Veel plezier - Welkom thuis 3

@linda…klink als een heel leuk weekend;)

@fransijn…ik ga stage lopen in een 24 uurs instelling voor moeilijk opvoedbare kinderen…ik heb vorig jaar stage gelopen in een kleuterklas. was echt super leuk. maar ik heb toch maar voor de woonbegeleiding gekozen.

@kelebek…ah dat bijlezen komt wel;)eerst lkkr uitrusten en lkkr van turkije dromen…!!

@cynthia…alvast een hele fijne verjaardag…!!

@nur…suc6 bij de kapper morgen…! mar het zal idd wel goed komen, het is niet voor niks een kapper;)

groetjes

filiz

ik loop wel een beetje met hetzelde probleem… ook al sinds oktober steeds verkouden, verstopt zitten e.d.
balen, hoop dat je er snel vanaf bent…

@linda: HP is super he :slight_smile: vond de film echt goed… en stukken enger dan de vorige.

@kelebek: dat klinkt echt als een heerlijke tijd…

@cynthia: dogum gunun kutlu olsun: oftewel: happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, happy birthday, happy birthday to you…

zo mijn uur van de waarheid is begonnen. Moest vroeg me bed uit en had al vannacht weinig geslapen dus schiet niet op. zit hier echt als een zombie te zitten… over een uurtje neem ik de bus richting dorp en dan…knip knip knip dag haar…hihi echt erg…ach ja, ik denk wel dat het leuk gaat worden. En er is niemand die heeft gezegd dat ik het absoluut niet moet doen omdat het me niet zou staan. De meesten zeggen dat het wel leuk gaat worden dus daar vertrouw ik maar op…en anders ga ik gewoon in winterslaap voor de komende 3 jaar :wink: dan is het wel weer aangegroeid…:wink: hihi jullie horen straks wel hoe het is verlopen…

@Cynthia: Gefeliciteerd meid!!! En een grote meid ben je al geworden, dus laten we het houden op veel turkse dagen voor dit jaar!!!:laugh:

@Nur: Haartjes eraf, vast mooi, iig veel makkelijker!! Ik ben nu 2 1/2 jaar bezig en het heeft de schouders bereikt, moet er nu ff niet aan denken dat het eraf gaat, maar kan het me verder heeeeeel goed voorstellen dus. Hoop dat het je bevalt, laat je nog wel ff weten HOE kort??

@Fransijn: School weer begonnen…liepen de kinderen al meteen weer netjes mee, of moesten ook zij weer ff in het ritme komen. Ik vind het zelf altijd al moeilijk, de puber had ook al moeite om in Den Helder weer in zn ritme te komen, laat staan die kleintjes dan, voor hen is het extra moeilijk

Nou dag 2 deze week, morgen nog en dan al weer weekend, dus bij de lunch is mijn week door de helft:banana:

Lekker dat er wat meer mensen weer online zijn en reageren heb ik lekker wat bij te lezen elke keer
Groetjes
Annemiek:wave:

@Nur: veel succes met de haartjes en laat ons zeker iets weten als je het zelf mooi vind en wat de reacties van je omgeving zijn !

@Cynthia: beter laat dan nooit: Happy birthday !!

@Beppie: Fijn weekend !

Zo zo , begin stilaan weer helemaal ‘mee’ te zijn in het forum, vraagt nog even wat tijd voordat ik helemaal terug in deze draai ben maar lukt me zeker en vast !

:wave: groetjes

Ten eerste: Cynthia van harte gefeliciteerd! Een heel fijne dag gewenst! Vier je het ook vandaag of een andere dag? Enne ben natuurlijk ook wel benieuwd naar je kadootjes :slight_smile:

@Linda: heb de film nog steeds niet gezien. We nemen het ons steeds voor maar elke keer komt er weer iets tussen. Nu hebben we het maar op volgende week gezet, hopenlijk lukt het dit keer wel. Hoor van iedereen dat deze film zo gaaf is! We gaan vrijdagochtend even naar het reisbureau, waarschijnlijk nemen we dan een optie op het hotel, het lijkt ons toch wel erg leuk. Ik laat het nog wel ff weten!

@Nur: en, en? Hoe is je haar geworden? Ben benieuwd!!! Vindt het heel stoer dat je het aandurft, bij mij blijft het de laatste jaren alleen bij de puntjes knippen. Heb m’ n haar nu bijna tot op m’ n kont dus er moet weer een stukje af :slight_smile:

@Annemiek: is het bij jou ook zo druk? De telefoon rinkelt hier aan een stuk door!

Groetjes, Diamond

whoeiii het is eraf hoor…
vond het doodeng, ging al veel later dan ik gepland had richting bus en erg langzaam naar de kapper gelopen…
heb echt mijn ogen dichtgedaan toen ze ging knippen, het kwam namelijk tot ergens halverwege mijn rug…

maar het resultaat is erg mooi geworden… wel heel erg wennen… maar ik ging ff langs m’n werk en ze vonden het allemaal super… gelukkig maar… en toen ik buiten liep keek niemand me erg raar aan dus ik ga er maar van uit dat ik niet voor gek loop :wink: hihi nee hoor, het is erg leuk maar wel erg vreemd…

nu nog verven maar daar wacht ik een paar maanden mee

@llemaal: Dank jullie wel!! Heb het zaterdagavond al gevierd… Ben nu gewoon aan het werk! Kadootjes heb ik dus ook allemaal al gehad! En wat was het: heel origineel: GELD!! Gewoon omdat ik dat zelf al had aangegeven! Van mijn stage Bioscoopbonnen en een douchegel! Vet lief!

Ga nu weer ff verder aan het werk!

Kus Cyn

cynthia: Gefeliciteerd met je verjaardag (20 toch??)
ondanks dat je moet werken, toch een hele leuke dag toegewenst!!!

@Diamond: Nee nog steeds erg rustig!! Nu zeker er is een groep van een man of 30 naar Engeland voor een Kick-off, dus bijna niets te doen(zijn van sales, is de drukste afdeling!)

Nou ff volhouden nog, heb geen zin vandaag!!
Annemiek

@bloem: Nee nog maar 19 hoor:banana: …

Liefs Cyn

oh sorry, dan is dit dus je laatste jaar als tiener, zo zat het toch?? geniet er maar lekker van, als tig-er is alles anders!!
hahahahahaa

precies :smiley: je komt (als het goed is) nooit meer uit de tig dus enjoy your last year :wink:

@Cynthia Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Al heb je het dan misschien al gevierd, toch nog een plezierige dag gewenst.

@Nou Nur, goed dat je door hebt gezet. Het is vaak verrassend hoe iemand kan veranderen door een bezoek aan de kapper.

Nou ik ga nu eerst maar even de eerste rekentoetsen van dit jaar nakijken.
Straks ga ik nog wel even verder lezen, wat er allemaal weer gebeurd is.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@llemaal: Op telegraaf.nl staat het bericht dat de vogelgriep nu ook Kusadasi en Istanbul heeft bereikt. Er zijn 3 mensen in het ziekenhuis opgenomen uit Aydin, en 1 uit Kusadasi. Aydin… daar woont mijn vriend ook:dead: lekker weer…

Ja en ik hoorde dat 3 (westelijke) wijken in Istanbul waren afgesloten, vanwege de vogelgriep… Ik kom daar net vandaan :confused: Weet iemand over welke wijken het gaat??

Liefs

niet panieken he :slight_smile:

hou gewoon de topic vogelgriep in de gaten :wink: Hans en Franka houden ons op de hoogte

Nee idd heb even het een en ander uitgezocht op internet maar volgens mij valt het allemaal wel wat mee, qua besmettingsgevaar. Je moet echt intensief in contact komen met besmette vogels, voor het virus kan overslaan. Voor zo ver bekend is het niet van mens tot mens overdraagbaar.
Maar goed ik hou het wel in de gaten…

Liefs

Hallo allemaal,

Zo weer een stagedag erop zitten, nog 2 te gaan en dan weekend. Althans zaterdag moet ik nog werken in de bakkerij en dan heb ik echt weekend. Hahaha ik vind het al weekend als ik bij mijn vriend ben. Zie hem alleen in weekend vandaar. Denk er toch over om na de zomer te gaan samenwonen, kan niet zonder hem :slight_smile: .

@ Filiz: Weekend was idd errug gezellig en gaaf. Komend weekend heb ik nieuwjaarsborrel van het werk en dan ben ik BOB hahaha kan ik al die mensen observeren hoe ze van nuchter tot dronken zijn. Hahaha dat vind ik altijd errug grappig. Je stage klinkt erg interessant. Welke opleiding volg je?

@ Nur: Wow dat is gaaf zeg dat je doorgezet hebt!!! En kort haar raakt steeds meer in de mode dus spijt zul je er zeker niet van krijgen! HP is idd errug gaaf, ik vond hem ook best een stuk enger dan de vorige keer. Ben benieuwd naar de volgende film. Ik ga vanavond weer verder in het 1e deel van het boek. Heb hem bijna uit en ik vind het echt heel leuk om te lezen, had het niet gedacht. Er zitten toch best veel stukjes in die niet terug komen in de film, dat maakt het wat completer.

@ Annemiek: Nog 1 dag en dan is het voor jou WEEKEND geniet er al maar van. Kan me voorstellen dat na die weken ineens 3 dagen werken weer erg tegenvalt.

@ Diamond: De film van HP is idd erg leuk!! en spannend!! je moet zeker gaan voordat ie uit de bioscopen gehaald wordt. Ik vind dat je de HP echt in de bios gezien moet hebben voor het effect.
Hou me op de hoogte van je boeking.

@ Cynthia: heb je al een leuke dag gehad tot nog toe? En over de vogelgriep moet je niet te veel nadenken meid.

groetjes Linda

ik snap wel dat iedereen het over die vogelgriep heeft, het is niet niks, en iedereen die ik ken, die zegt nu al tegen me, oh, je bent ziek, en je bent in turkije geweest…nou ik zou niet meer gaan hoor. blablabla
over 3 weken ga ik weer, krijg ik allemaal reacties als, zou je dat wel doen enzenzenz…
ookal wil je niet, je wordt er toch mee geconfronteerd.
Maar ikke ga gewoon hoor. zag ook niet iedereen verhuizen toen hier de vogelpest was of bse of mond- en klauwzeer.
hoor zelf nu al mensen zeggen dat als je naar turkije op vakantie gaat, dat je dan het NL agrarische leven in gevaar brengt…nou ja!! ga heus niet tussen de kippen spelen in turkije, en in NL heb ik niks met het agrarische leven te maken…
sorry…