Wat een mooie verhalen weer van Diamond en wat een bofkont, dat jij alweer je koffers kunt inpakken. Zijn vorige week nog even langs je hotel gelopen en ik moet zeggen, ziet er goed uit. Lekker dicht bij het centrum en aan zee. Ik zou best nog wel een weekje mee willen gaan. Maarja, vandaag laatste vakantiedag en maandag weer werken. Gelukkig maar een paar uurtjes per dag!
@ Beppie1: Meen je dat nou, dat je niet meer naar Turkije gaat? Nouja, Griekenland zal ook best mooi zijn toch? Ik ben erzelf nog nooit geweest, maar weet van kennissen, dat het daar ook prachtig is. Dus wie wee weet , gaan wij dat volgend jaar een keer doen.
Als ik weet, hoe ik die fotoās hierop krijg, zal ik er ook eens wat op zetten. We hebben prachtige fotoās van de omgeving van Manavgat.
Fijne dag allen en de vriendelijk groeten weer van Roanna;)
@ Diamond en Roanna: welkom thuis⦠ben benieuwd naar jullie fotoās. En diamond al zin in de nieuwe week turkije? Bofkont hahaha.
@ rieneke: wat tof dat je misschien stage gaat lopen in turkije. zou trouwens niet weten wat er anders is aan de lay out van turkse websites.
@ maretje: wat fijn dat het beter gaat met je hondje.
@ Annemiek: Gelukkig dat je toch geen 4 dagen hoeft te werken!
Wij gaan misschien in november toch nog op vakantie (nog niet zeker) maar dan wordt het gran canaria. Weet nog niet of we het gaan doen want het is voor een week bijna net zo duur als ik betaald heb voor 2 weken Alanya :eek: Dus anders maar doorsparen voor 3 weken Alanya in de zomer We gaan er nog maar eens goed over nadenken⦠Het is natuurlijk wel lekker een weekje weg uit dit kikkerlandje.
Vanmiddag ff naar school⦠supervisie over stage. Daarna ff lekker stadten met een vriendinā¦
Het is echt een super hotel he aegean dream .
Maar je hebt het weer goed voor elkaar met de was en dat je nu alweer bijna kan inpakken. Echt super:rolleyes: .
Trouwens mooie zonsondergangen he en dat terwijl je aan het eten bent.
@Jac: ja echt een geweldig hotel! De zonsondergangen waren inderdaad echt heel erg mooi! Tijdens het eten zaten we altijd aan de zijkant naast het water zeg maar, supermooi! Grote kans dat we volgend jaar weer teruggaan
Meiden jullie willen het niet geloven, maar ik heb net kennis gemaakt met de nieuwe collega. We hebben elkaar een hand gegeven en wat denk je⦠ze vertelde dat ze vanaf maandag een andere baan heeft, en dat we het dus maar uit moeten zoeken!!! NIET TE GELOVEN!!!
Gelukkig is onze vaste vervangster er volgende week, en kan ik dus toch nog 2 dagen vrij krijgen, maar ik werd ff verschrikkelijk :mad: :mad: :mad: !!!
@Maret: vervelend joh dat je maar zo weinig kunt werken. Ik weet hoe vervelend dat soms kan zijnā¦Ik hoop dat je snel wat meer uur kunt werken!
Fijn trouwens dat het met jullie hond weer goed gaat. Wat kun je schrikken van zoiets heā¦
@Annemiek: jeetje, wat een toestand zeg. Komt die collega ook lekker op tijd meeā¦
@llemaal: een heel fijn weekend! Hebben jullie nog plannen?
plannen voor het weekend: Rondkijken naar een nieuwe(2dehands) motor. Maar kom ik net boven ligt mn hubbie op bed, ziekkies te zijn. Weet dus niet of eea doorgaat. Hoop het wel, de puber heeft zich er mega op verheugd(alleen het kijken naar zon ding vind hij al te gek, en over 4 maandjes mag hij zijn eigen rijbewijs gaan halen dus zou het te gek zijn als er hier zon monster staat!!)
Nou we gaan alles beleven, na vandaag kan alles er nog wel bij(zucht!!)
Annemiek
Ik vond het toch wel leuk om me weer in het rijtje te zetten! Ik heb het nog niet geboekt, maar het is wel zo goed als zeker dat ik ga! Dus dan mag het wel toch?? De datum is ook vrij zeker, misschien een dagje eerder of later, maar zoals het er nu uit ziet wordt het toch wel 23 december⦠SORRY ANKE!! Ik kan niet op je verjaardag zijn dan (tenzij je mee gaatā¦) Ik neem iets leuks voor je mee, ok?
@ Diamond: welkom terug! Ik lees al dat je het goed naar je zin hebt gehad! Mooi! En nu ga je zometeen al weer! HEERLIJK!
@ Annemiek: Wat vervelend zeg van die collega⦠Ik hoop dat je āhubbieā ( ) snel weer beter is, zodat jullie toch nog morgen naar die motor kunnen kijken!
@ Maretje: Ik heb hetzelfde, echt k*t is dat! Ik heb echt dringend geld nodig, maar ik kan maar maximaal 2x per week werken⦠Ik heb echt minstens nog een dag nodig! Misschien ga ik hier in de buurt eens rondvragen of ze nog mensen nodig hebben. Ik zou wel graag in āDe Tuinenā (winkel) willen werken, lijkt me wel leuk en laatst zochten ze ook nog mensenā¦wie weet⦠Niet geschoten is altijd mis. Maret, succes bij het uitzendbureau! Ik hoop dat ze wt voor je hebben!
@ Iedereen: Prettig weekend! Veel plezier met uitslapen, feesten, werken of al het andere wat jullie van plan zijn!!
Nog 4 dagen en dan mag ik alweer! Zal zometeen eens even kijken hoe het weer daar is, maar ik neem aan dat het zonnetje nog lekker schijnt. Waarschijnlijk zal het voorlopig de laatste keer Alanya zijn want volgend jaar willen we toch iets anders van Turkije gaan zien, dus nu gaan we maar dubbel genieten
De was is allemaal weer klaar dus dinsdag pak ik mān koffer maar weer in. Wel makkelijk trouwens, weet nu precies wat ik mee moet nemen, had echt veels te veel kleren mee waar ik een boel helemaal niet van aan heb gehad. Kan ik daar tenminste ook nog het eea kopen, zag in Turgutreis ook van die gave oosterse tuniekjes die meteen zo lekker makkelijk zijn voor over je bikiniā¦
@llemaal: jullie hebben toch wel zin he om een keer af te spreken als iedereen weer terug isā¦Het is nog zo rustig op het āMeeting Topicā :eek:
Kei leuk dat jullie weer naar Turkije gaan:D Ben super jaloers:o
Dit weekend heb ik t weer veels te druk met school, helaas:mad:
Er zit een nieuw meisje bij in de klas, in de engelse sectie (ik zit op een internationale school) en zij komt uit Turkije -> Isparta! Kennen jullie dat?
Is echt leuk om met haar over Turkije te praten. En voor haar is t wennen hier, want de mensen zijn meer op zichzelf enzo. En in Turkije is het na 18.00u nog super druk op straat en altijd gezellig. Ze mist dat wel allemaal. Maar over 2 jrtjes gaat ze weer terug, en ze gaat zeker nog een paar keer daar op vakantie, dus t komt wel goed:) . Maar t is gwoon fijn dat iemand me begrijpt dat Turkije gwoon super leuk is:p