Hallo allemaal
Als ik zo naar buiten kijk dan zou ik wel weg willen dus!!! OP NAAR DE ZON!!!
@Diamond: Lekker he als je thuis komt en het eten staat klaar, das bij mij bijna altijd zo. Mijn hubbie is altijd eerder thuis dan ik ben, en dan begint hij, hoef ik alleen te helpen met afmaken. Staan we gezellig samen in de keuken en dan lekker eten. Ik hoop ook dat de meeting gaat lukken, maar als het de 2de word is het dus niet mijn keer!! Maar dat mag jullie niet tegenhouden, de meeste stemmen gelden toch!
@Cynthia: Lekker, Istanbul, staat ook nog steeds op ons lijstje, maar het komt er niet van dus. Qua tijd is april er het gunstigst voor, mss gaan wij ook een midweekje ofzo!! Hoor wel hoe jij het er vond
@Filiz: Lenzen lijkt mij ook wel wat. Was ook bij die firma, een paar jaar terug, maar toen vertelden ze me dat het met mijn afwijking niet leuk meer was qua prijs dus ben ik maar aan de bril gebleven dus. Maar weer eens vragen dan, wie weet!!
@Rieneke: Is me wat die vogelgriep, en in het land weten ze nog minder dan hier. Staat in de spits van vanmorgen dat er in Kusadasi preventief geruimd word, weet Franka nog van niets dus. Laten we het maar afwachten dus?
@Bloem: precies, niet vrijen met de kippen en alles komt goed toch!! Nou is het voor mij een poosje terug hoor dat ik het met een kip gedaan heb(:whistle: ) dusss… Gewoon genieten daar, ik ga mee als pakketje ok!
@Linda: Heerlijk elke dag bij elkaar, das toch het leven, dus als het haalbaar is gewoon doen!! Moet er niet aan denken dat hubbie weer elke week weg gaat!!!
Nou nog maals ik heb bijna WEEKEND!!! Nog 6 1/2 uur!!!
Zag dat weer vanmorgen en dacht aan de hoek van de bank, een goed boek, chocomelk met slagroom…maar dat moet dan maar wachten tot morgen!
De verbouwing is bijna klaar. Hubbie is de trap aan het verven, dat doen we als de puber in Den Helder zit. Dus vandaag kan dat nog, morgen moet ik bij de wasmachine kunnen dus dan is het weer klaar tot maandag!! Dan nog 1 keer de trap en de plinten en dan is de verbouwing KLAAR!!! Het 10 jarenplan is dan uitgevoerd en kunnen we aan het volgende gaan denken! Denken want hubs wil eerst een poosje vrij!
Nou dames…tot morgen maar weer(of tussentijds als ik vind dat ik ergens op moet reageren dan!)
Groetjes
Annemiek:wave: