Veel Plezier-welkom thuis 2

@Maret: ik hoop dat het gaat lukken dat je nog lekker even op wintersport kunt gaan. Is weer 's een keer heel wat anders! Fijn weekend!

@Summergirl: wat leuk dat je op een internationale school zit, en dat er ook een meisje uit Turkije is. Genoeg te kletsen dus :wink: Succes met je schoolwerk.

@Sevgilim: het voelt ook wel erg lekker om nu alweer te mogen. Jeetje dit is wel een erg luxe jaar zeg. Heb je zelf inmiddels alweer geboekt?

Groetjes, Diamond

@Diamond: normaal zou ik vandaag geweest zijn samen met mn ma, maar we hebben het uitgesteld naar maandagnamiddag. We kunnen dan op het gemak gaan en er een uitstapje in het stad van maken :stuck_out_tongue: . er waren nog 120 plaatsen op het vliegtuig, dus zo rap zullen ze nu ook weer niet allemaal de deur uit zijn (hoop ik).

groetjes xxx

Hallo Diamond,

ik ga morgen naar mijn broer en daar ligt mijn club cd van aegean dream en daar staat het nummer op.

groetjes jac

Hey allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer geweest en het ziet er behoorlijk anders uit :eek: ,
ik heb geen zin om alles te gaan lezen…dus meiden…is er nog iets bijzonders gebeurd…??..Hoe is het met jullie…??

Liefs Mootje:p

@Sevgilim,het moet al heel raar lopen als alle plaatsen maandag weg zijn dus daar kun je denk ik wel gerust in zijn.

@Diamond je hebt je zaakjes goed geregeld,je moeder die de was en de strijk doet,lekker hoor zo kun je helemaal zonder stress vertrekken toch?

Wij gaan 30 oktober naar Kemer ik ben benieuwd is voor ons de eerste keer,we zijn wel al in Side en Marmaris geweest.

Fijne zondag iedereen!
Groetjes,Jill

@Sevgilim: er zullen maandag vast nog plaatsen zijn! Succes en veel plezier tijdens het winkelen :slight_smile:

@Jac: leuk dat je die cd hebt gekocht! Dat moeten wij dan volgend jaar maar doen :smiley:

@Jill: spannend joh, weer naar een ander gedeelte van Turkije. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Lekkere rustige zondag. Straks naar m’n schoonouders de vakantiefoto’s laten zien. Misschien kunnen we wel mee-eten, dat zou wel lekker makkelijk zijn :smiley:
Morgen nog de hele dag werken en dan pak ik zo langzaamaan m’n koffertje maar weer 's in…

Groetjes, Diamond

pff…diamond…je maakt wel iedereen jaloers he…!!:stuck_out_tongue:
zou wel met je willen ruilen…ik moet nog 2 weken wachten

groetjes

filiz

Eindelijk sta ik bovenaan!!!

Nog maar 2 dagen!!

@Diamond: Voor jou nog maar 3 he!! Heerlijk toch!!

Verder niet zoveel nieuws… Ga zo mijn koffer inpakken:D

Liefs Cyn

@Cynthia: heb je je koffer inmiddels al ingepakt? Lekker vooruitzicht he!

Deze week willen we ons aanmelden voor de Turkse cursus, lijkt me zo leuk! Kan ik volgend jaar tenminste iets meer zeggen dan alleen hallo en hoe gaat het…

Groetjes, Diamond

Zo zo , morgen grote dag, mag ik ook op het lijstje terug gaan staan. Zit wel wat met gemengde gevoelens zo, helemaal alleen :frowning: . Ben niet echt op mn gemak op het vliegtuig en zo, maar als ik dat niet durf, moet ik nergens naartoe hĆ©. Nou ja, hopelijk komt het vliegtuig met mij alleen ook aan en terug ook naar huis. Maar als ik dan denk dat ik ginder zal zijn, zie ik het super zitten ! allƩƩn ja de vliegreis …

groetjes xxx

@Diamond en Cynthia: prettige reis (again)

Goeiemorgen allemaal! Het is hier vanochtend spannend op m’ n werk, er schijnt bij de bank hier vlakbij een overval te zijn. Brrr er was blijkbaar ook al geschoten…

Nog 1 dag en dan mag ik weer! Zometeen nog 's even op weeronline kijken hoe het weer ervoor staat daar…

Groetjes, Diamond

diamond, veel plezier. heb ook even het weer voor je bekeken…alleen maar zon en lekkere temperaturen. Offffff, ben echt jaloers aan het worden hoor, je bent nog maar net terug en kunt gewoon alweer het vliegtuig in stappen naar ons superland.hmmm, ergens doe ik iets verkeerd (maar goed, heb al van 7 weken turkije mogen genieten dit jaar…dus heb geen recht van klagen)
Geniet er maar weer lekker van, je zult ondertussen wel niet meer van de turken te onderscheiden zijn zo bruin…lekker hoor! :o

Cynthia & Sevgilim : ook jullie heel veel plezier en geniet ervan!! :wink:

@lle vertrekkers: VEEL PLEZIER!!! IK BEN JALOERS!!!

@Diamond: Spannend!!! Als je meer weet ff posten hoor!

Hebben het weekend nog naar motoren gekeken, maar we hebben nog niets gekocht! Weten nu wel welke het moet gaan worden,maar we hebben geen haast, het seizoen is toch bijna voorbij.

Donderdag komt, zo hoor ik net, komt eindelijk de nieuwe auto!! mag ik me weer gaan verheugen!! Voor diegene die het niet weet, eind augustus kwam de auto ook al, maar toen bleek dat ze de verkeerde besteld hadden!!! Nu schijnt de juiste te zijn gekomen, dus we gaan het zien!!

Nou een nieuwe week, ben benieuwd wat deze allemaal gaat brengen
Annemiek

@ Diamond: Ah bah! Ik hoop dat die overval een beetje goed afloopt.
En een fijne vakantie alvast!!! Heerlijk!

@ Cynthia: jij ook SUPER veel plezier!!!

@ Annemiek: Ik hoop dat ze nu wel de goeie auto voor jullie hebben!

Pfff ik moet een nieuwe galajurk kopen… Da altijd zo’n gedoe! Maar wel leuk om al die mooie jurken te passen, maar dan moet er uiteindelijk wel een leuke en niet te dure (vooral nu zit echt heel erg krap bij kas). Gelukkig weet ik nog wel een leuke en niet te dure winkel. Vanmiddag maar eens even kijken.

Diamond en cynthia Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier!!! *ben jaloers…:stuck_out_tongue: *

Hallo Diamond,

Het liedje van de pooldans heet: African tribal city.
En als je het liedje wil van aegean dream dan moet je even een mailtje sturen naar yusuf va nde klantenservice.
Die kun je vinden op de site van aegean dream naast het gastenboek.
Dan stuurt hij het je via de mail.

En trouwens weer een hele fijne vakantie toegewenst.

Groetjes jac

Nog ff een laatste post van mij… Mijn koffer is inmiddels ingepakt… Hij weegt 23 kilo :eek: Hoop maar dat mijn vriendin wat minder mee heeft haha… Heb er echt heel veel zin in! Over 24 uur zit ik waarschijnlijk gewoon al in het vliegtuig… Vertrek om 15.35 uur… Dan zie ik mijn vriend om 23.00 uur Turkse tijd gewoon al… Sjee het is toch eigenlijk best snel gegaan!! Heb vandaag trouwens 22 weken iets met hem!! Hahaha… Morgen eerst nog naar school tot 10.45 uur… Dan meteen door naar Linda, en dan brengt haar vader ons!!! :smiley: EINDELIJK!!!

Meiden niet teveel posten, want dan moet ik zoveel bijlezen als ik terug ben :wink: haha

@Diamond: Jij ook veel plezier meis!!

@Sevgilim: Have fun daar!!

Ik spreek jullie snel weer!

Liefs Cyn

meiden heel veel plezier…!!!

liefs

filiz

@ Diamond: heel veel plezier en geniet van je vakantie samen met je moeder. Gezelli hoor!

Natuurlijk ook voor al die anderen, die binnenkort gaan. Ook een hele goede reis en een prettige vakantie gewenst.

@ Annemiek: jij ook veel plezier met je nu, eindelijk, nieuwe Peugeot en denk erom, het zijn nu schuifdeuren hĆØ!:smiley:

Hoe heeft trouwens jou zus en familie het op Kreta gehad? Lijkt mij ook wel een keer leuke bestemming.

Allen nog een fijne dag verder.

Mvg. Roanna :wink: