Veel plezier - Welkom thuis 3

bloem…31 januari…alanya
nur…25 maart…antalya
cynthia…16 april…istanbul
poellie…27 april…side
filiz…27 april…side
jac…5 juli…turgutreis
Linda…18 juli…Playa del Carmen (Mexico)

[/quote]

[quote=bloem29]

bloem…31 januari…alanya
Fransijn…18 februari…Side of omgeving
nur…25 maart…antalya
poellie…27 april…side
filiz…27 april…side
jac…5 juli…turgutreis

@Poellie en Filiz: zitten jullie op hetzelfde vliegtuig ? Of kennen jullie elkaar ?

Ik denk dat ik juist achter Fransijn nog mag komen maar ik wacht tot alles officieel geboekt is, je weet nooit!

groetjes xxx

Zo het lijstje voor 2006 is alweer behoorlijk lang. Wij zijn vanochtend even bij het reisbureau geweest om te informeren. Het hotel waar we graag naartoe willen is gewoon al op aanvraag! Heb vandaag even op m’ n werk overlegd en heb in ieder geval groen licht om te gaan boeken. Nu alleen nog ff kijken waar naartoe…In september met m’ n vriend wordt het misschien Kusadasi, eens eem keer heel wat anders. We hebben al een leuk hotel op het oog!

@Cynthia, Istanbul, gaaf! Leuk ook dat je met je moeder gaat! Heb je al iets meer gehoord of de vakantie met je vriendin door kan gaan?

@Annemiek: jeetje wat sneu voor jullie puber. Leek het hem zo geweldig valt het toch zo tegen. Ik hoop dat hij binnenkort iets vindt wat hij wel leuk vindt. Trouwens wel erg leuk dat je nu mee gaat met de meeting!! En wat een opluchting dat jullie verbouwing nu klaar is! Fijn uit de troep.

@ezzz: lekker dat je binnenkort naar je vriend gaat, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je inzit over die rottige vogelgriep…Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gaat komen, wat een toestand zeg :mad:

Vanmiddag weer pech :mad: Ik stapte in m’ n autootje om naar werk te gaan, pruttel pruttel, hij deed dus helemaal niks meer. Maar gauw vriendje gebeld, die me snel heeft gebracht. Vanavond kan ik gelukkig weer met een collega meerijden. Hopenlijk is het weer snel opgelost, kan niet zonder m’ n autootje…

Groetjes, Diamond

@Diamond: welk hotel hebben jullie op het oog voor Kusadasi in September ?
Das pech hebben voor je auto! Hopelijk is hij snel hersteld!

Het lukt me echt niet om te leren ! Ben de hele tijd met mn gedachten bij Turkije, echt erg !

groetjes

He hallo allemaal,

Ik lees straks allemaal weer bij, maar ik ben weer terug van de wintersprot.
Het was erg lachen en ik heb genoten.
Maar zomervakantie geef ik er niet voorop.
Het laatstje wordt inderdaad weer langer leuk hoor.
HMMM ik kan haast niet wachten, heb er al ontzetend veel zin in.

Groetjes jac

Jeetje wat maak ik een schrijf fouten zeg,

ik bedoel dus wintersport ipv wintersprot
en lijstje ipv laatstje.

Het zijn geen nederlandse woorden zeg.
groetjes

@Sevgilim: Korumar lijkt ons wel heel erg mooi. En de reacties op vakantiereiswijzer zijn ook erg positief. Bovendien willen we graag een keer een andere plaats in Turkije proberen.
M’ n vriend belde net, m’ n autootje doet het weer! Ben helemaal blij!

@Jac: waar was je ook weer precies geweest met de wintersport? Ik vind die wintervakanties altijd wel heeel gezellig maar zou ook de zomervakantie er niet voor willen ruilen. En straks ga je weer lekker naar Aegean Dream, heerlijk! Ben heel benieuwd hoe het er nu is!

Nog een kwartier en het is WEEKEND!!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Leuk dat je auto hersteld is, deze week heb ik 10km/u te hard gereden en ze hebben me ‘geflitst’ :mad: … Een boete volgt nog komende dagen!
Zoals je wss al gelezen hebt in het topic over Korumar is het een prachtig hotel, bediening zéér goed. Je hebt echt niets te kort! Zeker gaan ! Mss ben ik in September ook terug in Kusadasi…

@diamond…wat rot van je auto…hoop dat hij snel gerapareerd kan worden;)

@sevgilim…ja poellie en ik zijn goede vriendinnen, we hebben samen geboekt en dit wordt alweer onze 7e vakantie samen:D

vandaaf lkkr wezen shoppen met mn moeder in belgie…(jaa zit hier maar 20 min van de grens;)) 3 truitjes gekocht met een rok en een broek…kan soms heerlijk zijn om te kopen:D:D…maar nu heb ik er voor de komende 2 maanden ook weer genoeg van;)

wat zijn jullie plannen voor het weekend…i kga morgen de hele dag leren, volgende week heb ik proegwerkweek en s avonds ga ik naar de verjaardag van een vriendin…gaan we met zn alle stappen…echt zin erin…ben al 2 maanden niet meer opstap geweest :S

groetjes

filiz

Yes we hebben een optie!! Als het allemaal door gaat dan gaan we 7 juni voor een week (of twee, daarom is het nog ff een optie geworden, zijn we nog niet helemaal uit) naar Alanya! Ow heb er alweer zó’n zin in!

Vanavond hebben we een etentje van familie. En daar ga ik ook maar 's lekker van genieten, ben de laatste tijd behoorlijk aan het lijnen geweest. Want over 20 weken weer in bikini :banana:

Groetjes, Diamond

bloem…31 januari…alanya
Fransijn…18 februari…Side of omgeving

nur…25 maart…antalya
poellie…27 april…side
filiz…27 april…side
diamond…7 juni…alanya
jac…5 juli…turgutreis

@diamond…je kan iig alweer in het lijstje;)en de voorpret kan beginnen!! 2 weken zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, maar 1 weekje is ook lkkr…
veel plezie rmet het etentje vanaaf…

groetjes

filiz

bloem… 31 januari…Alanya
Fransijn…18 februari… Side of omgeving

Franka… 21 februari… Side/Colakli
nur… 25 maart… Antalya

cynthia…16 april… Istanbul
poellie… 27 april… Side
filiz… 27 april… Side
diamond… 7 juni… Alanya
jac… 5 juli… Turgutreis
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)

bloem… 31 januari…Alanya
nur… 25 maart… Antalya
cynthia…16 april… Istanbul
poellie… 27 april… Side
filiz… 27 april… Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
diamond… 7 juni… Alanya
**jac… 5 juli… Turgutreis **

Lijstje wordt al aardig lang!

@ Diamond … veel plezier vanavond met je etentje … geniet er idd even lekker van. Ik ben ook begonnen met lijnen, naja lijnen niet echt maar gewoon beetje gezonder eten en geeen chips! Hahaa … moet ook over een tijdje weer in bikini …

Liefs,

Heey iedereen!

Ik zit te denken om 12 februari weer terug te gaan naar Istanbul en naar S… maar weet et nog niet zeker, heb wel al een goedkope vlucht gevonden en ik moet snel beslissen anders is de vlucht vol.
Maar denk dat mn ouders er niet zo dol op zullen zijn…maar goed eerst maar eens met S en K overleggen.

Liefs Rieneke

Hallo,

Wij gaan 2 juni voor 9 dagen naar Alanya en 31 juli gaan we 15 dagen naar Kusadasi.
Dus goede vooruitzichten!!

groetjes Jacqueline

@Jacquelientje:Naar welk hotel ga je in Kusadasi ? Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben maar ik hou van Kusadasi en alles wat ermee te maken heeft , en heb zelf al een aantal hotels gedaan daar…

Bloem… 31 januari…Alanya
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi

@Jacquelientje: en ik ben benieuwd naar welk hotel je gaat in Alanya :slight_smile: Wij zitten er ook in de periode dat jij er bent, heb er zo’n zin in!

@Missy: ja ik probeer ook wat minder te snoepen en vet te eten, ben ook niet echt fanatiek aan het lijnen hoor. Hopenlijk heeft het effect. En anders moet ik toch maar eens aan de sportschool gaan geloven…

@Rieneke: ow wat leuk dat je misschien nog weer dien kant opgaat. Wanneer ga je beslissen? Hoe is het trouwens met je zusje, zie haar hier nooit meer.

**Het etentje alweer achter de rug. Lekker gegeten en nu nog even bij schoonouders op de koffie :slight_smile: **

Groetjes, Diamond

Wij gaan naar hotel Batihan. Vorig jaar zijn we begin juni 1 weekje hier geweest en het is ons heel goed bevallen. Onze dochter van 18(dan 19) gaat met ons mee met haar vriend. Zij vonden de film en foto’s zo mooi dat ze hier met ons naar toe wilden. Het hotel heeft een mooie grote tuin en gelijk aan het strand Ling Beach.

groetjes Jacqueline

Wij gaan in Alanya naar Elysee Garden. We zijn hier al vaker geweest en het bevalt ons goed. Heel vriendelijk personeel en ook hier een mooie grote tuin bij het zwembad. Elke vrijdag is er markt voor de deur en dat is altijd heel gezellig. Het is een 3 sterren appartement met een All In formule. Wij vinden het eten goed en als we uit eten willen doen we dat ook.

groetjes Jacqueline