jeetje 1 dag niet meegelezen!! heb nu geen zin meer om alles te gaan lezen. doe ik morgen ![]()
groetjes
filiz
jeetje 1 dag niet meegelezen!! heb nu geen zin meer om alles te gaan lezen. doe ik morgen ![]()
groetjes
filiz
@diamond: alvast een fijne verjaardag…
@sevgilim: volgens mij mag het bruine niet, maar ach, je moet toch ergens aan doodgaan en als dat dan aan iets is dat heel lekker is ![]()
@fransijn: hopelijk gaat het snel beter
zo ik reageer momenteel ook iets minder bloost
zit momenteel de helft van de week bij vriendlief en vriendlief zit andere helft van de week bij mij en dan kom je weinig aan internet toe
maar tot nu toe gaat het nog erg super dus…
Ah Nur dat is leuk te lezen! Wat leuk dat het zo goed gaat! Geniet er lekker van!
Liefs Rieneke
Diamond, gefeliciteerd en een gezellige dag toegewenst. 26! wat een mooi leeftijd. Klinkt toch anders dan de 45 van mij haha…
Diamond ook nu echt gefeliciteerd van mij!! Alweer 26 jaartjes! Veel plezier vandaag! Enuh… bewaar je een stukje taart voor mij ![]()
Liefs Rieneke
@Diamond: Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag ! xxx
@Nur: Momenteel leef ik nog altijd dus volgens mij maakt het niet uit :dead: hihi
Leuk dat alles zo goed gaat met je vriend!
![]()
Diamond, Ik wil je hartelijk feliciteren met je verjaardag en wens je een plezierige dag toe. Geniet lekker van de mooie dingen van het leven.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
DIAMOND!! GEFELICITEERD!!!
Maak er een mooie dag van, en geniet, elke leeftijd is machtig mooi, maar die van jou is toch idd net ff lekkerder dan dat je boven de 40 zit!!!
Mijn werkweek is weer begonnen en ik heb het idee dat ik geen weekend gehad heb. Ga verder niet in details maar eea is toch niet soepel verlopen en dat gaat niet in je koude kleren zitten. Maar goed, een nieuwe dag, nieuwe kansen en we gaan gewoon weer verder
Tot gauw iedereen!!
Annemiek:wave:
Bedankt voor al jullie felicitaties, superlief! Nou wat mij betreft kan het feest beginnen! Spreek jullie snel weer!
Kus, Diamond
diamond…van harte gefeliciteerd!! maak er een top dag van!!
dikke kusz
filiz
@diamond: dogum gunun kutlu olsun
hihi ik heb net een enorme bos rozen geleverd gekregen van vriendlief… zit nu de hele tijd met een big smile hier op mijn face…
@: Hoi Diamond.
Ook namens mij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Maak er een leuke dag van samen met je vriend en familie. Laat je maar lekker verwennen.
Ik was de 22e jarig, dus ook een waterman. Alleen, ben ik ietsje ouder dan jou geworden ( 57 ) :embarrese Waar blijft de tijd?
Dit jaar wordt het geen Turkije voor ons, maar zoals ik al eerder vermeld had, in Juni Spanje en heb gister alweer geboekt voor een weekje Portugal (nog nooit geweest) in Oktober.
Kom dus helaas dus niet meer in het lijstje:no: , maar wie weet een andere keer weer. Ik blijf hier wel lezen. Vind het altijd wel gezellig hier!
Groetjes allemaal van Roanna ![]()
Zo kom er toch maar even op.
Tja soms zit het mee soms zit het tegen, maar positief blijven is wel belangrijk.
@Heb je een leuke dag Diamond?
@Nur wat enig van je vriend om je te verblijden met een bos bloemen.
@Linda, dansen is gewoon het leukste wat er is. Zowel stijldansen als discodansen.
Ik was ook weg van “Dancing with the Stars”.
@Rieneke, snel weer opknappen hoor.
Heerlijk dat je vriend zo snel hierheen kan komen. Voor alles komt vaak weer een oplossing.
@Annemiek, goed dat je zo positief blijft. Zet hem op.
@Roanna, Spanje en Portugal zijn ook heerlijke landen om naar toe te gaan.
Lieve mensen een fijne avond allemaal.
Ik ga even eten en dan weer op naar de teamvergadering. Ben nog notulist ook.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Hee allemaal hier is Linda weer even ![]()
Diamond: gefeliciflapstaart, hoe was je 1e dag als 26?? Geniet je er ook een beetje van en wordt je flink verwend?
Het koppel waar we mee gaan dansen is niet het koppel waar ik het al eens over gehad heb. Ik vind het erg jammer dat zij niet meegaan maar ze hebben er nog geen zin in. Het is een andere collega van me met vriend. Daarnaast zit mijn schoonbroer met vriendin en een vriendenkoppel van hun ook op de dansschool. Met hun zijn we al een aantal keer op stap geweest. Dit was steeds een beetje te gezellig
dus het gaat vast en zeker heel leuk worden.
@ sevgilim: lekker cocosnoot, ik wil wel een stukje hoor.
@ Nur: Fijn te horen dat je vriend zo lief voor je is. Heb wel eens rozen gehad van mijn vriend maar niet gewoon zomaar :mad: hahaha geniet ervan… Liefde is zo mooi :love:
@ Annemiek: Sterkte in je werkweek en je positieve gedachten om met de dag te leven houd je zeker op de been. Vooral vooruit kijken en niet blijven hangen in het negatieve. :rolleyes:
@ Roanna: Ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! :RockOn: niemand mag hier vergeten worden!!
Fransijn: Succes met notuleren bij de teamvergadering en dansen vind ik inderdaad altijd onwijs leuk. Als ik in een discotheek ben ga ik helemaal uit mijn dak. Mijn vriend is normaal geen danser en daarom vind ik het super dat we nu eens samen kunnen dansen.
Zo de helft van de week zit er weer bijna op. Ben bezig met mijn evaluatieverslag van de 2e periode van de stage. Ik zit al op de helft :eek: En het wordt een kei groot verslag!!
Groetjes Linda ![]()
He Roanna, Nog gefeliciteerd joh, en de leeftijd is het minst belangrijke hier!! Ben ook niet meer de jongste(pas 41!) en daar mag ik hiet niet over klagen. Op de 22ste was onze lease-puber ook jarig dus een prima datum, hij werd alleen een stukje jonger(18)
Nou zijn er dus een aantal weer een stukje ouder, bij mij duurt dat gelukkig nog ff( 3 mnd!)!!
Is mn baas ook over, wil ik weet niet wat veranderen, en dan moet ik nog gelukkig blijven ook!! Nou ga het allemaal wel horen dan
Groetjes
Annemiek
Na een weinig slaap, maar wel leuke smsjes:love: , ga ik vol goede moed aan de slag.
Het is maar een ochtendje met de kids.
De woensdagmiddag wordt op school veelal gebruikt om na te kijken, voor te bereiden, handelingsplannen te schrijven enz.
Dus niet een middag vrij zoals veel mensen denken.
Maar ja het werk als juf is zooooooo leuk, dat ik niets anders zou willen zijn op dit moment.
Werkze of leerse allemaal, of als je vrij bent geniet van je vrije dag.
Cok selamlar, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Zo verjaardag alweer achter de rug! Maar het was een superleuke da, veel leuke sms’jes, kaartje, telefoontjes en kadootjes gehad. Morgen ga ik beginnen in Turkse vlinders en ik heb ook nog een Turks tijdschrift gekregen, erg leuk! Verder een superlekker geurtje, frutsels voor in huis, kledingbon en een héél gaaf rokje. Ben goed verwend dus.
Tot snel!
Groetjes, Diamond
wat fijn om te horen dat je zo’n leuke verjaardag hebt gehad, ik denk dan dat we de komende dagen weinig van je gaan horen, want ik denk dat je alleen maar wilt lezen, lezen, verder lezen, lezen en nog verder lezen in Turkse vlinders…hihi
@Diamond: Nog van harte gefeliciteerd!! Welke turks tijdschrift heb je gekregen? Met een heel stuk over Istanbul erin of niet? Die heb ik namelijk!
Heb gister eindelijk weer met mijn vriendje gecamt!! Wat een heerlijk moment was dat weer! Had zijn gezicht echt gemist! Zeker voor herhaling vatbaar dus haha…
Heb gister ook een turks leerboek besteld bij de boekenwinke. 600 pagina’s voor €23.-. Kan hem morgen al ophalen! Echt super leuk!!
Nou meiden fijne avond, en alvast een fijn weekenD!
Kus Cyn
@cynthia…wat leuk dat je gister je vriend gezien hebt!! succes met het leren van turks…
@diamond…je cadauetjes klinken super. gelukkig ook dat je zo een leuke dag hebt gehad…op naar de volgende verjaardag!!
@fransijn…nou ik weet ook wel wat ik liever had, nachtrust of smsjes…;)slapen kan je altijd nog.
@linda…succes met het maken van de eindevaluatie.!! ik ga morgen maar eens aan mijn kennismakingsverslag beginnen. goed dat je het ff erop gezet hebt…ik vergeet zo iets altijd
@roanna…wat jammer dat jullie niet naar turkije gaa, maar, spanje is ook leuk. en portugal waarschijnlijk ook wel:D
ik ben aan mijn eerste week stage bezig nu. het is echt super leuk!!
groetjes
filiz