Sorry dat ik wat later reageer, maar had eerder geen tijd om op het forum te komen … :embarrese lees dat je een leuke verjaardag hebt gehad, dus dat is mooi !
Zo druk de laatste tijd, net als nu …
pff … dus moet het ook echt weer hierbij laten …
@ cynthia, wat heerlijk zal dat geweest zijn!! ik heb mijn vriendje nu al 5 weken niet meer gezien, en hij mij al geen 6 weken niet meer. Ik mis hem echt. natuurlijk super dat we elkaar al zo snel weer kunnen zien, maar hoop dat ie nog weet hoe ik eruit zie…
@bloem: Ja dat was inderdaad heerlijk! Had hem al sinds 4 oktober niet meer gezien… Het is dan wel via de webcam, maar het is beter dan niks!! Hij smst trouwens echt overdreven veel deze week! Heb in 1 week 40!! smsjes gehad… Normaal kreeg ik dat in 2 maanden haha… Misschien mist hij me gewoon echt haha:banana:
@Bloem: Bijna he!!! Wat een heerlijk vooruitzicht!!!
@Cynthia: Kan me voorstellen dat dat fantastisch was, na zooooon lange tijd elkaar weer zien!! Geniet maar lang na!! Heb je wel een foto gemaakt ervan?
Nou echt weekend, leuke dingen doen enzo met elkaar
Het is zaterdag en ik moest nog even naar school om wat af te maken,voor te bereiden en m’n bord klaar maken voor maandag.
Dus ik dacht, gelijk maar even kijken op het Forum of er nog veel nieuws is.
Het is op het moment vrij rustig met de berichten.
Zeker stilte voor de storm.:storm:
Straks, als het seizoen weer begint en iedereen weer reislustig wordt, zal het wel weer aantrekken.
Ik zat even in een dip, vanwege persoonlijke omstandigheden, maar we blijven positief en vechten door. Ik weet, als je wat tijd laat gaan over bepaalde omstandigheden, dat je ze vaak weer wat anders bekijkt en daardoor houd je moed op betere tijden.:yes:
ja dat denk ik ook wel. over een paar maandjes is er weer genoeg gespreksstof…!!
nou franka, ik hoop dat je snel uit je dip bent…sterkte ermee;) positief blijven is idd vaak de beste manier om er zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden.
Gaan jullie allemaal nog iets doen dit weekend of misschien wel vanavond ? Of gewoon echt lekker weekend vieren ? hihi …
Ik heb zelf nog geen idee wat ik ga doen , schoolexamenweek (toetsweek) achter de rug dus even lekker genieten van het niet-leren … haha ! Heb al zo’n zin in turkije, maar moet nog aantal weken wachten …
Maar iedereen fijn weekend en een fijne zaterdagavond !
Hallo allemaal! Paar daagjes niet gereageerd hier maar af en toe wel ff snel meelgelezen. Was inderdaad veel te druk bezig met lezen in Turkse vlinders. Wat een heerlijk boek. Ben alweer op de helft, het leest echt als een trein. En wat ik vooral erg leuk vind zijn de dingen die ik terug zie bij vrienden uit Turkije, echt super!
@Nur: wat lief dat je zo’n mooie bos rozen hebt gekregen, echt leuk!
@Roanna: hallo mede-waterman! Jij natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ach, elke leeftijd heeft weer z’n eigen mooie dingen, toch? Maar we zetten je gewoon in het lijstje hoor, er zijn er wel meer die dit jaar niet naar Turkije gaan! Het gaat om het idee om hier samen lekker af te tellen. En of je nou naar Turkije gaat of de Noordpool, what ever!
@Fransijn: gaat het alweer iets beter met je? Super te lezen dat je het zo naar je zin hebt in je baan!
@Bloem: inderdaad elke vrije minuut ff verder lezen in Turkse vlinders, vind 'm tot nu toe erg leuk!
@Cynthia: het tijdschrift heet Leven in Turkije. Toevallig staat er een heel stuk in over Alanya, erg leuk! En erg veel advertenties met huizen in Turkije, wordt er helemaal hebberig van!
Leuk dat je je vriend weer 's hebt gezien, ook al is het op de webcam.
@Missy: succes met alle drukte en tot snel maar weer
Zo hopenlijk heb ik op iedereen gereageerd…Vanavond een lekker rustig avondje op de bank. Idols kijken en ik heb een cake gebakken dus daar ga ik me lekker aan te buiten haha. Allemaal een fijne avond en tot snel.
@cynthia: wat voor leerboek voor maar 23 euro??? ben benieuwd…
@diamond: leuke kado’s … leven in turkije is een leuk blad, staat alleen te veel onroerend goed in vind ik… best of turkije is ook wel een aardig blad…
heb je turkse vlinders al uit??
@de rest: zit nu bij vriendlief gezellig te zitten… morgen lekker uitslapen en dan naar de bazar in beverwijk… ben benieuwd…
daarna gaat mijn laatste week vakantie in… helaas… volgende week weer naar school… misschien krijgen we er nieuwe mensen bij, want de studie turkse taal en cultuur in utrecht is nu officieel opgeheven dus ze zeggen dat die mensen naar ons komen… we merken het wel…
Zo alweer zondag, dus het weekend heeft nog een volle dag!!!(Positief benaderen hoor, anders krijgen we allemaal een winterdip!!)
Gister naar een motorbeurs geweest, maar de Grote van Utrecht komt er nog aan!! Daar gaan we zeker heen. Niets bijzonders gekocht de puber wel, een pak en een jas, dus die kan weer ff voort!!
Vandaag de huishoudelijke klussen, en ik heb er totaal geen zin in, maar om te voorkomen dat het huis gaat lopen, ruimen we de lopende dingen maar ff op straks:banana: !!
@Nur: nee, Turkse vlinders nog niet uit. Maar dat gaat deze week zeker gebeuren Had het boek heel anders verwacht maar vind het zeker een aanrader voor de Turkije liefhebbers!!
Geniet nog maar ff lekker van je laatste week vakantie. En veel plezier in Beverwijk!!
@Annemiek: wij zijn ook net klaar met schoonmaken. Was er deze week een beetje bij ingeschoten dus nu maar ff gedaan. Vriendje is nog even de vloer aan het dweilen en dan is t weer goed.
Zometeen een cd’tje branden van James Blunt en straks lekker ff naar buiten, het is hier zulk mooi weer! Wel koud maar een heerlijk zonnetje erbij.
@bloem…volgens mij gaan we het zelfde doen vandaag!!
@diamond…idd heerlijk weer om naar buiten te gaan. hier schijnt de zon ook. er ligt wel nog sneeuw…bah!!
gister op stap geweest, was eigelijk niet zo leuk. dus was weer vroeg thuis. mn broer uit bed gebeld om te vragen of ie me wou ophalen…was ie niet zo blij mee…haha
@ Beppie: Ja, dat had ik ook wel een beetje gemerkt, dat leeftijd hier geen rol speelt. Maar zo te zien, ben ik wel de oudste of niet?:yes:
Wat heb ik gedaan dit weekend? Gister met familie naar paleis het Loo geweest om daar te trouwjurken en pakjes van de schoondochters van Prinses Margriet te bewonderen. Zo ook de jurk van Margriet zelf. Was echt heel leuk om te zien. Tevens een foto tentoonstelling over het koninklijkhuis vanaf 1926.
Vandaag, zo dadelijk dus, lekker (Indisch) eten bij mijn schoonzus, die zoveel jaar getrouwd is en dan is het weekend alweer om. Morgen weer werken, maar daar heb ik geen problemen mee. We werken nu weer naar de vakantie toe, zal ik maar zeggen.
Nu, een fijne zondag allemaal nog en de groetjes van Roanna.
Volgens mij is Indisch koken een verzameling van een aantal kookvariatie’s uit West Java, de Padang keuken, uit Madura, en een beetje Sunda vleugjes. Tenminste dat vind ik Indisch…