Gister het puberfeestje van de 18-jarige!! Vandaag de volwassenen, en we gaan het wel beleven. Vandaag is hij echt jarig dus, en hij is heeeel zielig, want hij heeft al 2 dagen echt de griep. Mag de pret niet drukken dus
@Diamond: Gaaf dat je vriend een nieuwe baan heeft, ben ook benieuwd hoe het jou woensdag gaat bevallen!! En naar Alanya, HEERLIJK!!! Heb ook mega-zin er ff uit te gaan, maar we moeten maar ff wachten dus.
@Bloem: Mooi dat je de tijden weet, ben zoooo jaloers!! Ga maar lekker genieten
Nou me mentaal voorbereiden op de drukte van vandaag, merk wel dat ik fossiel word hoor. Gister was de vraag van alle pubers of we erbij bleven, nou dan ga je je leeftijd voelen hoor.
@Filiz: was wel een leuke aflevering gister he van Idols! Had alleen niet verwacht dat Criston eruit zou gaan.
@Annemiek: een fijne dag vandaag! Jammer dat de puber net nu griep heeft, zul je altijd zien…Hebben ze gister een leuk feestje gevierd?
Bijna jarig!! Dinsdag is het zover, dan word ik 26!! Ben die dag lekker vrij, in plaats daarvan moet ik morgen werken. En dan kan ik eindelijk beginnen in Turkse vlinders, leuk!!
@ Rieneke, de griep is echt sluimerig dit jaar, toen ik hem 1 maand geleden had, had ik ook het idee dat ik al een paar weken niet lekker was maar hij wilde steeds niet doorzetten. Is echt balen zeg. Beter even echt ziek dan voel je je daarna weer veel beter, dan je een tijd niet echt lekker te voelen.
Heb je S. al gesproken? ben benieuwd wanneer je gaat.
Heb echt zin in het stijldansen. Vanavond even naar de opendag van de dansschool met vrienden zij denken er ook over om te gaan stijldansen. En dan beginnen we 5 februari echt. Heb er zin in. Misschien gaan we na een tijdje ook salsadansen lijkt me ook onwijs leuk. Jammer dat jij er geen tijd meer voor hebt. Hopelijk komt dat nog.
@ Bloem: ben blij voor je dat je weer kunt gaan, heerlijk. Ik ga je web-log zeker volgen
@ Diamond: Fijn dat je vriend een nieuwe baan heeft, en misschien jij ook een tweede baan. Nu zijn jullie tenminste zeker voor de toekomst. Het is te gek dat het ook nog werk is wat hem altijd al heel leuk leek.
Idols was idd te gek gister. Vond Criston niet echt geweldig maar had het niet verwacht dat hij eruit ging. Zelf heb vind ik Ellen niet zo leuk dus ik had gedacht dat zij eruit zou gaan.
Mijn favoriet is nu Harm en voorheen I-jay. Hij had idd een giga uitstraling. Vind het jammer dat hij eruit is en ook nog op een moment dat voor hem al moeilijk was in verband met zijn overleden vriend.
Hihi bijna jarig!!! Ga je iets bijzonders doen dinsdag behalve beginnen in turkse vlinders ?
@ Filiz: haha serge moet ik eigenlijk als limburger ook ondersteunen
@ Annemiek: Balen zeg dat de puber de griep heeft op zijn 18e verjaardag maar dat mag de pret idd niet drukken. Maak er net als gister een mooie dag van.
@ Annemiek: VAN HARTE GEFELICITEERD met de verjaardag van de puber!! Een hele fijne dag toegewensd! maar dat gaat vast wel lukken!!
@ Sevgilim: Ik heb hem vrijdag aan de telefoon gehad, maar ik had hele erge hoofdpijn dus had ik de computer uitgedaan en kon de precieze datum van het ticket niet zien. Maar hij zou gister op msn komen en dan zouden we er verder over praten, maar goed, gister kon hij toch niet komen dus nu komt hij vandaag online…
@ Lindalight: ja ik voel me ook al sinds 1 januari ofzoiets zo sluimerig, heel irritant! Ik wil ook de hele tijd veel dingen doen, maar op een of andere manier lukt het me toch niet. Haal me misschien iets teveel op mn hals…
Als ik weer naar Istanbul ga dan ga ik waarschijnlijk zo rond 18/19 februari en dan een weekje. Maar ik moet S dus nog steeds duidelijk spreken. Maar hopelijk gebeurd dat vandaag… Dus wie weet heb ik dan vanavond wel mn ticket geboekt!!! Poe laten we het hopen!!
@ Diamond: Heey alweer bijna jarig! Turkse vlinders is inderdaad wel een leuk boek, ik vond alleen het laatste hoofdstuk iets minder…
@ Bloem: Heey wat leuk dat je weer naar Turkije kunt gaan!! Heerlijk! Hoop ook dat ik vandaag of morgen weer kan boeken!!!
Ohw trouwens! Mn moeder belde me laatst op met de vraag of S nou mn vriendje was of niet…(hebben jullie nou verkering…haha)
Dus ik zeg: ja nou ja zoiets ja, ja. Kreeg halve preek (nou ja preek is wel groot woord) over dat Turkije wel ver weg lag en dat dat wel moeilijk was enzo.
En ik had aan Anke gevraagd dat als mn ouders iets over mij of S zeiden of ze me dat dan wilde vertellen. Dus Anke belde laatst op: Ja mama had het over S (dus ik denk ohw jeej…) ze zei: “Nou Anke, waarom neem jij nou niet ook zo’n vriendje?” (advocaat) Hahaha ik had toch wel een andere reactie verwacht…
@Linda: ik vind Ellen ook niet zo heel erg leuk. Vond Angelique gister trouwens ook erg goed hoor! I-Jay was eigenlijk vanaf de audities al m’n favoriet, vond toen Aaron ook wel leuk. Maar nu weet ik 't ff niet meer haha. M’n moeder had gestemd op Harm, die vindt ze zo leuk
Heb nog niet echt iets bijzonders gepland voor m’n verjaardag, ben in ieder geval lekker de hele dag vrij. Een heleboel mensen konden niet op de dag zelf dus het zullen wel steeds kleine feestjes worden de aankomende tijd. Nou ja, ook best leuk!
@Rieneke: heb iedereen hier op het forum zo vaak over dat boek gehoord dus kan niet achterblijven
Wat een grappige reactie van je moeder tegen Anke. Kan het me voorstellen dat zoiets wel het laatste is wat je verwacht. Nou ja, alleen maar positief toch?
OE OE OE!!! Ik heb S gesproken!!!
Maar helaas kan ik niet komen in februari… Zijn ouders komen precies in de periode dat ik er ook zou zijn en ze blijven een hele maand!
Maaaaaarrrrrrrrr… Nou wil hij naar NL komen, zodra zijn ouders weer weg zijn!!!
S: “As soon as possible”
Waaaah vet! Hij is advocaat dus kan gewoon via Duitsland komen en dan komt hij dus na februari 10 dagen naar NL!!
Oe ik ben super blij!
@Rieneke: slecht en héél goed nieuws dus! Super dat je hem ook lekker kan gaan laten zien hoe je leventje hier in Nederland eruit ziet. En wat fijn dat hij makkelijk naar Nederland kan komen, dat scheelt weer een boel papierwerk. Nou je hebt lekker iets om naar uit te kijken!!
Nou m’ n laatste dagje als 25 jarige
Vandaag hele dag werken en de dag vliegt tot nu toe voorbij, heerlijk!! Het zonnetje schijnt hier zelfs, ziet er allemaal heel gezellig uit. Nu nog wat warmer en ik ben weer helemaal blij
Diamond geniet nog maar even lekker van je laatste dag als 25-jarige!!! Morgen ziet alles er anders uit (naar horen zeggen)
Meid alvast een hele fijne verjaardag gewensd!!!
@Diamond: Oliebollen en appelflappen voor vanavond, dat hoort op je oudejaarsavond!! Geniet van vandaag, maar vooral van morgen!!! Wilde dat ik nog ff die leeftijd had!!
Hier alles goed, gister ondanks alles ervan gemaakt wat mogelijk was, maar hij was super brak dus. Nou morgen werken, helemaal geen zin, maar we komen er wel uit
@Diamond: nog enkele uurtjes en je bent jarig! Verlang je al?
@Beppie: veel succes op je werk, ooit komt die vrije dag terug waarvan je denkt dat nie nooit zal komen
Zo, nu ga ik even heel goed mn best doen om een cocosnoot open te maken, had er zo een zin in dat ik nooit dacht hoe ik hem wel zou openkrijgen !
Nou ja, even de hamer en zo bij me nemen, zal zo wel lukken zeker ? hihi
Hahaha de opendag op de dansschool was gister echt helemaal te gek. Vrienden van ons gaan ook met ons mee dansen. We hebben er onwijs veel zin in. Kan ik eindelijk eens echt dansen met mijn lief.
@ Rieneke: hopelijk voel je je snel beter meid. Wat een leuke reactie van je moeder en wat gaaf dat je lover naar nederland komt…
@ Diamond: Angelique vond ik idd ook erg goed hoor. Aaron vind ik zelf steeds minder worden. En harm is mijn favoriet!! Wat goed dat je moeder op hem gestemd heeft.
Ik kom hier niet meer voor morgenavond dus ik wil je een hele fijne verjaardag toewensen. Geniet van je vrije dag!!!
@ Annemiek: we slepen je wel door je werkdag heen hoor
@Fransijn: hopenlijk gaat het snel weer beter en krijg je alles een beetje op een rijtje. Succes!!
@Sevgilim: vond het erg leuk om je gisteravond 's gesproken te hebben! Hoe is het gegaan met je examen? En heb je de kokosnoot inmiddels opengekregen?
@Linda: je had net een bericht gepost voor mij dus ff aanpassen Wat leuk dat jullie met nog een ander stel gaan dansen! Is dat die ene vriendin waar je het eerder wel 's over had, dat je het zo leuk vond dat jullie dingen met z’n vieren konden doen?
De cocosnoot is open ! Alleen heeft mn pa er eens héél hard met de hamer op moeten kloppen, hihi. Hij is nog niet op…véél te véél om alleen op te eten. Iemand een stukje ? Mag je eigenlijk de binnenste bruine pel opeten? Geraakt moeilijk van het wit en smaakt nog beter naar ‘noot’ haha.
@Diamond: Ik vond het ook echt heel leuk om je eens gesproken te hebben! Mijn examen is weeral niet zo goed gegaan… Heb er echt geen zin meer in. Nou, ik ben toch van plan om in september een avondcursus reisleidster te volgen… Ze zeggen dat het véél praktischer is. En het zijn maar twee jaartjes, tenminste als ik ondertussen geen leuke job heb aangeboden anders neem ik die voor.
@Linda: fijn dat het zo leuk was en dat er nog een koppel meedoet !