@ Diamond: Veel plezier en tot over een weekje!! Doe ze daar allemaal de groeten.
@ Sevgilim: Toen ik het gehaald had was ik ook zo blij dat ik nooit meer die lesauto in hoefde te stappen, ik was het gewoon helemaal zat. En het is echt belachelijk hoe snel die mensen hun geld bij elkaar krijgen en idd veel hoef je er niet voor te doen om instructeur of examinator te worden. Een cursusje en je kunt het, er zijn niet echt eisen voor ofzo. Bij mij konden ze de eerste keer niet eens een gegronde reden aandragen waarom ik gezakt was, maar ik had geen tussentijdse toets gehad dus hadden ze nog niet genoeg geld aan me verdient dus ik denk dat dat de reden was. In ieder geval HEEL VEEL SUCCES!!!
@ Annemiek: :eek: Dat meen je niet! Hoelang zijn jullie nu al in totaal aan het wachten op die auto?? Toch al heel lang of niet?
Iedereen een hele fijne dag toegewenst en voor de bofkonten die na vandaag al weekend hebben: GENIET ERVAN
@Linda: We hebben die auto besteld op 2 juli. Levertijd ong 6 weken, maar ivm de vakantie wss begin sept. Hadden toen al gezegd dat we dan vakantie hadden, en gingen al uit van eind sept. Ondanks dat baal ik er ondertussen verschrikkelijk van. De vorige keer vond ik het niet het ergste maar nu krijg ik behoorlijk de P in, moet je weten. :mad: :mad: :mad:
We gaan kijken hoe we het op gaan lossen, maar ik denk dus dat het nu pas dinsdag gaat worden.
@ Annemiek: ja dat kan ik geloven zeg!!! :mad: Soms vraag je jezelf af waar de service gebleven is in deze tijd!!! Hopelijk hebben jullie hem dinsdag dan
@ Maretje: HARTELIJK GEFELICITEERD!!! Dat je maar een hele fijne dag en hele leuke en veel kadootjes mag krijgen
@ Diamond: Weer heel veel plezier en neem wat zonnestralen mee als je terug komt! Begint hier koud te worden…
Geniet er lekker van!
@ Annemiek: Alweer geen auto??? Tsjonge jonge dat duurt wel lang zeg! Ik hoop voor jullie dat het nou wel allemaal een beetje op gaat schieten en dat jullie nou snel de auto kunnen ophalen!!!
@ Sevgilim: ik ben voor je aan het duimen!! Ik denk aan je! Laat het ons snel weten!!
Pfff ik heb het best wel druk…moet nog een hele website maken voor school. Had nog een opdracht gekregen (van buiten de studie) om een huisstijl te ontwerpen, moet ik ook nog helemaal doen… En ik wil ook nog extra bijwerken om meer te verdienen (een 2e baantje zoeken). Want ik MOET in december (van mezelf) naar Istanbul en ik wil ook heeeeel erg graag mn beste vriendin in Madrid opzoeken eind oktober. Maar nu heb ik nog niet genoeg geld daarvoor, dus even extra werken, dan moet het wel lukken…hoop ik.
Nou ja ik ga snel weer verder! Veel plezier en succes met alles waar jullie mee bezig zijn!
@kelebek…hoeveel heb jij voor je reis naar istanbul betaald (als ik vragen mag:rolleyes: )…want als alles goed is ga ik ook met kerst…kan ik me een beetje voorbereiden;)
Niet geslaagd Deze keer omdat ik te ‘voorzichtig’ was en er was een heleboel wegomlegging en heb zo een straat ingereden en moest me draaien. Ben echt zo boos op mn eigen !!! :mad:
Bedankt om te duimen allemaal ! Volgende week woensdag mag ik terug normaal gezien …
@Sevgilim…balen zeg. tja moeten ze maar niet met wegomleggingen aankomen hoor. Maarre driemaal is scheepsrecht zeggen ze toch? (was toch je tweede keer of mis ik nu iets??? in elk geval: veel succes voor de volgende keer !!
@ Maret. (beter later dan nooit)…gefeliciteerd!! hoop dat je een leuke dag hebt met leuke cadeaus, visite en veel plezier in Eindhoven met je vriend !
@ Kelebek. Super zeg dat je naar Istanbul gaat in december. was het maar alvast december, dan zie ik in elk geval na een paar maanden m’n vriend weer. ik mis hem ontzettend. toevallig woont hij ook in Istanbul. misschien dat het lukt hem met de kerst&oudjaar in Nl te hebben (uitnodiging etc gestuurd voor z’n visum maar ja het schijnt nogal problematisch te zijn om dat visum te krijgen) , maar anders ga ik in december gewoon naar hem toe.
Maar ik kreeg laatst een folder van Peter Langhout reizen met aanbiedingen voor Istanbul, volgens mij ook voor in december. Je kunt altijd eens proberen, volgens mij is er weinig mis mee. Kunt altijd eens op de website kijken.
Leuk als je heengaat, zeker doen hoor!! Veel succes met je website !!
@ Diamond, genietse maar weer he. Volgens mij haal jij je aantal zonne-uren dit jaar wel binnen…!!!
@Annemiek: en hoe is het ondertussen??? wel balen zeg zo. tja bij sommige bedrijven komt het woord ‘service’ dus echt niet voor…
Ook nog namens mij, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel zonnige en gezonde jaren toegewenst. Ook nog een fijne avond met veel cadeau’s, als dat zou kunnen!
@ Annemiek: Toeter je even, als je langs rijd met je nieuwe auto? Veel plezier ermee.
@ Diamond: als je nog wel internet in Alanya, ook jij en je moeder heel veel plezier en geniet ervan, want je bent zo weer thuis!
@sevgilim: balen dat het niet gelukt is. ik duim de volgende keer voor je
@maretje: begrijp ik nou dat je jarig bent? gefeliciteerd!!!
@kelebek: lekker dat je miss naar Istanbul gaat. heerlijk. ik hoop van de zomer te gaan.
ik zit nu op school en hij zit wat onzinnigs te lullen :eek: over het datief object.
en aangezien we hier computers hebben zit ik dus helemaal niet op zijn verhaal te letten.
tot nu toe is de studie heel erg leuk allemaal. wel heel makkelijk maar het gaat wel wat moeilijker worden over een paar weken. nu is het nog redelijk zonde van mn tijd. belde van de week met mn turkse ex, ging ie flink in het turks tegen me praten. gelukkig snapte ik het wel redelijk… ook de andere vakken zijn wel leuk al is geschiedenis van het M.O. in het engels, schiet de man van Islam niet op met zijn verhaal en vind die leukerd (ahum) van land en volkenkunde dat we voor het tentamen de topo van het M.O. uit ons kop moeten leren. heb zoiets al sinds de basisschool niet meer gedaan.
mn huisje is ook heerlijk. volgende week het ik mijn housewarmingparty/verjaardagsfeestje dus dan komt de hele familie op bezoek. ben nu al zenuwachtig:cool:
@Von: neen, vandaag was de 4e keer ze weten me altijd ergens niet voor te slagen !
Bedankt allemaal voor de steun, doet echt goed ! Volgende week woensdag mag ik terug het gaan proberen. Zondag ga ik alleen eens heel de streek op voorhand gaan verkennen zodat ik alle wegomleggingen, 1-richtingsbanen en doodlopende straten weet zijn ! Eventjes studiewerk voor mn rijexamen.
Nu belde mn rijbegeleider me op om te vragen of het niet beter zou zijn nog eens 2u extra rijles te volgen. Heb ik hem toch vriendelijk bedankt en gezegd dat ik geen geld meer heb ( 200 € :eek: !!!). Nou, met wat erbij zit ik in Turkije voor een week !
Ik hoop echt dat ik het volgende week heb ! Kan ik ook meteen naar de meeting komen zonder dat iemand me moet brengen of zo, of sukkelen met de trein .
@Sevgilim: Zonde meid, maar gelukkig mag je volgende week alweer, hier in nederland duurt dat echt heel lang, soms maanden!!
@Maretje::eek: Vergeten!!! Nog gefeliciteerd meid, hoop dat je een heel fijne dat gehad hebt!!!
Weten jullie wat, ik heb het grootste nieuws niet eens met jullie gedeeld: Ik ben gestopt met roken!!! Ja en al ff hoor, bijna 2 weken!!! Het gaat goed en ik heb er weinig moeite mee.
Straks bellen met de dealer over de auto. Zij beslissen maar dat we zaterdag ofzo de auto dan maar moeten halen, en we kunnen helemaal niet!!! En ik heb eigenlijk een vrije middag genomen voor de auto anders had ik ff naar het werk gemoeten!!!
Nou nu heb ik dus weekend en ik ga ervan genieten
Annemiek
Meiden bedankt voor jullie steun, het gaat nl nu echt moeilijk worden!! Het stoppen is niet moeilijk het volhouden wel:( .
De auto komt morgen, het is niet te geloven!!
Verder geen plannen voor het weekend, en jullie
Groetjes
Annemiek