@ Maretje: Ik had het gister op tv gezien. Erg hoor! Wat sneu dan voor je ouders. En nu dan? Gaan ze nog wat anders boeken? Ik had onze laatste Turkije reis ook op het internet geboekt, maar gelukkig had ik voor het boeken al op die sites gekeken ofdat ze lid waren van die clubs.
Heb je nog leuke cadeauās gekregen op je verjaardag? Nu, veel plezier vanavond.
@ En Annemiek: Ben je al wezen rijden met je nieuwe auto? En jij ook succes met het volhouden. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn. Ben zelf 7 jaar geleden gestopt na 25 jaar gerookt te hebben.
@Maretje: beter laat dan nooit: Gelukkige Verjaardag !
Wat erg van je ouders. Zijn ze nu volledig hun geld kwijt ? Ik had het vandaag op het nieuws gezien en ik vind het echt erg voor deze mensen die in deze situatie zitten! En zo de mensen misbruiken + hun vertrouwen !
De auto rijd toppie!!! En weet je hoe gaaf het is om van afstand die deuren te openen, man das bijna kikken!!!
Het niet-roken gaat nog steeds goed, en ook ik heb meer dan 25 jaar gerookt(met een onderbreking van 4 jaar toen ik al eens eerder gestopt was:rolleyes: !!). Maar het gaat gewoon lukken, al zal ik idd gewoon lekker bij jullie zeuren als het moeilijk is
@ maret: nog gefeliciteerd
@ sevgilim: wat balen zeg :mad: volgende keer moet het lukken!!!
@ Beppie: Wat goed!! En nu volhouden⦠wat fijn ook dat de auto er eindelijk is
Hahaha wat grappig had net 2 jongens van alanya online⦠Moest het gebrekkig engels ontcijferen maar het lukte aardig! Was wel leuk om weer eens wat van hun te horen
@ Filiz: Ik ga ongeveer 178⬠betalen voor een retourticket (al inclusief alle extra kosten) Als ik 2 maanden geleden had geboekt had ik maar 108⬠hoeven te betalenā¦shit, nou ja, weer wat geleerd! Eerder boeken als ik toch al weet dat ik dan toch perse heen wil!
@ Maretje: Wat kt zeg!! En nu? Geld gewoon weg? Dus nu gaan je ouders toch niet meer in de herfstvakantie weg? Of proberen ze nu toch iets anders?
Wat ontzettend kt dat was nog eens een dure ānietā-vakantie!!!
@ Annemiek: Wat goed zeg dat je eindelijk bent gestopt met roken!!! Volhouden hoor!! We staan achter je en zullen je zo goed als mogelijk steunen!! Kom maar gewoon bij ons zeuren als je het moeilijk hebt!
En eindelijk de auto!!
@ Anke: Lees je dat? Annemiek stopt met roken na 25 jaar, nu jij nog, Ank! Kom op je kan het wel! Van dat geld kan je mooi nog een paar keer (ja idd meerdere keren) per jaar extra op vakantie naar Turkije!!
@ Bloem: welkom terug in het KOUDE kikkerlandje! Je wordt wel weer met lekker weer welkom geheten, he? Tsjonge jonge, de herfst is weer toegetreden in dit mini landje. Maar goed om te lezen dat je een leuke vakantie hebt gehad!!!
ppfff
ben nog niet eens 48 uur terug, of ik heb nu al 13 nieuwe sms-jes en 3 gemiste oproepen en 5 e-mails. toch niet zo verstandig om al die info aan de turken te geven?? ik dacht, die laten nooit meer iets van zich horen. Wat willen ze nou toch van mij
@Anke: het is net zo makkelijk gedaan als gezegd!!! Als je het maar voor jezelf doet, en je er lang en goed over nagedacht hebt. Ik ben er meer dan 6 maanden mee bezig geweest, en heb alle voors en tegens tegenover elkaar gezet, me de laatste maand bewust geweest van (bijna) elke sigaret die ik rookte. Nee het is niet makkelijk, maar makkelijker dan ik dacht. En ik ben er nog niet, dat weet ik, het word enerzijds steeds moeilijker, en aan de andere kant juist makkelijker:confused: !!!
Zo morgen vrij!! Moet wel een paar uurtjes, maar dat mag de pret niet drukken: mijn moeder word 70!!
En vanmiddag komen ze een mogelijk nieuwe collega voorstellen, en dan ga ik echt blij zijn: als het wat word werk ik nog maandag dinsdag en woensdag en dan WEEKEND!!!
Het is erg rustig hier zegā¦
Vandaag komt Diamond terug, ben benieuwd naar haar verhalen
@ Anke: is idd niet gemakkelijk maar als je het echt wilt moet het lukken.
@ Annemiek: Vind het onwijs knap dat het je na 25 jaar op het moment goed gaat met het stoppen, en volhouden!!!
proficiat met je moeder trouwensā¦
En hopelijk is de nieuwe collega goedā¦
Geniet van deze dag want elke dag die voorbij gaat is een dag dichterbij de dag dat we weer naar Turkije kunnen gaanā¦
@Sevgilim en Linda: ja het stoppen gaat nog steeds goed. Het blijft moeilijk, al schijn ik het ergste gehad te hebben. Ben onderweg naar de 3 weken(vandaag 19 dagen!) Maar ik ga het volhouden:D
heey poellie!!
ik weet niet of je nog op het forum komtā¦
maar ik wilde even zeggen dat ik je waarschijnlijk ga zien in turkije!!!
jij ging 9 okt en dan 11 daagjes geloof ik⦠en ik dus 16 okt toch nog effe een week naar mijn vriendje!!! haha net geboekt⦠aaaaaahhhh het is al over 10 dagen!!!