Zet me maar terug in de lijst want ik GA naar Turkije. Ik heb juist geboekt !
Ik ga naar Kusadasi van 27 Oktober tot en met 3 November, en ik verlang al !! En terwijl zie ik dat ik dan nog niet een van de laatste ben van dit jaar die gaan, hehe.
Aan iedereen die binnenkort vertrekt : goeie reis !!
@ Cynthia: heel veel plezier en maak er een onvergetelijke vakantie van bij je mannetjeā¦
@ Diamond: hoe is het afgelopen met de overval?? Spannend zeg⦠Jij ook heeeel veel plezier in hotel RIVIERA en als je terug bent wil ik alles weten en fotoās zien . Doe ze daar de groeten voor Esref hahaha als ze me nog kennen Veel plezier en maak er een onvergetelijke vakantie van vooral omdat je er volgend jaar waarschijnlijk niet heen gaat. Maar dat zal wel lukken denk ik.
@Annemiek: leuk dat jullie donderdag dan eindelijk de auto krijgen. Hopen dat 'ie nu wel helemaal goed is. Ik vind het in ieder geval een leuk ding zo te zien op de reclames.
@Rieneke: en heb je een leuke jurk gevonden? Alleen het passen ervan is al leuk! Heb je binnenkort een bijzonder feest ofzo?
@Maret: alvast een heel fijne verjaardag! Ben je er nog een beetje uitgekomen wat je nou aan iedereen moest vragen? Heb je al iets gehoord van een uitzendbureau dat je wat meer uurtjes kunt werken?
@Jac: ik had 'm inmiddels ook gevonden, maar dank je! Deed jij altijd mee met het dansje?
@Roanna: ben je alweer helemaal gewend weer terug in Nederland? Bij mij begint het weer een beetje te komen, ga ik alweer! Haha nee hoor, ik heb er echt ontzettend veel zin in, mān moeder is ook al helemaal enthousiast
@Sevgilim: Gaaf! Nou dat wordt dan weer aftellen meid!
@Linda: ik ga er zeker ontzettend van genieten! Zal lekker veel fotoās maken, kun je straks kijken of er nog weer iets veranderd is enzo.
Hoe het precies allemaal verder is gegaan met de bankoverval weet ik nog steeds niet. Iedereen had andere verhalen. Eens kijken of er straks iets van in het journaal voorbij komtā¦
Ik ben geslaagd!! Ik heb een galajurk gevonden!! Ik plaats later wel even een foto op de site, maar ik ga nu slapen.
Heb net met een stel vriendinnen de waterpijp met mijn Turkse appeltabak gerookt! hahaha heel grappig ook allemaal maffe fotoās gemaakt! We zijn echt een stelletje mafkesen bij elkaar
Pfff maar ben nu dus helemaal uitgeteld! Van al dat lachen
Slaap lekker allemaal!!
@Diamond: Koffers al klaar, en die van moeders ook?? Nou doe iedereen daar maar de groeten, ik denk dat ik er vanzelf weer eens langs kom!
@llemaal: De auto moet in orde zijn, de verkopers en anderen hebben haar al tig keer na gekeken:p !! Die verschutting willen ze natuurlijk geen 2de keer!! de andere auto staat trouwens nog steeds te koop. dus als jullie zoān ding willen met een duizend of 2 korting, ff naar Lelystad!!
De motor word een Harley-type, en zoals het er nu uitziet een Suzuki Intruder 1500LC(kijk anders maar op marktplaats, staan er zat!) Is wel een dikke fiets moet ik zeggen!
Nou weer een werkdag, en na een nacht van nog geen 3 uur(kan soms gebeuren, niet te vaak graag op mijn leeftijd, dan merk je dat je oud word:eek: !!) hoop ik vandaag te overleven!!
Groetjes
Annemiek
daar ben ik wel heel even.
Heb in mijn eigen huis nog steeds geen internet (tja ik had nog geen tv abonnement aangevraagd dus ze hadden mijn internet aanvraag nog niet kunnen verwerken maar waren vergeten mij daarvan op de hoogte te stellen dus het duurt nog wel een paar weken) schiet niet op dus.
mijn studie gaat harstikke leuk en ik ga misschien volgende zomer naar Istanbul om daar aan de universiteit stage te lopen. Mn docent opperde het dus lijkt me wel super leuk.
verder in mn huisje is het ook leuk.
en hoor dat we gaan meeten ik wil ook mee alleen heb nu weinig mogelijheden om te reageren maar dat had ik al in de meeting topic gezegd allemaalā¦
ga er weer even vandoor maar ik ben jullie nog niet vergeten hoor.
@Rieneke: wat voor soort jurk is het geworden? Kom maar op met die foto
Mān vriend en ik hadden ons voorgenomen om dit jaar ook 's een waterpijp te proberen, is het er nóg niet van gekomen! Misschien deze week in Alanyaā¦
@Annemiek: hopenlijk heb je een beetje een rustig dagje gehad na maar drie uur slaap :eek:
@Nur: gelukkig dat alles goed met je gaat, ook in je nieuwe huisje! En misschien volgend jaar Istanbul: gaaf!
Mān moeder moest vandaag nog plotseling naar de tandarts een dag voordat we op vakantie gaan. Brak er een heel stuk van dār kies af! Was weer een ingewikkelde constructie dus ze moest kiezen of hij eruit moest of laten zitten met een grote kans op ontsteking (natuurlijk als we in Alanya zittenā¦) Dus ze heeft hem maar laten trekken maar durft nu bijna niet te lachen, wat een toestand weerā¦
Verder inmiddels alles weer bij elkaar gezocht wat mee moet, is heel wat minder dan twee weken terug. Lekker een stapel tijdschriften mee om op het strand te lezen. Hoop trouwens dat er niet weer van die hoge golven zijn, ben al 's een keer als een aangespoeld visje terug op het strand gegooid :mad:
@Diamond: jammer van je ma maar mss was het toch beter om hem te trekken dan gewoon te laten zitten en dan een hoop pijn hebben in Turkije. Probeer daar dan maar eens de nodige middelen of tandarts te vinden ⦠Hebben wij zelf gezien in Turkije toen mn pa moest opgenomen worden in het ziekenhuis in Turkije. Ze deden wel goed hun best en zo maar toch zie je op bepaalde vlakken dat ze er niet zo professioneel zijn als hier in Belgie/ Nederland. Maar als het moet dan moet het en lukt het ze tenslotte ook op hun manier !
Prettige reis aan diegenen die vertrekken !
ps: Morgen lekker geen school en 4e poging tot het behalen van mn rijbewijs
hihi bedankt Diamond. Mag ik nu wel eens mn rijbewijs beginnen hebben hoor ! Iedere keer ik terug moest kost het me hopen vol geld . Ik kon al 2 keer terug naar Turkije gegaan zijn met dat geld :mad: .
Oww ik had net weer wat raars op msn. Een meisje van mān werk had me toegevoegd maar ze heeft hetzelfde msnadres als haar vriend. Blijkt hij erachter te zitten en begint een heel verhaal over mān foto, dat 'ie die mooi vind en of hij me al eens ontmoet had. Iewww heb me maar snel afgemeldā¦
@ sevgilim: Heel veel succes en de vierde keer mag het er idd wel van komen, nu hebben ze genoeg geld aan je verdient toch?
@ Diamond: hmm das minder dat die tand van je moeder eruit moest⦠Maar beter dat dan een ontsteking oplopen.
Hahaha toen wij er waren waren de golven ook hoog en werden we ook teruggegooid haha we kwamen toen niet eens de zee in⦠we hebben toen echt lol gehad.
ieuw zoān engerd op msn is nooit leuk⦠maar snel blokkeren die handel.
Heel veel plezier en gezelligheid in Alanya maar dat lukt wel neem ik aan. Ik ben niet jaloers⦠Helemaal niet
@ Annemiek: 3 uurtjes slaap :eek: ik moet er ook niet aan denken als ik nog een hele dag moet werken erna⦠Ben je het wel goed doorgekomen??
@ Rieneke: Ben benieuwd naar de jurk!! Gezellig zoān meidenavondjes!!!
Zo de dag van gister goed door gekomen, al had ik om een uurtje of 2 moeite om mijn ogen open te houden!!!
@Diamond: Onwijs veel plezier daar. Wens je moeder sterkte met haar kies, en niet vergeten de tandartsen daar zijn minstens net zo goed(meestal beter!!) dan hier, dus gaan als er iets is!!
@llemaal: Geloof het of niet, maar we gaan de auto donderdag weer NIET krijgen:confused: !!! Iets met vertraging met het kenteken ofzoiets!!! We gaan maar weer kijken wanneer nu dan, maar dat zal iets van dinsdag worden voor we er tijd voor hebben samen!!!
Nou als vandaag om is heb ik WEEKEND!!! ZALIG!!!
Iedereen de groetjes
Annemiek
Meiden tot over een week! Ik heb mān spullen gepakt en vertrek zo naar mān moeder. Vanavond brengen mān paps, vriend en een vriendin ons weg dus dat wordt wel gezellig! Er zullen straks wel weer een boel bladzijdes bij te lezen zijn, maar ik ben toch donderdag na de vakantie vrij