Veel Plezier-welkom thuis 2

@Von: Ik ga aankomende dinsdag naar mijn vriendje toe in Bodrum… En eind oktober naar Içmeler… Ik belde hem gister en hij was zooo blij en lief aan de telefoon… Echt een schatje is het! Mijn voet is vrijwel zo goed als “nieuw”, moet alleen meer zelfvertrouwen krijgen met op hakken lopen… Dus ik heb me laarsen uit de kast getrokken, en loop daar nu op… Klein hakje maar, want ik ben al 1.80 meter en anders ben ik meteen helemaal zo lang!! Hahaha, maar het gaat dus goed! Moeilijk he trouwens, je vriend een hele tijd niet zien… Het is bij mij nu ook 22 weken terug… En kan dus ook bijna niet wachten tot dinsdag-avond… hij wilde me zelfs komen ophalen van het vliegveld… :rolleyes:

@Franka: Welkom mede-alkmaarder :stuck_out_tongue: Succes met het bijhouden, soms wel moeilijk hoor… Die meiden hier kletsen maar wat af!!!

@Kelebek: Wat super!! Helemaal te gek meid, die kans zou ik met beide handen én voeten aanpakken!!!

Verder niet zoveel te melden… Net ff lekker de stad ingeweest… Even een maskertje voor mijn haar enzo gehaald!! Dus ik ben er al helemaaaaal klaar voor!!!

Liefs Cyn

p.s. Maretje: gaat het alweer wat beter met je hond?

Ja ik geloof dat ik mn leraar wel 3 dubbel overduidelijk heb gemaakt dat ik onwijs veel interesse heb… Morgen nog maar eens even weer eens een paar keer duidelijker maken :stuck_out_tongue: Dit is ECHT wat ik wil!!! Past precies in mn levensrijtje :smiley:
Ohw pfff ben er nu nog hyper van! Hahaha! Super kans!

Ohw trouwens nog even een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen…
Ik moet nu uitzoeken of Turkse website anders zijn (in vormgeving, lay-out, opbouw, of WAT dan ook maar opvalt) van Nederlandse websites. Is jullie ooit iets opgevallen (of valt er nu ineens iets op) in verschil? Alle hulp is welkom!

Liefs Rieneke

Ohw en kunnen jullie dan een link meegeven naar die site (als het om een specifieke site gaat)?
Ik ben benieuwd, heb er zelf eigenlijk nog nooit echt bij stil gestaan, dat er wel eens wezenlijk verschil zou kunnen zijn…

@rieneke…helemaal super…!! veel suc6;)

liefs

filiz

@Rieneke: Onwijs gaaf zeg, nu maar gauw aan de turkse les, en het gaat vast goed komen!!

Jongens, waar is Diamond??
Terwijl ze op vakantie was was ze er elke dag en nu is ze thuis en zien we haar niet!!

Dacht ik vanavond weekend te hebben gaat het feest niet door!! Mijn nieuwe collega kan ineens niet meer op donderdag werken, en ook geen 3 dagen per week, dus ik weer terug naar mijn 4 dagen en dus BALEN!!!

Nou ik zal het allemaal wel meemaken
Groetjes
Annemiek

@Kelebek: SUPER !!! wat ben ik terug jaloers :wink: . Véél succes meid ! OP naar de Turkse les :stuck_out_tongue:

@Franka: zie je nu wat ik vanmorgen bedoelde ? Ben ff een paar uurtjes naar school geweest en mag al ineens een hele blz bijeen lezen :rolleyes:

@Diamond: Waar ben je ? Hoe is het geweest? Toch niet té bruin he ?! :stuck_out_tongue:

Zo zo, verder: Bij mn pa is het tot hem doorgedrongen dat ik helemaal alléén naar Turkije ga. Was gisteren een stuk minder overtuigend om ‘ja’ te zeggen. Daarom moet ik nu van hem volledig mn plan trekken :frowning: . Met een goed gevoel vertrekken is nu ook ineens omgeslaan bij me… Wat zouden jullie doen vraag ik me dan soms af ? Ik vind het een hele lieve jongen, we schieten goed op met elkaar. Ik weet dat het allemaal wat dicht bij elkaar is, en dat het mn derde keer zou zijn maar ja. Nu kan ik nog. In april is het stukken moeilijker ivm schoolwerk en geld (stukken duurder). Heb het ff moeilijk nu om de knoop door te hakken. Mss hebben jullie wel raad voor me ?

En ja… vandaag eerste echte dag school, ik doe mn jaar opnieuw en het is SUPERSAAI :mad: . Allemaal dezelfde leerstof, nieuwe mensen en heb bijna geen kans op enkele vrijstellingen :eek: .

Sorry voor de lange post.

groetjes xxx

@sevgilim…oei oei baal dag…!! maar als ik jou was zou ik zeer zeker nog naar turkije gaan!! zeker als je in mei niet kan gaan…
gewoon die jongen weer zien…en kijken hoe het loopt!!

en tja school…het is gewoon k*t!! iedere dag maar wat zitten, wat luisteren, wat schrijven en thuis kan je pas echt beginnen…wordt er zelf ook helemaal gek van!!
wil gewoon dat die 3 jaar die ik nog moet heel snel voorbij gaan, zodat ik voor een lekkere lange tijd naar turkije kan…!!

groetjes

filiz

Heeeee meiden! We zijn weer terug in Nederland. Ik zal morgen een uitgebreider verslag doen en meteen even bijlezen hier. Zag dat er weer behoorlijk wat pagina’s waren bijgekomen en alweer een deel 2, gaat lekker zeg :smiley:
Enne…in oktober ga ik met m’n moeder een cursus Turks doen bij de Volksuniversiteit hier. M’n vriend was ook helemaal enthousiast over de vakantie, waarschijnlijk wordt het volgend jaar wel weer Turkije haha.

Vandaag lekker beetje op tijd slapen, we werden vannacht om half drie opgehaald. Terwijl we om half een nog aan de champagne zaten :eek:

Groetjes, Diamond

@Kelebek: Wauw!! echt superr gaaf man!! lijkt me echt leuk! zeker die kans pakken!!

@franka22: Welkom!! veel plezier, en vooral goed bijhouden want soms kan ik ook niet meer volgen:p

@diamond: en hoe was t? ben benieuwd:D

@Maretje: We gaan kijken of ze verder wel voldoet, en anders starten maandag de nieuwe rondes voor een andere kandidaat! Maar ondertussen ben ik dus het haasje! En dit gaat eventueel tot half november lopen, en ik BAAL dus.

@Diamond: Welkom terug, al hebben we je minder gemisd omdat je er bijna elke dag wel ff was. Wacht je verhalen met spanning af!

@Sevgilim: GAAN!!! Zeker als je gevoel dat zegt. Niet geschoten in hoe dan ook mis!!

Nou moet ik ook morgen ineens een paar uurtjes om de nieuwe te ontmoeten. We gaan het zien.
Groetjes
Annemiek

PS Krijg net telefoontje van onze vaste vervangster. Zij gaat de komende maanden mij verlossen van de 4de dag!!! Wat zijn ze toch lief he!! Dus vanaf volgende week de donderdag(of soms de dinsdag!)toch nog een beetje oplossing dus

Diamond, welkom terug. je hebt het vast super gehad, is het weer nog goed gebleven want zag wat donderwolken hangen daar in de buurt …hoop dat jullie het helemaal top gehad hebben. trouwens ook leuk dat je een cursus gaat doen met je moeder. toevallig ga ik vanavond samen met m’n vriendin naar de eerste les van 'turks deel 2I" op de volksuni van Amsterdam, ben benieuwd heb er veel zin in.
Enne diamond je kunt weer gaan aftellen haha…

Meiden we gaan wel wat leuks plannen hè binnenkort met z’n allen, lijkt me erg leuk !

he he ik ben er ook weer.
Die stomme computers ook?
Maar goed ik lees straks weer alles bij.
Maar Diamond ik ben ook super benieuwd naar je verhalen van aegean dream

groetjes jac

Oké, zoals beloofd nog even een verslag van onze vakantie :o
De 14e vlogen we om 11:30 vanaf Enschede naar Bodrum. Toen we het vliegtuig inkwamen was het één grote stoelendans, er zaten al mensen in die in Groningen waren ingestapt en die waren maar zo ergens gaan zitten. Onze plek was dus al bezet dus toen zijn we ook maar ergens anders gaan zitten (zoals iedereen deed). Maar dat mocht niet van de stewardessen dus iedereen moest weer opstaan en z’n bagage pakken om op z’n eigen plek te gaan zitten. Volgens mij duurde dat al met al wel zo’n 20 minuten :mad: Voor de rest was het een prima vlucht (we vlogen met Onur Air) alleen erg veel turbulentie onderweg, vooral tijdens het eten haha. In Bodrum ging het allemaal lekker snel, we hadden als één van de eersten onze koffer en zijn in de bus gaan zitten die ons naar Turgutreis zou brengen. Onderweg moesten we nog weer een keer overstappen op een andere bus omdat de andere passagiers in Bodrum verbleven. We waren om ongeveer half zes in het hotel (met een superuitzicht vanaf de kamer, helemaal over zee!), koffers uitgepakt en daarna konden we meteen door voor het avondeten. Heb nog nooit zo lekker (en veel) gegeten in een hotel als deze vakantie, er was echt superveel keus. Dat wordt de aankomende tijd wel weer een beetje oppassen met wat ik eet :frowning:
We hebben eigenlijk ontzettende relaxvakantie gehad, weinig gedaan maar ontzettend genoten en uitgerust. 's Avonds liepen we altijd even naar het plaatsje (heb nog een heel leuk ‘Diesel’ horloge gekocht) en daarna keken we vaak even bij de show in het hotel (leuk animatieteam). Daarna zaten we vaak in een bar met uitzicht over het hele complex met een lekker drankje (champagne!!). Op zaterdag zijn we naar de markt in Turgutreis geweest, we waren er 's middags (stom…) dus het was megadruk en erg warm. Op maandag wilden we naar Bodrum (die dag reed er een hotelbusje) maar het is er uiteindelijk helemaal niet van gekomen. We genoten liever nog een dagje op ons ligbedje aan het water, uiteindelijk waren we er maar zes dagen. Dus da’s iets voor een volgende keer…In het hotel hebben we veel leuke mensen ontmoet (volgens mij was 85% Nederlands) en aan het eind van de vakantie nog wat adressen uitgewisseld. De 21e werden we 's nachts om half vier alweer opgehaald, vantevoren nog zo’n anderhalf uur geslapen (ging prima na de alcohol haha) en toen weer terug naar de luchthaven. Inchecken ging snel alleen vertrokken we veel later dan gepland. Waarom, ik heb geen idee. Er werd niks doorgegeven…Ook de terugvlucht ging weer goed en om 11:15 waren we uiteindelijk weer in Enschede. M’n moeder en een vriendin stonden ons weer op te wachten. Al met al was het een heerlijke vakantie. Het is ons supergoed bevallen (óók m’n vriend die nooit zo’n Turkijefan was) en wie weet gaan we volgend jaar wel weer die kant op…

Nou ga ik 's ff bijlezen wat jullie de laatste tijd allemaal hebben meegemaakt en ondertussen blijf ik aftellen…nog een weekje :smiley:

Groetjes, Diamond

@ Diamond: Ik hoor het al wel weer! nou nog een turkije fan erbij :wink: hehe!

nou wanneer gaan we es met zn allen naar turkije :stuck_out_tongue:

@ Rien: misschien is het verschil wel dat de websites in turkije… in het turks zijn :wink: hehe ja ja reageer ik ook even op jou :wink: iets veel beters kan ik niet bedenken om je een berichtje te schrijven dus ja dan maar zo’n ontzettend grappig berichtje… NOT… heeh :stuck_out_tongue:

Liefs, anke

hey hey allemaal…

ik ben er weer…eindelijk!! k heb zo te zien heel veel gemist…n hele nieuwe wereldwijzer kwam er bij mij tevoorschijn…hehehe…
ik hoop dat iedereen die nog op vakantie is geweest een hele leuke tijd gehad heeft!!
nog maar 18 daagjes en ik ga eindleijk op vakantie!!! Heb er echt zin in…

groetjes yvonne

@ Sevgilim ik zou inderdaad je intuitie en gevoel volgen en er gewoon voor gaan!

@ Diamond welkom terug,fijn dat jullie zoveel plezier hebben gehad,nu snel alles wassen en strijken en weer inpakken!

Groetjes,JILL

Heb gister al m’n vakantiewas bij m’n moeder achtergelaten, kan ik het woensdag allemaal zo weer inpakken haha. Gisteravond hebben we samen de tickets opgehaald en we hebben weer precies dezelfde vluchttijden als in juni. We vertrekken om 21:20 en zijn de laatste dag weer terug om 20:20.
Gisteravond al bezig geweest met de foto’s van Turgutreis, we hadden er superveel gemaakt maar er is ook weer heel veel afgevallen hoor. Ik zal hier binnenkort wel even de link zetten.
Vanmiddag nog werken en maandag ook nog een hele dag en dan is het weer vakantie!

Enne…samen Turks eten lijkt mij ook erg leuk!

Groetjes, Diamond

Heb een beetje weekend. Niet dat er veel gepland staat, maar gewoon de gebruikelijke dingen! Misschien ff naar een motor kijken, of gewoon de boodschapjes en het huishouden:rolleyes:

@Diamond: Lekker makkeli zo’n moeder, ik moet het allemaal zelf doen!! En als de puber ineens weg wil, is de was natuurlijk niet in de mand gekomen:eek: (ff vergeten, maar het ligt op een hoopje op m’n kamer hoor:confused:) Nou sterkte met inpakken(ZOOO ben ik jaloers!!)

Mijn ouders zijn op dit moment in Kusadasi, en ik heb nu toch wel een beetje zin in Turkije hoor(al gaan we echt niet!)

Allemaal een fijn weekend
Annemiek