Hoi hoi … nog even snel een berichtje voordat ik zo moet werken …
@ Cynthia … ik ga naar Club Voyage Torba, ligt eigenlijk in Torba (klein plaatsje naast Bodrum) Heb er echt zin in ! ![]()
Succes met je cursus Turks. En wanneer ben je jarig?
liefs,
Hoi hoi … nog even snel een berichtje voordat ik zo moet werken …
@ Cynthia … ik ga naar Club Voyage Torba, ligt eigenlijk in Torba (klein plaatsje naast Bodrum) Heb er echt zin in ! ![]()
Succes met je cursus Turks. En wanneer ben je jarig?
liefs,
ooohh, ik ben nu echt stik jaloers op my turkish delight. Hij is vandaag terug naar zijn baas van afgelopen seizoen om zijn geld te halen (ja nu pas!! ongelooflijk!!) en hij moet daarvoor dus, naar de mooiste plek in turkije (vind ik dan, he) waar ik dus afgelopen jaar 4 weken heb doorgebracht en waar we elkaar ontmoet hebben!!!
Ik wou dat ik nu bij hem was, niet alleen voor hem, maar ook voor waar hij nu is!!! Hihihi, gemeen…???
dat brengt wel weer heel veel herinneringen heel heftig terug!!!
de tijd kan me niet snel genoeg gaan
prettig weekend allemaal
Nou Bloem, ik merk wel dat ik niet de enige ben die soms “jaloers” kan zijn.
Het is toch heel logisch dat je daar samen met hem zou willen zijn.
En al die mooie herinneringen, sla ze op in je hart en in je gedachte en laat ze er nooit meer uit.
Niemand kan ze ooit nog van je afnemen. Geniet er van tijd tot tijd van.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Goh dacht dat ik een heleboel zou moeten bijlezen sinds woensdag, valt dat ff mee! Gister verjaardag gehad van m’n moeder en 's avonds zijn we lekker uit eten geweest met z’n viertjes, was erg leuk. Vanochtend even naar de stad geweest en wat leuke dingen voor in ons huisje gekocht (uitverkoop!), onder andere een paar heel gave knalroze kussentjes voor op de bank. Staat erg leuk. Over drie weken ben ik alweer jarig, wordt 26!! Ow begin me echt oud te voelen, ga gewoon al richting 30…Zag vandaag toevallig Tukrse vlinders liggen en die krijg ik dus nu voor m’n verjaardag, ben zo benieuwd naar dat boek!
Deze week gaan we naar het reisbureau, heb ondertussen een paar Turkse vrienden op het hotel afgestuurd om te kijken of het wat is. En dan kunnen we weer lekker gaan aftellen, waarschijnlijk vfertrekken we op 7 juni (geloof dat dat nog zo’n 21 weken is…)
Allemaal een fijn weekend en tot snel!
Liefs, Diamond
aftellen maar!!
nog 3,5 week, en dan ga ik naar Alanya
en nog 3 maanden en dan ga ik naar Bodrum!!!
Prettig weekend
ik mag ook bijna gaan aftellen ![]()
ga morgen boeken voor maart :D:D:D:D:D:D
morgen??
via internet??
veel plezier!!
In heel veel steden is er morgen koopzondag en dan zijn sommige reisbureau’s ook open. Tenminste hier bij ons wel en zeker D-reizen.
Enneh, Globus is goed te doen, tenminste in de zomer. Kennissen van mij zijn er vorig jaar geweest.
Mvg, Roanna ![]()
Hoi,
Nou, ons eerste reisje naar ons appartement in Marmaris is geboekt hoor, 16 april gaan we erheen! Nog maar 3 maanden en een week! Wat een heerlijk vooruitzicht.
Voor iedereen die nog aan het zoeken is en nog gaat boeken: succes en veel voorpret toegewenst.
Güle Güle, Marjan
Zo ben ik weer, bijna alles weer als normaal, ik weer 3 dagen werken:mad: , mn hubbie weer gewoon aan het werk, en de puber vanaf morgen weer gewoon door de weeks in Den Helder, dus het jaar is weer begonnen:sad:
@Diamond:Ja het is erg rustig, zo af en toe iemand die geboekt heeft, of iets nieuws te melden heeft, maar zelfs ik sla op het moment wel een dagje over met lezen dus… Klinkt leuk wat je gekocht hebt. Zijn de nieuwe kleuren he. En wat betreft je leeftijd: STTT!!! Dan ga ik me helemaal een fossiel voelen:dead: !!
Iedereen die op zoek is in de gidsen en op het Net: Veel voorpret en we horen het wel weer
Groetjes
Annemiek:wave:
Hallo allemaal !
Ik heb mijn internet terug !! Vanaf nu kan ik weer iedere dag hier komen kijken en zo nodig een reactie plaatsen !! Ben weer helemaal blij !
Sorry als ik niet op iedereen momenteel reageer maar heb heel wat bij te lezen…
groetjes xxx
hihi nee hoor, via internet.
zuslief komt straks ff langs en dan gaan we er toch voor zitten. ![]()
heerlijk gewoon kan ik eindelijk weer naar Turkije. T is echt veels te lang geleden gewoon dat ik in mijn favo landje ben geweest…
zo ik ga vanmiddag de kerstboom maar eens opruimen. Hij staat er nu al 4 weken en das alweer lang genoeg. Begint ook lekker uit te vallen dus het is ook wel nodig. Verder zit mijn kamer er ook uit alsof er een bom ontploft is dus ga ff spullen rapen…
daarna heerlijk de rest van de dag niks doen. Ook wel eens lekker.
En dinsdag ga ik naar de kapper. Ik ben echt doodsbang want ik wil mijn haar kort laten knippen. en het is nu tot best wel ver over mijn schouder. Heb het sinds ik 10 was ofzo niet meer kort gehad maar zou het wel heel graag willen…maar durf niet. toch ga ik dinsdag naar de kapper en dan zie ik wel wat het resultaat wordt… ![]()
@Bloem: ow wat lekker dat je alweer bijna naar Alanya gaat! Heb ook alweer behoorlijke heimwee naar die leuke plaats!!
@Nur: en heb je al geboekt? Spannend hoor dat je je haar helemaal anders gaat doen. Soms denk ik er ook wel 's over maar ben zo bang dat ik spijt krijg als ik m’n haar eraf doen…
@Marjan: alweer eentje die geboekt heeft, lekker aftellen vanaf nu dus!
@Annemiek: ja inderdaad het gewone leventje is weer helemaal begonnen…Maar wel leuk dat iedereen weer druk is met het uitzoeken van de nieuwe bestemmingen en straks het grote aftellen weer begint. Hebben jullie al een idee wat het bij jullie gaat worden dit jaar?
@Sevgilim: leuk dat je weer gewoon online bent! Succes met bijlezen.
Weet iemand waar het vertreklijstje voor aankomend jaar is, anders moeten we ff een nieuwe maken.
Groetjes, Diamond
@ nur, spannend!!! ik heb nooit spijt gehad, van mijn kortere haar, maar ik krijg het nu nooit meer lang, en daar baal ik wel van
@roanna, ik ga over 3 weken dus naar Globus, ongeveer het tegenovergestelde van de zomer zeg maar
@ sevgilim, lekker weer elke dag posten en internetten, heerlijk toch??
@annemiek, tja…het normale leven he?? Maar 3 dagen werken is toch ook heerlijk???
Ikzelf zit nu ook op mijn werk, en ik heb vanochtend 3 uurtjes geslapen, niets gedronken, alleen maar gedanst en gelachen, maar ik voel em echt super brak. Ik loop nu al 3 maanden met een hardnekkige verkoudheid, die volledig op mijn stem slaat, mijn hoofd potdicht maakt en me dus helemaal ellendig laat voelen…souveniertje uit turkije zeg maar.
prettige zondag verder!!
ladies
ik heb GEBOEKT!!!
zet mij maar in het rijtje: 25 maart - 1 april gaan we lekker naar Antalya toe. Heerlijk gewoon
tja, ik heb al zo lang lang haar
dus ik zou het gewoon wel eens een keertje kort hebben. maar idd diamond, ik vind het deels best wel zonde. maar mijn haar is zo dun dat er heel weinig mee te beginnen is dus ik hoop dat met korter haar dat makkelijker wordt. er is nog altijd een kleine kans dat ik toch alleen maa rlaat bijpunten
dat ik het uiteindelijk toch niet durf… ach ik zie wel… het groeit anders vanzelf toch wel weer aan. Alleen niet binnen een jaar ben ik bang… :S stel je voor, dan ziet het er niet uit en dan loop ik een paar jaar met redelijk kort haar :mad: oeps…
nur…25 maart…antalya
poellie…27 april…side
filiz…27 april…side
jac…5 juli…turgutreis
Linda…18 juli…Playa del Carmen (Mexico)
ik heb het lijstje er weer even bijgehaald…
en ik sta bovenaan…
als je er nog niet op staat moet je jezelf er ff bijzetten ![]()
@Nur: lekker hoor dat jullie geboekt hebben nu! Was je nou al eerder in Antalya geweest (ben 't ff kwijt sorry).
Hopenlijk kan ik mezelf deze week ook weer op het lijstje zetten, joehoe!!
Groetjes, Diamond
hihi al 2 x eerder: namelijk nov. 2004 en afgelopen augustus een hele maand ![]()
ik kom er miss binnenkort ook weer voor de zomer op te staan maar das nog ff afwachten wanneer ik ga… waarschijnlijk juni juli of juli augustus… ![]()
Oh ja natuurlijk je was toen een hele maand geweest! Naar welk hotel gaan jullie nu?
Groetjes, Diamond
hotel grand adonis
ow nu je t zegt: k ga ff op vakantiereiswijzer kijken
kijken of t wel echt zo leuk is als t eruit ziet