat we weer net zo veel en gezellig mogen kletsen dan in 2005.

ik ben van de zomer samen met die vriendin die 2 maanden in kusadasi geweest. we hebben dus veel herinneringen opgehaald…was erg gezellig!!

@linda…wat moet jij geschrokken zijn joh…!! nog een geluk dat jullie zelf niet gewond zijn geraakt. dat zou nog veel erger geweest zijn. ik hoop dat jullie toch nog van jullie avond stappen genoten hebben.

@cynthia…voor jou ook een hele schok…!!..'t is niet niks zo iets…

@diamond…jaa…'t is altijd wat met dat vuurwerk he…!! er naar kijken vind ik leuk. maar zelf afsteken zal ik nooit doen…haha vroeger werd ik altijd zo bang van die reclames op tv, waar je van die mensen zaf met nog maar 3 vingers aan een hand…bah!!

@bloem…ik vind het alles behalve asociaal…!! doen…lkkr gaan…genieten!!

@sevgilim…klopt het voor over jongens te praten moet je naar ‘turkse vakantieliefdes’ zo vallen we hier niet iedereeb lastig met onze verhalen;)haha

@nur…klopt!! alles is zo veel duurder geworden…betaal nu ook voor het voorjaat zo veel meer dan andere jaren…ik hoop dat je snel wat vind! dan kan de voorpret voor jou ook beginnen.

@von…ben blij dat het leuk hebt gehad, ondanks het koude weer. heeft natuurlijk wel een voordeel, je hebt hier niet meer aan het weer te hoeven wennen.

nou. ik ben weer bij.

had toennet al heel mn verhaal neer getypr. wil ik het er op zetten, gaat wat mis!! heel verhaal weg. kon ik opnieuw beginnen. hoop dat het nu wel goed gaad…hehe

btw…nog 113 dagen…heb er al zo een zin in!!

groetjes

filiz

ja voor velen gaat het aftellen weer beginnen. Tis ook veel overzichtelijker zo, je gaat igg dit jaar nog weg zeg maar, ipv volgend jaar.

Voor mij nog 27 dagen en dan een weekje weg denk ik
en nog 3 maandjes en dan misschien niet meer terug…
de vlinders in buik maken nog eventjes een extra koprol, als ik er alleen nog maar aan denk.
Ik vind het zo spannend!!

ga nu even verder turks leren, komt er telkens maar niet van, en over 3 maanden moet ik toch wel ietsje meer kunnen, dan alleen hallo en een brood bestellen, zeg maar.
MOEILIJK!!!

In een paar dagen tijd is er al weer heel wat bijgeschreven.

Von heeft een geweldige vakantie achter de rug met haar vriend en zijn familie. Het is heel bijzonder om Turkije vanaf die kant mee te maken. Het is zo anders dan in de vakantieplaats met je vriend te vertoeven, die ook vaak nog eens aan 't werk is.

Bloem is ook met haar voorbereidingen bezig. Het roer om. Het is heerlijk als je de mogelijkheid hebt.

De meesten van ons zijn al weer aan 't plannen voor vakanties, wel of niet in Turkije.
Vakantie is overal heerlijk, met of zonder gezin,alleen of samen.:beach:

Velen zullen hun vrienden weer gaan ontmoeten.:love: Bij anderen kan dat weer niet omdat ze in het leger zitten.:no:

Maar eerst maar weer even hard werken en sparen.:yes:

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

fransijn…

ik vind jou stukjes altijd zo leuk om te lezen…!!
't heeft iets…moois? ik weet niet. leuk iig…

groetjes

filiz

PS: ik vind het van iedereen wel leuk om te lezen hoor…!! begrijp me niet verkeerd :wink:

het regent nu echt weer zonnestralen in mijn leventje, of met de woorden van Johan Cruyf: elk nadeel heb z’n voordeel.

Ik ben een stuk blijer en vrolijker, nu ik iets heb (en wat!!) om naaruit te kijken, nog 25 dagen en dan ga ik weer voor een weekje en dan als ik terug ben nog 8 weken en dan voor wie weet hoe lang!!!

Woewie!!
Heb er zin an…

Heey !

Ook weer even snel een berichtje van mij … Mijn vakantie begin mei naar Turkije staat helemaal vast !! Had al verteld dat ik met mn opa & oma, oom en tante, 5 neefjes & 1 nichtje, mn mama & stiefvader en mn 2 zusjes naar Bodrum zou gaan, maar het was een voorboeking dus echt 100% zeker was het niet natuurlijk, maar het gaat nu helemaal door ! Heb er echt zin in …
Binnenkort kunnen we denk weer aan het lijstje gaan beginnen tog ? :slight_smile:
Hihi …

Liefs,

@missymoi: Wat heerlijk dat het nu definitief vast staat! Welk hotel ga je in Bodrum… Zucht kon ik maar mee. Want Filiz heeft afkickverschijnselen van het forum, maar ik heb ze van Bodrum!!

@Filiz: Ik miste je al! Voel je je nu weer wat beter? Moeilijk he die afkickverschijnselen!! Maar als je er dan eenmaal weer aan begint, voel je je stukken beter:banana: haha…

@Bloem: Wat een heerlijk vooruitzicht… Kan ik niet mee in je koffer?

@iedereen: Ben bijna jarig :slight_smile: Voel me wel oud… wordt bijna 19… Het idee dat ik dan volgend jaar 20 wordt maakt me bang haha… dan kom je namelijk nooit meer uit die “tig” zone… twinTIG, derTIG, enzovoorts… Haha jullie zullen wel denken, kind zeur niet!

Vind het de laatste tijd trouwens erg rustig hier! Wat is er aan de hand met de meiden? Normaal moest ik altijd 6 pagina’s teruglezen nu meestal maar een paar berichtjes!

Ben ook weer aan mijn cursus “Turkçe” bezig… Moet er nu toch eens doorheen gaan! Want ik heb mijn vriendje beloofd ( en mijn beste vriendinnetje aan haar vriendje) dat we zodra we komen goed turks spreken… haha :wave: Denk niet dat dat echt helemaal gaat lukken! Maar goed dat is in ieder geval mijn goeie voornemen!

Klote Conexxion staakt ook weer eens in alkmaar, het zal is niet zo zijn:dead:

Maar goed ik ga weer ff verder aan me werk!

Liefs Cyn

haha ja cynthia…ik ben er weer helemaal boven op nu ik weer dagelijks mn dosis ‘turkije’ krijg…:wink:

en…suc6 met je cursus…ik heb er ook een thuis liggen…ma doe er ook bijne nooit wat aan…!! maar voor februari 2007 moet ik het ook echt kunnen…!!

groetjes

filiz