Nur super dat jullie geboekt hebben nu! Ik ben jaloers! Ik wil ook naar de zonsverduistering! Ik heb nog geen precieze vertrekdatum, maar ik verwacht rond 15 april. Ook naar Antalya… tot eind oktober met een tussenpauze van een maandje ofzo.
Enne… dat haar er gewoon af laten halen hoor! Het groeit vanzelf weer aan en dat gaat sneller dan je denkt! Als je het nu niet doet, doe je het nooit, hou dat maar in gedachten!
En waar ligt Grand Adonis ergens? De naam herken ik… maar ik kan m zo niet plaatsen…
Zo zo , ik zie dat er al een aardig aantal mensen geboekt hebben! Ben jaloers Nou, doe ik wss de komende weken ook wel voor februari dan. Ik ben nog niet zeker of ik op reis ga deze zomer, anders alleen naar mn vriend toe, zie ik wel als we daar zitten.
@Nur: Nou, afdoen dat haar ! Sinds 2 maanden is mijn haar ook nog nooit zo kort geweest, tenzij toen ik een jaar of 3 was en ik heb nog nooit zo een positieve reacties gehad, ook van mn vriendje die het me iedere dag zegt
Vandaar dat ik het ken… ik heb in Lara gewoond Ik heb even gegoogled en ik herken de foto’s meteen. Mooi hotel van de buitenkant, maar meer weet ik er niet van.
Heey iedereen!
Ik ben weer terug helaas :sad:
Ik heb een super tijd gehad in Istanbul met S!! Ohw ik wil terug!! Heb echt de tijd van mn leven gehad zo leuk! Wil nu zo snel mogelijk weer terug naar hem!
Ik heb jullie verhalen allemaal nog niet doorgelezen. Doe ik later maar wilde wel even zeggen dat ik weer terug was en ik dus een SUPER tijd heb gehad!
Nu moet ik helemaal alleen in mn bedje slapen, zonder de armen van S om me heen :sad: Snif! Ik mis hem echt heeeeeel erg nu!
@Rieneke: Weet niet of ik wel WELKOM THUIS moet zeggen!!! Volgens mij ben je er helemaal niet blij mee dus!! Maar wel fijn dat je zo genoten hebt dus. Wen maar aan dit hier, want dat zal het langst duren dus.
@Diamond: Nee, nog steeds geen idee waar we dit jaar heen gaan. Blijft ook afhankelijk van mijn hubbies werk en of we met 2 of 3 gaan. De puber wil wel mee, maar of zijn opleiding dat ook toelaat weten we niet. Vanaf april beginnen de vaarstages, dus laten we het maar lekker afwachten. Gaan zowiezo last minute boeken, dus das al helemaal geen probleem. Maar Turkije is niet helemaal uit het verhaal verdwenen:)
@Bloem: Nee, 3 dagen is niet vervelend, maar als je al 4 weken maar 2 dagen, en de laatste 2 weken maar 1 dag per week gewerkt hebt is het weer aanpassen. Maar er is idd niets mis mee.
Zo weer op mn werk, hubbie weer op zn werk, en de puber weer in Den Helder, het leven kan gaan beginnen(BLEHHH:dead: !!) ik vind er niets aan. Die dagen in december waren zoooo heerlijk. En de sfeer is altijd zo heerlijk. De boom is weg, de lampjes binnen en buiten, en alle vrije dagen, ik vind het dus niet leuk!!
Maar goed, we gaan verder, en voor we het weten mogen we weer met het vliegtuig de andere leuke dagen vieren:banana: !!
Iedereen die werken moet: Fijne werkweek en maak er wat van
Voor de schoolgangers: Ook weer beginnen, ook voor jullie dus allemaal suc6
@Rieneke: wat zul jij balen dat je alweer terug bent zeg…Wel fijn dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad en ook met S. Ben benieuwd naar de rest van je verslag en sterkte met wennen maar weer…
@Annemiek: succes met werken vandaag! Ik moet morgen weer, zal wel weer een stuk drukker zijn nu het normale leven weer gewoon verder gaat. Verder vrijdagmiddag nog en dat was het alweer voor deze week.
Vandaag lekker vrij! Straks even bij m’n moeder op de koffie en voor de rest nog geen idee wat ik ga doen. Maar er ligt nog een stapel tijdschriften te wachten en ik moet m’n boek nog uitlezen zodat ik na m’n verjaardag meteen met Turkse vlinders kan beginnen
@filiz: het wordt kort…hoe of wat weet ik nog niet… dat laat ik morgen denk ik maar aan de kapper over… niet superkort hoor, wel kort maar toch met lang lokken ofzo… en i.e.g. iets van een lok voor mijn voorhoofd… maar dat moet ik nog ff bedenken. hopelijk weet de kapper iets
daar hebben ze voor geleerd, dus dat zal toch wel???
dank jullie allemaal wel, voel me echt beroerd. Ben nu al 3 maanden verkouden eigenlijk, sinds turkije in september, en nu weer heel erg sinds 3 weken, na de laatste keer in turkije. Begon toch een beetje het nieuws wat beter te volgen omtrent de vogelgriep, maar tis geen griep bij mij, alleen verkoudheid, hardnekkig, dat wel
alles zit potdicht, hoofdpijn en nu ook kaakpijn van de hoofdpijn. Ben bij de dokter geweest. Toch maar antibiotica, hopelijk slaat het snel aan.
Bedankt allemaal voor de steun! Kan ik wel gebruiken! Pff zooi! Voel me echt K*T! maar ja “this too will pass” zullen we dan maar zeggen…en ik hoop snel weer terug te gaan.
@ Bloem: Ik heb geen oliebollen gemaakt, maar idd wel een kerstdiner. Alleen niet met kerst… Had een rollade gemaakt, gestoofde peren (als toetje) en sla met pijnboompitten erdoor en zelfgemaakte dressing. Viel allemaal erg in de smaak!! Of ik de rollade niet elke week kon opsturen. Hahaha, hij was ook wel erg goed gelukt!
Had ook nog een chocoladetaart gemaakt, die was ook meteen op. Zag de volgende ochtend nog net dat et laatste stukje schuldig snel werd weggeslikt, hahaha! Of ik die ook niet elke week kon opsturen
Ik ben nog steeds bek af van mn reis. heb nog steeds niets bijgelezen, sorry. We moesten de nacht van zaterdag op zondag heel Istanbul doorlopen leek et wel. Eerst een deel met de auto afgelegd, toen met de tram, toen lopen (echt heel lang) naar busstation en deel met bus, daarna weer lopen (weer heeeeeel lang) naar de boot, vanaf daar weeeeer lopen en toen een taxi naar een appartement van een vriend, even uitgerust en toen weer verder naar het vliegveld, wachten op de eerste bus, maar die reed ons voorbij dus toen hebben we maar een taxi genomen. Pfff echt een hele wereldreis Maar wel heel mooi! Midden in de nacht langs de Bosporus lopen enzo!! en langs het prinsesseneilandje! Heel mooi!
Was weer thuis en ik ging even slapen, Anke lag naast me, had ik in mn slaap gepraat: “Ohwww nice! Really beautiful!” hahahaha
Zo het lieve leventje is weer begonnen op school. Eigenlijk was ik best blij om alle kinderen uit m’n klas weer te zien en m’n collega’s.
Vooral omdat ik deze vakantie niet naar Turkije ben geweest.
Het was een heerlijk dagje, de kinderen hadden er ook best weer zin in.
Nu even tijd om alle verhalen weer even te lezen.
@Rieneke heeft zo te zien een heerlijke tijd gehad en wil direct weer terug. Dat kunnen we ons voorstellen.
@Marjan gaat lekker naar Marmaris, zo te zien buiten het seizoen om. Dat kan ik nou nooit.
@Voor Beppie is het allemaal nog een beetje afwachten, maar dat komt wel goed. Ook met last minute heb je leuke aanbiedingen.
@Diamond ik weet zeker dat je Turkse vlinders een een adem uitleest.
@Nou Nur ik weet zeker dat de kapper hele leuke tips heeft om je haar te veranderen. Het is ook leuk om eens even wat anders te doen , vooral als je al zo lang met hetzelfde loopt.
@Cynthia: alvast een fijne verjaardag. Ben bang dat het morgen op m’n werk zo druk is dat ik er helemaal niet aan denk…Heb je nog iets leuks gepland?
@Rieneke: wat leuk dat je kookkunsten zo in de smaak vielen. Zo zie je maar weer, wij genieten van het Turkse eten en zij van het Nederlandse!
@Fransijn: ach ook best lekker weer toch, om na alle feestdagen weer aan de slag te gaan zoals anders. Die dagen moeten ook een beetje bijzonder blijven. Heb je al plannen voor de zomervakantie gemaakt?
paar daagjes niet geweest en ik moest toch wel wat bijlezen.
Ben vrijdag naar Harry potter geweest in de bios en ik vond hem helemaal top. Heb besloten om toch ook eens de boeken te gaan lezen en het eerste deel is al bijna uit dacht dat ik de boeken niet leuk zou vinden maar ik vind ze zelfs nog veel leuker.
Zaterdag flink op stap geweest lag pas om 6 uur 's morgens in mijn bed en heb onwijs veel gelachen gedronken en vooral heel veel gedanst. Heerlijk vind ik zo’n avonden dat ik helemaal uit mijn dak kon gaan. We waren met een hele groep en dat maakt het nog eens extra leuk. Daarna naar de pizzaria maar ik heb niets gegeten want ik krijg niets op als ik gedronken heb.
Vandaag heerlijk eventjes weer naar school geweest. Ben nu bezig met stage en heb geen vakantie gehad maar vond het weer leuk om iedereen na zulke lange tijd weer te zien.
@ Diamond: En weet je al of jullie het hotel gaan boeken?? Klonk leuk wat je voor jullie huisje hebt gekocht.
@ Annemiek: Erg he om uit het droomwereldje gehaald te worden. Ineens lijkt de wereld niet zo mooi meer als in december. Zullen wel weer veel mensen een winterdepressie krijgen.
@ Sevgilim: gelukkig zeg dat je weer op internet kunt. Ben blij dat je weer dagelijks langs kunt komen.
@ Nur: Doen, doen, doen met dat haar. Ik heb al jaren kort haar gehad en steeds ook in ander kleurtje. Als ik bij mijn kapster kwam wist ze altijd wel weer iets leuks, ze is altijd erg enthousiast. Ik mag vrijdag weer. Ben nu bezig om mijn haar te laten groeien en de onderste lokken zijn al langer dan mijn schouders Gelukkig zit er een leuk model in zodat het wel gewoon leuk uitziet als het aan het groeien is. Ik kreeg altijd hele leuke reacties toen ik kort haar had en weer eens iets anders ermee deed, maar nu het aan het groeien is krijg ik ook veel reacties. En als het haar mij niet meer bevalt zo lang dan is het er ook zo weer vanaf.
Rieneke: Welkom meid, al zou jij graag weer terug willen. Vind fijn te lezen dat je het onwijs naar je zin hebt gehad. Geniet en droom lekker van je mooie herinneringen.
Bloem: Beterschap meid.
Cynthia: Alvast gefiliciteerd, morgen kom ik misschien niet langs dus dan doe ik het nu alvast. Maak er een gave dag van.