@Iedereen: Nog even voor de duidelijkheid, de puber is een zoon van kennisen die heeft gekozen om definitief bij ons te wonen. Wij hebben de zorg voor hem, en het voelt wel als een zoon, maar is niet die van ons. Wij willen alleen dat hij de kans krijgt een goed band met z’n ouders te herstellen en een goede start te maken om op een juiste manier de maatschappij in te gaan!
@Diamond: Ben weer die oude muts, maar waar ga je heen?? Heb ik natuurlijk weer gemist! Maar wel lekker gewoon dat je gaat, mag ik mee??
@Sevgilim: Het is niet verkeerd om af en toe zelf de eerste te zijn. Tenslotte heb je ook meteen geprobeert te bellen. Het is geven en nemen, en soms moeten we de kleinste zijn en als eerste reageren dus.
@Fransijn: Lekker hoor nog goed 4 weken!! Wilde dat ik dagen had!!
@Nur: En jij en je zus een nieuwe vriend!! Spannend ook voor je ouders, maar ik ging ook nog ff wachten hoor!!
Nou mijn laatste dag en dan WEEKEND!!!
Heb er giga-zin in dus
Groetjes
Annemiek:wave:
@Beppie: leuk dat je dat wil doen voor je puber! Gelukkig zijn er nog zo een mensen als jij die pubers een kans willen geven! Echt leuk !
@Diamond: waar gaat de reis naar toe ? Turkije of toch iets anders geworden ? veel plezier !
Ik heb gisterenavond dan toch maar een bericht gestuurd om op msn te komen (bleek dat hij in de douche zat). Heb dan maar gebeld maar nam niet op en een minuutje later kwam hij op msn… Ik heb eerst gevraagd of hij me nog wou of niet en dat hij eerlijk moest zijn. Zijn antwoord was dat hij me zeker nog wilde. Heb dan proberen te praten en gezegd dat wat hij die nacht heeft gedaan, bij mij er helemaal niet door kan ! Maar hij heeft een virus op zn computer en vliegt de hele tijd van msn…
Heb dan weer gebeld en hij zei dat hij er niet meer op geraakte. Toen heb ik gezegd dat er internetcafe’s genoeg waren. Hij zij me dat hij morgen (Vandaag dus) naar het internetcafé zal gaan. Hij had het me echt beloofd ! Ik heb dan maar gezegd dat als hij vandaag niet op internet kwam ik hem nooit meer wilde praten. (mss heeft hij nu door dat ik het meen ) We zullen zien…
Zo zie je maar weer Sevgilim. Je moet echt leren om met hun vorm van temprament om te gaan, dan komt het dik in orde.
Dat betekent natuurlijk niet dat je maar alles hoeft te pikken. Zij moeten gewoon begrijpen dat ze niet alles kunnen flikken. Dat zijn sommigen niet zo gewend.
neen, ik heb de eerste stap nogmaals eens gezet, gewoon omdat ik zo stond te beven van stress … Had er de hele nacht niet van geslapen en er de hele tijd mee bezig geweest.
Nou vandaag is hij naar het internetcafé gegaan zodat we deftig konden praten zonder dat hij altijd offline gaat…
Het komt er gewoon op neer dat ik niet te veel druk mag zetten op hem om op msn te blijven als hij weg wil en hij moet leren zijn gevoelens wat meer te tonen (heb ik hem gezegd) Nou, hij zei dat ik moest wachten tot volgende maand als ik ga, dan zou hij het me echt tonen (?!) nou, versta er niets van… En hij heeft gisteren zijn telefoonrekening gekregen van toen hij nog geen adsl had, 125€ en dat is voor een Turk héél véél. + hij heeft een laptop, webcam, micro, enz gekocht speciaal om meer met mij in contact te kunnen staan. Wss had hij wat verschoten van de rekening…
Nu ben ik wel blij dat ik eens goed met hem heb kunnen praten, we weten nu waaraan we ons ergeren tegenover elkaar en er kan nu alleen maar aan gewerkt worden. En hij wil me zeker nog niet kwijt !
Je vriend heeft zeker wel een behoorlijke baan dat hij zich de luxe van een adsl aansluiting kan permiteren en een laptop met webcam. Dat is wel super hoor.
Voor de meesten is dat onbetaalbaar.
Maar gelukkig is het weer goed gekomen tussen jullie.
Mijn weekend begint bijna, ben nog even wat administratie aan 't doen op school en ga dan naar huis.
Ik mis de schoolkids altijd wel in het weekend, ze zijn zo gezellig en leuk.
Dit weekend even lekker winkelen en uitgebreid koken voor vrienden.
Dus straks even boodschappen doen.
Het is wel rotweer om op de fiets te gaan, maar ja het zal toch moeten.
Hij verkocht massages in ons hotel (35€ minimum per massage) waarvan hij telkens een deel van kreeg. Heb hem nog geholpen met verkopen aan de Belgen en Nederlanders. En als je dan bedenk dat hij er zo zeker 10 per dag had dan denk ik wel dat hij niet te klagen heeft vergeleken bij mensen die gewoon als ober werken. Nou, hij had mss genoeg geld om dat te kopen maar bij deze heeft hij ze ook allemaal aan een laptop en zo uitgegeven! Hij zoekt nu een baantje voor de rest van de winter rond te komen…
En wat een verrassing dat hij gisterenavond nog eens speciaal voor mij op internet is gekomen. Toen ik hem vertelde dat ik blij was met zijn komst, zei hij tegen me dat hij mij altijd gelukkig wil maken, dus ons gesprek van gisterenmiddag heeft duidelijk effect gehad !
De presentatie is gelukkig goed verlopen, alleen het waren 1e jaars studenten en ze waren niet allemaal zo geïnteresseerd. Dit zal wel komen omdat ze zelf nog niet echt weten in welke richting ze gaan maar ik vond het wel jammer dat sommigen steeds aan het giechelen enz waren.
Zo morgen nog werken en dan weekend. Vanavond heerlijk naar mijn vriend!!! heb er zin in.
Wat hebben jullie voor weekendplannen?
Ik ga morgen misschien stappen maar dat weet ik nog niet en zondag ga ik naar de opendag van de dansschool waar ik met mijn vriend ga stijldansen.
@ Sevgilim: Gelukkig dat alles weer goed is.
@ Annemiek: Maak er een mooi feest van voor de puber!!
@ Filiz: het was de spw opleiding in Venlo dus dat was voor jou beetje ver weg.
@ Diamond: Spannend zeg ik hoop voor je dat je die tweede baan krijgt. Fijn dat je geboekt hebt. De voorpret kan beginnen. Ik heb van de week nog contact gehad met de fotograaf van het hotel. Was erg leuk. Hij vertelde dat hij toch weer bij riviera aan werk ging en of wij nog kwamen. Helaas niet, maar wie weet in het najaar.
@ Fransijn: voor jou is het echt aftellen geblazen. Nog maar 4 weken, heerlijk zeg.
Pfff ik voel me de laatste tijd niet zo lekker. Heb steeds het idee dat ik bijna ziek ben, maar steeds net niet helemaal…
Heb vandaag de hele dag al hoofdpijn, bah voel me niet lekker!
Ik wil terug naar Istanbul!!!
Hoop S vandaag of morgen te spreken over dat ticket wat ik nu toch wel snel wil boeken…
Ik wil echt heeeeel graag terug! snif!
@ Lindalight: heey cool stijldansen!! Ik heb vorig jaar salsa dansen gedaan en ben officieel nog bezig met buikdansen, maar helaas kan ik niet altijd. Succes met stijldansen!!!
@ Sevgilim: wat een gedoe was dat zeg, die ruzie met je vriend. Maar goed dat het nu weer over is Jij succes met je examen!
joepie
De tickets voor mijn volgende tripje naar Turkije zijn binnen!! Helemaal gelukkig natuurlijk!! Dat gaat goed, mooi op tijd. ik vlieg met Onur Air vanaf Eindhoven, lekker dichtbij, naar Antalya. Ik hoef ook geen visum te kopen, scheelt weer, en dan ben ik gewoon rond 15.00 al in Turkije!!
Heerlijk, begin er nu echt zin in te krijgen. Helaas moet ik een week later al weer heel erg vroeg terug, waardoor ik om 8 uur 's ochtends al weer in NL ben, maar je kunt niet alles hebben.
Aftellen!! Nog maar 10 nachtjes slapen!!
ik heb de laatste tijd amper gereageerd, ben zo druk met het huis en de rest…ik heb wel alles elke keer meegelezen.
als jullie in mijn leven willen meekijken, nu of strakjes in turkije www.bloediscoverslife.web-log.nl
Tijdje niet hier geweest, moest ff bijlezen
Hoe gaat het met iedereen? Heb trouwens goed nieuws, m’n vriend heeft een andere baan! En ook nog 's iets wat 'm al heel lang leuk leek! Wel een opluchting hoor, hoeven we ons daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken!
@Linda: wat leuk dat jij en je vriend gaan stijldansen! Wat grappig dat de fotograaf toch weer bij Riviera gaat werken! Dan zal Adem (die er was toen wij er waren) wel weer bij een ander hotel kunnen beginnen.
@Annemiek: ik ga woensdag een ochtend meekijken bij die baan. Op zich kan ik er beginnen als het me wat lijkt, nog ff afwachten dus. Maar het klonk in ieder geval leuk! Ik ga trouwens in juni een weekje met m’n moeder naar ons oude vertrouwde Alanya, we gaan een nieuw all inclusive hotel proberen, ben benieuwd! Wanneer is de puber jarig?
@Filiz: hoe is het gegaan met je toets? Wat balen dat je je had vergist in het rooster! Ik had vroeger ook vaak dat soort acties grrr.
@Fransijn: wat heerlijk dat je alweer bijna richting heerlijk Turkije gaat! Je hebt het beter bekeken dan wij haha.
@Nur: fijn dat je geen herkansingen hoeft te doen! En wat vonden je ouders van de nieuwe lover van je zus? Heb je dit weekend zelf nog afgesproken met je nieuwe vlam?
@Sevgilim: Blij te lezen dat het allemaal weer goed is gekomen tussen jullie!
Voor juni is het trouwens Turkije geworden maar m’n vriend en ik twijfelen nog steeds wat we in september gaan doen, we willen wel graag weer naar Turkije maar iets anders lijkt ons ook wel een keer leuk. We zitten nu richting Egypte te kijken maar heb geen idee wat we daarvan kunnen verwachten…
@Rieneken: hopenlijk kun je snel weer gaan boeken en weer richting Istanbul!!
@Bloem: ik ga je weblog zeker bijhouden als je in Turkije zit, ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en hoe je leven eruit gaat zien!
Hoop dat ik op iedereen gereageerd heb, ga nu lekker nog wat nummers downloaden voor een nieuw cd’tje en straks heerlijk Idols kijken. Jammer dat m’n favoriet er inmiddels uit is maar ja…
@diamond…gelukkig datje vriend een nieuwe baan heeft. ka me voorstellen dat het een hele oplichting is!!
ik denk wel dat ik mijn toets goed heb gemaakt. maar is nog ff afwachten.
veel plezier met idols kijken… was je voot i-jay?