Vandaag hele dag werken maar het is niet erg druk. Hopenlijk gaat het vanmiddag allemaal wat snellerā¦
@Sevgilim: je zult zien dat wij ook weer in Turkije terecht gaan komen hoor, zal me niks verbazenā¦Mā n vriend heeft vrijdag een tweede gesprek en als dat allemaal goed gaat dan kunnen we over een tijdje misschien iets gaan boeken.
@Rieneke: hopenlijk komen zijn ouders een andere periode, ik duim voor je!
@Cynthia: oh lekker twee weken! Naar welk hotel/app gaan jullie?
Heerlijk een dagje werken, wat een situatie!!! Het gaat prima hoor thuis, en niets aan de hand, maar het is er ineens weer elke dag lekker druk:wink:
@Diamond: Hebben wij ook al over lopen denken, en nu dat de puber weer thuis is weten we zeker dat we een weekje ofzo met zn 3en gaan. Maar waarheen geen ideeā¦we gaan het wel zien. Griekenland was ook fantastisch, maar het is er gewoon anders dan in het geliefde Turkije. Marokko is bij ons een absolute NO!! Wat een vreselijk land!!
@Rieneke: Laten we hopen dat ze eerder of later komen, en dan nogmaals: GAAN!!!
@Nur: Vooral blijven genieten van die gevoelens!! Zalig!! En idd het is toch errug lekker als ze zo dichtbij wonen. Toen mijn hubbie en ik bij elkaar kwamen woonde hij 40 km verder, en dat vond ik al een verschrikkelijk eind!!!
Nou ik mag deze week weer āgewoonā 3 dagen, dus vrijdag pas weer weekend
Groetjes:wave:
Annemiek
@diamond: er komen zeker het komende half jaar weer heel veel leuke boeken uit⦠jmmer genoeg weinig op mijn favo gebied: fantasy⦠maar heel veel spanningā¦
en wat ook leuk gaat worden is āeen normaal boekā dat staat bol van de absurditeit, super
hihi date is idd veel meer momenteel⦠ik geniet er zeker van⦠gisteren is hij bij mij geweest, vanochtend vertrokken en vanavond komt hij weer⦠dan zie ik hem weer een paar daagjes niet maar dat is ook wel eens goed hihi⦠we zitten constant te sms-en echt ergā¦
@ Nur: Ach helemaal niet erg! Geniet er lekker van!!!
Welk boek was dat ānormaal boekā vol met absurditeit? Ken je ook boeken van mijn oom (Peter Schaap?) Hij is ook fantasy schrijver. Hij was nu ook met een boek bezig, heel anders dan zijn werk tot nu toe, en hij heeft me wat verteld, maar klonk echt heel cool. Maar weet niet wanneer het uit komt.
@kelebek: zo heet dat boek maar t is nog niet uit hoorā¦
en verder van die oomā¦wat voor boeken qua fantasy schrijft hij precies? ik heb volgens mij wel van hem gehoord, komt me i.e.g. bekend voor maar helaas met nederland: nederlandse fantasy schrijvers zijn niet echt heel erg gewild⦠ik heb ook alleen maar van 1 nederlands schrijver in mijn boekenkast staanā¦
Zo de dag zit er alweer op. Werd vandaag gebeld over een vacature die ik perfect zou kunnen combineren met mā n huidige functie, ben benieuwd of het wat kan gaan worden! En nu heb ik alweer weekend, ow daās wel heel ergā¦
zo ff reactie van mij. Heb het super druk maar kon het niet laten om ff langs te gaan hier. Ik wil iedereen die gaat boeken veel plezier met de voorpret wensen en iedereen die al weekend heeft: geniet er van. Ik mag nog 4 dagen. Bahā¦
Ik ga 5 februari starten met stijldansen samen met mijn vriend. Ben benieuwd heb er wel zin in eigenlijk. Donderdag moet ik op de SPW opleiding een voorlichting gaan geven over mijn stageplek. (ik doe opleiding SPH) Slik het is voor 48 mensen.
wat een rotnacht ! Heb ruzie gehad met mn vriendje en hij is gewoon van msn gegaan⦠Toen ik hem probeerde te bellen, heeft hij zn gsm afgelegd :mad: . Nou, dan doen we gewoon eens een dagje hetzelfde, gsm af, internet niet aan en dan moet je nog juist uw examen frans gaan doen + mondeling. Ik was zo boos maar ook verdrietig dat ik bijna niet heb kunnen slapen! Nou, 1 ding weet ik zeker dat er in Februari als ik mn vriend terug zie in Turkije dat we eens goed mogen praten ā¦
:sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
@sevgilim: Jeetje dat klinkt heftig!! Hoop dat alles maar weer goed komtā¦
@nur: Zou je wat voor mij kunnen betekenen? Ik kreeg een smsje van mijn vriend maar snap het niet en kom er ook met mijn woorden boek niet uit. Hij stuurde dit: I come you home (nou ok dat is duidelijk) benim i mail adresi açtirdim⦠( weet dat het iets met een email is ofzo⦠maar snap de rest niet)
Alvast thanks!
@diamond: Heerlijk zeg zo vroeg al weekend⦠ruilen?! Haha nee hoor heb het hier naar mijn zin dus ik kom me dag wel door hoor!
@Sevgilim: Wat een ellende, zeker op deze afstand!! Als je ruzie hebt en de ander gaat onbereikbaartje spelen is het al vervelend, maar als je echt niet in zn buurt kan komen is het nog veeeeel vervelender!!
Doe goed je best, want je examens zijn nog belangrijker echt waar!!
@Diamond: Spannend een andere baan erbij, zou perfect uitkomen nu natuurlijk, zeker als ze beiden samen gaan!! En wanneer hoort je vriend hij de baan gekregen heeft?? En geniet van je weekend, ik weet hoe lekker een lang weekend zijn kan:) !!
@Linda: JE KAN HET!!! ECHT!!! Laat je nog ff weten hoe het gegaan is?
Nou ik moet dus vandaag en morgen nog. Dit weekend word de puber 18! En dus is er zat te regelen, naast het feit dat hij ook moet zorgen dat hij werk krijgt!!
Ik wil gewoon een weekend rust, niets doen niets plannen en zien wat er komt! Mss moet ik eens eruit met de hubbie!! Maar dat kan weer niet natuurlijk met zijn werk, en zo zitten we al maanden!!!
Komt vanzelf wel weer goed, anders gaan we de boeken maar eens door om iets uit te zoeken:banana: !!
@sevgilimā¦jeetje meid, das minder!! hoop dat je het snel met hem kan uitpratenā¦!!
@annemiekā¦alvast veel plezier met de verjaardag van je zoon, en proficiat natuurlijk
@cynthaā¦gelukkig dat je het zo leuk hebt op je werk, wat doe je preciesā¦?
@diamondā¦idd erg lkkr zo vroeg weekendā¦geniet ervan!!
@lindaā¦succes met je bespreking donderdag!! moet je op de spw in sittard zijn of die van maastrichtā¦wanr dan kom ik ook ff luisteren hoor;)
ik ben echt zooo naja hoe zal ik het noemenā¦dom? neej vast nietā¦eerder naief!
ik heb gewoon een herkansing gemistā¦en waarom> omdat ik te laat op het toetsrooster heb gekeken. toen ik eens kwam kijken was de toets allang 2uur afgelopen. inplaats dat ik eens een week eerder ofzo gekeken hadā¦:(kan maar 1 iemand gebeuren. nu miet ik voor mijn toets vrijdag een 8 halen wil ik voldoende komen te staanā¦dat wrodt lerenā¦!!
Meiden wat wordt er toch veel geschreven het is haast niet om bij te houden, maar ik ga een poging wagen
@Sevgilim ik vind het heel naar voor je dat je vriend zo lullig heeft gedaan. Ze kunnen ook zo snel aangebrand zijn. Geef het maar even rust, het komt wel weer goed.
@Annemiek wat leuk dat je zoon 18 wordt. Van harte gefeliciteerd. Wil hij gelijk rijles nemen?
@Nur, ik heb ook eens een jaar in een boekhandel gewerkt en ben toen ook eens naar een beurs geweest. Leuk hoor.
Wat leuk dat je een nieuwe liefde hebt, en zo dicht bij.
@Diamond, wat moedig van je om 2 banen te gaan combineren. Lijkt me heel zwaar. Sterkte met alles.
@Linda, als je je presentatie goed voorbereidt gaat het best lukken.
@Rieneke, wat een lastige situatie zeg. Je bent er vast nog niet aan toe om die ouders te ontmoeten. Laten we hopen dat het toch gaat lukken.
@Cynthia, het is leuk om naar een bekende plek te gaan, zeker als je er mensen hebt leren kennen. Ik heb dat ook met Side en het HERA hotel.
@Filiz, wat een ramp wat je overkomen is. Nu maar hopen dat je vrijdag inderdaad die 8 gaat halen.
Sterkte met leren.
Bij mij gaat alles lekker zān gangetje.
Heb er wel zin in om over 4 1/2 week naar Turkije te gaan.
Ik weet nog niet precies wat ik daar allemaal ga doen, maar dat houdt het extra spannend.
Ik hoop echt dat het weer goed mag komen! Tot nu toe heb ik nog niets van hem gehoord, mss moet hij werken⦠Maar ik ben echt niet van plan om deze keer als eerste over de streep te komen, hij is weggegaan, dus mag hij ook weer eerst terugkomen ! Of denken jullie er anders over ?
Wat een rotdag ! Ik kan gewoon aan niets anders meer denken ā¦
Yes de vakantie gaat officieel door! Vandaag naar het reisbureau geweest om de optie definitief te laten worden, heb er zin in! Ik reageer binnenkort even op iedereen, ga nu lekker ff relaxen op de bank!
@diamond: heerlijk kan je nu echt gaan aftellenā¦
@cynthia: aƧtirmak = doen openen dus voor zover ik het kan begrijpen is dat hij een email adres heeft aangemaakt⦠hoop dat je er iets aan hebtā¦
ik zit nu thuis en heb het super koud⦠nu is het wel ff balen dat ik niet bij de ouders ben want t nieuwe vriendje van zuslief is op de koffie en ben natuurlijk super nieuwsgierig⦠hihi best erg⦠nou ik ga nog lang niet op de koffie bij de ouders hoor ze wachten maar ffā¦
ik ga maar weer eens een poging doen tot leren⦠heb vandaag weer te horen gekregen dat ik weer een tentamen heb gehaald⦠dus alleen morgen hoef ik te vebeteren en daarna ben ik weer helemaal vrij⦠helemaal geen herkansingenā¦wat een heerlijk gevoel⦠dat betekent dus gewoon dat ik lekker voortaan nooit meer ga leren en ziek ga worden vlak voor de tentamens want zoals het op deze manier is gegaan mag wel vaker van mijā¦
@Iedereen: Nog even voor de duidelijkheid, de puber is een zoon van kennisen die heeft gekozen om definitief bij ons te wonen. Wij hebben de zorg voor hem, en het voelt wel als een zoon, maar is niet die van ons. Wij willen alleen dat hij de kans krijgt een goed band met zān ouders te herstellen en een goede start te maken om op een juiste manier de maatschappij in te gaan!
@Diamond: Ben weer die oude muts, maar waar ga je heen?? Heb ik natuurlijk weer gemist! Maar wel lekker gewoon dat je gaat, mag ik mee??
@Sevgilim: Het is niet verkeerd om af en toe zelf de eerste te zijn. Tenslotte heb je ook meteen geprobeert te bellen. Het is geven en nemen, en soms moeten we de kleinste zijn en als eerste reageren dus.
@Fransijn: Lekker hoor nog goed 4 weken!! Wilde dat ik dagen had!!
@Nur: En jij en je zus een nieuwe vriend!! Spannend ook voor je ouders, maar ik ging ook nog ff wachten hoor!!
Nou mijn laatste dag en dan WEEKEND!!!
Heb er giga-zin in dus
Groetjes
Annemiek:wave: