Veel plezier - Welkom thuis 3

:NETHERLAN :tunisia:

@ Diamond: Met mn zusje is alles goed. Ook nog steeds into Turkije, maar gewoon niet zo veel online.
Ik heb S vandaag aan de telefoon gesproken en hem verteld dat ik zat te denken om in februari weer te komen. Nu mijn ouders nog vertellen, eigenlijk hebben ze natuurlijk niet zo veel over te vertellen, maar toch…
Wil eigenlijk wel zo snel mogelijk boeken, heb et geld nu nog :stuck_out_tongue: en er zijn nu nog plaatsten vrij (niet veel meer!) dus moet snel beslissen en boeken!

Pfff ben wel blij dat ik S heb gesproken over de telefoon. Hele 2 weken liepen geweldig tot de laatste avond… Dikke ruzie!!! Tot half 5 s’ochtends… en daarna wel uitgepraat (ohw dacht echt dat het het einde was, einde liefde, einde vriendschap, echt heftige ruzie) maar ja ging toch niet met zo’n lekker gevoel weg… Nu ik hem weer heb gesproken voel ik me weer een stuk beter! Pfieuw! Hij miste me :smiley:

Liefs Rieneke

Goedemorgen allemaal !

@ Rieneke … gelukkig dat het weer goed is afgelopen na die ruzie zeg! :slight_smile: Dat is best rot als je weggaat na twee hele leuke weken gehad te hebben en dan de laatste avond nog eventjes ruzie krijgt … pff … ga je idd met een zeer groot rotgevoel weg !! Kan ik goed begrijpen! Maar gelukkig is het nu weer goed !

@ de rest … allemaal een leuke zaterdagavond gehad ?

Liefs,

Hoi,
Nou Diamond, voeg mij maar toe op het vakantielijstje.
16 april en 22 juli naar Marmaris (apt. LeoMar)

gr. Marjan

@Rieneke: GAAN!!! Neem het er van, want niemand anders zorgt ervoor behalve jij. En als de centjes het toelaten, waarom niet!!

@Diamond: Ja das het voordeel nu de puber weer thuis is, ik kan mee met de meeting, wanneer die ook is dus. Doet je auto het nou weer, en
viel het mee(of heb ik weer een deel gemist?)

Nou hier gaat alles wel redelijk. We moeten toch weer een btje aan elkaar wennen, dus zal het wel weer goed komen allemaal. Nu eerst alle dingen regelen die opgezegt zijn(ziekenfonds, dokter, tandarts ed) en zorgen dat hij weer aan het werk komt(wat het ook zal zijn, het eerste dat komt moet hij pakken dus!!)

Nou morgen nog lkkr vrij en dan weer aan de bak(heerlijk ff rust daar!)
Groetjes
Annemiek:wave:

Bloem… 31 januari…Alanya
Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi

**@Marjogege: je staat erbij hoor! **

@Rieneke: ik zou ook zeggen: doen!! Als het allemaal lukt (vlucht, geld enz) waarom niet? Helemaal erg fijn om elkaar weer te zien nar die vervelende ruzie op jullie laatste dag samen. Heb je 't er inmiddels al met je ouders over gehad?

@Annemiek: autootje doet het weer prima! Zal vast hebben gelegen aan vrijdag de 13e :slight_smile: M’n vriend is er ook niet achter gekomen wat er nou aan de hand was, maar ik rijd weer vrolijk rond!

Groetjes, Diamond

het lijstje wordt alweer heerlijk lang zeg… super hoor :smiley:

ja, super van het lijstje, alleen mis ik 1 ding… MEZELF hihihi maar daar zal hopelijk gauw verandering in komen !!

Vandaag een heerlijk rustige zondag gehad. M’n ouders zijn ook druk bezig met het uitzoeken van een vakantie en heb ze ff meegeholpen met zoeken, altijd leuk.
We zijn er inmiddels ook uit dat de optie gewoon doorgaat, maar dan wel voor een week. Misschien willen we in het najaar nog een paar dagen richting Istanbul.

Groetjes, Diamond

OK, de lijst word nu wel echt hƩƩl lang!

@Jacquelientje: Hotel Batihan ken ik, nog nooit geweest maar ben er wel al voorbij gelopen.

Hai Sevgilim

Welk hotel ben jij geweest aan Long Beach?

goedemorgen allemaal…

maandagmorgen is weer begonnen helaas…ben vandaag vrij maar moest vroeg mijn bed uit :frowning: ga met collega’s naar een boekenbeurs, voor nieuwe boeken die dit halve jaar uit gaan komen… wel erg leuk hoor…alleen dat vroeg mijn bed uit is wat minder…

wel een heerlijke tijd gehad sinds ik woe niet meer geweest ben… had een erg leuke date al even en dit ik nu meer geworden dan een date dus vanaf donderdag tot zaterdag ben ik daar geweest…hij woont in een andere stad maar nog heerlijk dichtbij…heel veel beter dan 3000 km… dit weekend heb ik hem niet gezien…moest werken e.d. maar vanavond komt hij weer bij mij langs…

nou dat was ik weer ff in het kort…

Zo het weekend is weer voorbij. Was wel weer even lekker. Even lekker wezen winkelen.
Lekker vrienden bezocht, heerlijk bijgekletst. Naar de film van HP geweest. Onwijs gaaf. Kan ik op school tenminste met de kinderen meepraten, die hem ook al gezien hebben.
Hij is voor oudere kinderen, maar ā€œmijn middenbouwersā€ gaan er toch ook heen.

De nieuwe werkweek ligt voor ons, dus ik wens iedereen een heel goede week toe.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Jacquelientje: Ik verblijf nooit in Longbeach maar ik was in Oktober in Kusadasi samen met mn vriend en hij heeft me meegenomen naar Longbeach voor de verandering en daar heb ik alle hotels gezien (vind het altijd leuk om te weten waar ze liggen). Meestal verblijf ik in Grand Blue Sky hotel maar Korumar, Sürmeli Efes, Prince Ada en Viking heb ik ook al gedaan.

Bloem… 31 januari…Alanya
Fransijn…18 februari… Side of omgeving
Franka… 21 februari… Side/Colakli
Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
**Jac…5 juli… Turgutreis **
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi

Zoals jullie zien… ga ik 5 juni naar Gumbet!!! HEERLIJK

liefs Cyn

@cynthia…wat leuk joh!! heb je vandaag geboekt…?

@diamond…gelukkig dat je auto het weer doet…!!

lijstje is echt weer lekker lang:D

groetjes

filiz

@Nur: hoe was de boekenbeurs? Zitten er nog leuke boeken aan te komen? Ook super trouwens dat die date is uitgegroeid tot iets leuks! Lekker van genieten dus!

@Cynthia: gaaf dat het doorgaat! Zou ook wel heel erg zijn geweest, een jaar geen Turkije! Hoe lang gaan jullie?

Vandaag even in de reisgidsen zitten neuzen, jeetje vindt het echt moeilijk om een keuze te maken (luxeprobleem!). We zitten ook nog een beetje te denken richting Egypte. Maar ben bang dat het in vergelijking met Turkije tegen gaat vallen…Maar ja, we moeten toch eerst afwachten hoe het allemaal gaat met werk van m’n vriend voordat we iets kunnen boeken.

Groetjes, Diamond

@ Nur: wat leuk dat je date is uitgegroeid tot meer!! Gefeliciteerd!

Zo het rijtje wordt al steeds langer, cool!

Ik kan mn ticket helaas nog niet boeken, moet eerst S weer bellen om te zeggen wanneer dat ticket is, omdat zn ouders ook ergens in die periode langs willen komen… Dus hoop maar dat ze niet willen komen indezelfde periode :no: want dan kan ik dus waarschijnlijk niet meer komen… Nou ja we zien wel hoe het loopt… :slight_smile:

Liefs Rieneke

@Diamond: ook ik kijk al twee jaar uit om eens naar een andere bestemming te gaan zoals Egypte, Tunesiƫ, Marokko maar steeds gaan we naar Turkije terug, de verslaving is tƩ groot en idd, ook bang dat het zal tegenvallen na de luxe van gastvrijheid en zo die we gewoon zijn in Turkije !

@Kelebek: Ik hoop dat je naar S kan gaan, ga ervoor !

groetjes

@diamond: Ja lekker he! Ga vandaag definitief boeken… Ga 2 weken!!! Kan nu al niet wachten haha:banana: