Veel plezier - Welkom thuis 3

Jeetje wat een dag zeg! Ben dus nu en heb knallende koppijn. Gelukkig heeft m’n vriend lasagne gemaakt dus zo lekker eten.

Hopenlijk gaat het lukken om een gezellige groep bij elkaar te krijgen voor de meeting! Lijkt me zo leuk om jullie te zien!

Groetjes, Diamond

@nur…leuk leuk leuk…!! dat je het toch gedaan hebt…! hoe bevalt het…? geen negatieve reacties gekregen hoop ik.!!

@bloem…ik kan me ook best voorstellen dat de mensen bezorgd zijn over de vogelgriep. het is natuurlijk ook niet niks…!! maar vandaag op het neiuw werd verteld dat het niet werd afgeraden om naar turkije te gaan. ik zou me dus ook niet teveel zorgen maken.

@bloem…lijkt me oo ke rg leuk om andere dronken te zien worden terwijl je er zelf volkomen nuchter bij staat…haha. jij kan je alle dingen de volgende dag nog herinneren terwijl de andere geen idee hebben wat ze allemaal gedaan of gezegd hebben;)
ik doe spw…ik zit nu in mijn 2e jaar.

@diamond…beterschap met je hoofdpijn…kan zoo vervelend zijn!! gelukkig dat je zo een lieve vriend hebt…hoop ook echt dat de meeting een suc6 gaat worden. wi iedereen nu ook wel eens ‘live’ zien;)

vandaag naar hans anders geweest om lensen te laten aanmeten. ik heb ze meteen mee naar huis gekregen en kon dus beginnen met het oefenen van het in en uipakken van die dingen. pff…wat een werk. 1e keer echt een half uur gezeten…maaar…wel ontzettend lachen hoor!!
en…toennet kreeg ik ze eruit in maar lieft 10 min…ik vorder hehe:banana:

groetjes

filiz

@Filiz: heb je harde of zachte lenzen? Ik weet nog hoe ik daar toen mee aan het prutsen ben geweest, kon ze er met geen mogelijkheid in of uit krijgen. Omdat ik harde lenzen had kreeg ik toen zo’n zuignapje mee om op je lens te zetten, hoe vaak ik die niet op m’n oog heb gezet ipv op de lens :mad: In ieder geval veel succes met wennen, op een gegeven moment gaat het vanzelf.

Vandaag lekker vrij! Misschien dat we zometeen al even naar het reisbureau gaan, leuk!!

Groetjes, Diamond

Allemaal: Ik ga morgen mijn eerste reisje boeken! Ga 16 april naar Istanbul met mijn ma… Lekker hoor!

Gister rustige dag gehad, gewoon gewerkt natuurlijk, en verder eigenlijk niet zoveel gedaan…

Maar ik ga nu weer ff verder met me werk!

Liefs Cyn

@ Filiz: Wat leuk zeg, ik studeer SPH in derde jaar. Ik loop stage in psychiatrie. Succes meid met je lenzen. Ik zie dat je ook in Limburg woont. Ik studeer in Sittard.

@ Diamond: hopelijk is je hoofdpijn over.

@ alle reisboekers: veel plezier met de voorpret.

Groetjes Linda

Hallo allemaal

Als ik zo naar buiten kijk dan zou ik wel weg willen dus!!! OP NAAR DE ZON!!!

@Diamond: Lekker he als je thuis komt en het eten staat klaar, das bij mij bijna altijd zo. Mijn hubbie is altijd eerder thuis dan ik ben, en dan begint hij, hoef ik alleen te helpen met afmaken. Staan we gezellig samen in de keuken en dan lekker eten. Ik hoop ook dat de meeting gaat lukken, maar als het de 2de word is het dus niet mijn keer!! Maar dat mag jullie niet tegenhouden, de meeste stemmen gelden toch!

@Cynthia: Lekker, Istanbul, staat ook nog steeds op ons lijstje, maar het komt er niet van dus. Qua tijd is april er het gunstigst voor, mss gaan wij ook een midweekje ofzo!! Hoor wel hoe jij het er vond

@Filiz: Lenzen lijkt mij ook wel wat. Was ook bij die firma, een paar jaar terug, maar toen vertelden ze me dat het met mijn afwijking niet leuk meer was qua prijs dus ben ik maar aan de bril gebleven dus. Maar weer eens vragen dan, wie weet!!

@Rieneke: Is me wat die vogelgriep, en in het land weten ze nog minder dan hier. Staat in de spits van vanmorgen dat er in Kusadasi preventief geruimd word, weet Franka nog van niets dus. Laten we het maar afwachten dus?

@Bloem: precies, niet vrijen met de kippen en alles komt goed toch!! Nou is het voor mij een poosje terug hoor dat ik het met een kip gedaan heb(:whistle: ) dusss… Gewoon genieten daar, ik ga mee als pakketje ok!

@Linda: Heerlijk elke dag bij elkaar, das toch het leven, dus als het haalbaar is gewoon doen!! Moet er niet aan denken dat hubbie weer elke week weg gaat!!!

Nou nog maals ik heb bijna WEEKEND!!! Nog 6 1/2 uur!!!
Zag dat weer vanmorgen en dacht aan de hoek van de bank, een goed boek, chocomelk met slagroom…maar dat moet dan maar wachten tot morgen!

De verbouwing is bijna klaar. Hubbie is de trap aan het verven, dat doen we als de puber in Den Helder zit. Dus vandaag kan dat nog, morgen moet ik bij de wasmachine kunnen dus dan is het weer klaar tot maandag!! Dan nog 1 keer de trap en de plinten en dan is de verbouwing KLAAR!!! Het 10 jarenplan is dan uitgevoerd en kunnen we aan het volgende gaan denken! Denken want hubs wil eerst een poosje vrij!

Nou dames…tot morgen maar weer(of tussentijds als ik vind dat ik ergens op moet reageren dan!)
Groetjes
Annemiek:wave:

Jeetje…jullie hebben de vaart erin!! Alweer een derde topic…Ben al heel lang niet geweest schaam schaam Nu heb ik wel heeeeeeeel veeel bij te lezen…:s

Ik had een vraagje voor jullie i.v.m vogelgriep…Ik Kan over 10 dagen naar mijn vriend ( antalya of Adana ) Zouden jullie gaan?? Uit mijn omgeving hoor ik steeds meer mensen zeggen dat ik het niet moet doen, maar ik heb zoiets als ik een beetje uit de buurt van kippen blijf * ben er bang voor dus ga er heus niet aanzitten * en geen kip eet dan zou het toch best mee moeten vallen toch!!!

Hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven!!

Groetjes ezz:)

uhm…vraag je dit nu serious??
over een week naar je vriendje of thuis zitten in de regen en afwachten wanneer je weer kunt gaan???
Moeilijke beslissing zeg…!!!

Nou ik zou het wel weten hoor.
Ik denk dat al die paniek een beetje overdreven is. Idd wegblijven bij de kippen, oplette wat je eet, en veel genieten van je vriendje…dan is er volgens mij niks aan de hand.

@annemiek, prettig weekend!!

@ Bloem, ik weet voor mezelf ook wel dat ik wel ga…maar mijn familie en vrienden verklaren me voor gek, dus ik vroeg me toch af of ik het nou minder erg maakte ofzo…! Een vriendin van me zit nu in antalya maar die komt het hotel niet uit, noujah das ook niet echt de bedoeling natuurlijk…! Maar ik ga gewoon goed opletten en van mn vriendjuh genieten en dan komt het vast wel goed!

@diamond…ik heb zachte lenzen. om de maand moet ik nieuwe gebruiken. geniet van je vrij dag…!! enne veel plezier in het reisbureau…

@linda…idd leuk:D jouw stage klinkt ook heel interessant…!! enne mocht je je eens vervelen in de pauze ofzo…met de trein ben je in 20 min in maastricht, b=vanuit sittard;)

@cynthia…wat leuk dat je met je moeder naar istanbul gaat…!!

@annemiek…wat lkkr dat de verbouwing er bijna opzit…!! is het mooi en naar zin geworden…? zal waarschijnlijk wel…:slight_smile:

@ezzz…ik zou ook gewoon lkkr gaan. er wordt (nog) niet afgeraden om naar turkije te gaan. geen reden tot paniek dus. als ik de kans had om mijn vriend te zien…?? ik denk dat ik mijn koffers alvast gepakt had…!!

groetjes

filiz

@Ezzz: toen de vogelgriep er al was in oktober/november ben ik ook naar mn vriendje geweest en ze hebben me gewoon als raad meegegeven dat ik uit de buurt van kippen en andere vogels moest blijven en zeker geen eten…maar, geen kip eten is heel moeilijk in Turkije aangezien ik maar dat eet en ok, twee dagen heb ik het uitgehouden en toen ben ik weer kip beginnen eten. En ik leef nog altijd! En ook, vogels ontwijken lukt me nog altijd niet, vooral als je dicht bij de haven verblijft waar veel meeuwen zitten. En een vogel vliegt nog altijd, ook boven je hoofd. Binnenkort ga ik terug naar Turkije en denk dat ik weer precies hetzelfde zal doen… Nou, moest je weten wat er allemaal in ons vlees zit…

Bedankt voor jullie reactie!!!:slight_smile:

Ik heb het ook al in mijn hoofd dat ik wel ga, alleen nu nog even afwachten of ik mijn laatste werkdag vrij krijg anders moet ik waarschijnlijk tot de zomervakantie wachten…:s

zo dames…kom ff goedenavond zeggen… heb veels te weinig puf om al te zinnige dingen te gaan schrijven dus laat ik dat maar niet doen… een paar heel late avonden en vandaag een slopende dag op mijn werk… en mijn date is voor het eerst sinds dagen niet bij me dus… weer ff wennen… ga zo lekker bankhangen (moet eerst nog eten maar vooruit daar heb ik ook geen zin in) … tot morgen

Nou meiden, hier is de chaos compleet: Onze Lease-puber heeft de marine verlaten en komt vandaag weer naar huis!!! Hij heeft het er niet naar de zin gehad en heeft dus opgezegd!
Wat nu wel en niet te doen, geen idee, alles is altijd de marine geweest. Dus solliciteren maar en WERKEN MET DIE HAP!!!

Moest het ook ff bij jullie kwijt. Zal de komende dagen er wel bijna niet zijn, moet zoveel met hem mee om te gaan regelen, overzie het bijna niet!!
Tot gauw
Annemiek:wave:

@annemiek, zoiets vermoedde ik al na een eerdere posting van je, erg jammer, maar tis niet niks natuurlijk, de marine. Het zal wel een moeilijke beslissing zijn geweest voor hem om te nemen, heel veel succes ermee thuis en voor hem

@Annemiek: wat jammer dat hij uit de marine is maar mss was hij er niet gelukkig en is het beter zo ? Hij zal er heus ook wel komen!
sterkte xxx

@annemiek…idd erg jammer…maar als ie het er idd niet naar zn zin had, is het miss beter zo. hoop dat hij snel werk vind…
veel terkte ermee…

groetjes

filiz

@ Annemiek, hm dat is wel jmmr ja, vooral omdat hij altijd marine heeft gewild…

@ Nur, wel een leuke date… leuk gehad?!

Groetjes Franka

Zet mij maar weer op het lijstje!! 16 April ISTANBUL!!!

We hebben het gister geboekt, en heb er nu al zin in!!

Kus Cyn

Woehoeuuuuuuuuuuuw en het lijstje komt langer ! Véél succes mensen !