Ik wou gewoon eens komen zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn rijbewijs ! (eindelijk) Ben zo blij al vind ik van mezelf dat ik slechter heb gereden dan de vorige keren.
groetjes
en bedankt allemaal voor de steun van iedereen die eraan voorafging !
xxx
@Allemaal: bedankt allemaal ! Ben zo blij vandaag dat ik er domme dingen van doe wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nooit meer naar het rijexamencentrum !!! (hopelijk )
@ Sevgilim: GEFELICITEERD!!! Waahhhhh eindelijk! Super veel plezier ermee meid! Maak er een mooi feestje van!
Mensen, ik ga naar Istanbul!!! En wel 23 december (sorry Anke!) en ik kom 8 januari weer terug. Ik ga naar een vriend van me waar ik in de zomer ook al geweest ben! En S. (die leuke jongen die ik inmiddels al ruim meer dan een jaar ken) is de huisgenoot van die vriend van mij geworden. En kreeg net een smsje van hem dat hij het heel leuk vond dat ik kwam en dat hij me graag wilde zien! Tot snel! WAAAHHhhh super!! Dat belooft een waanzinnig super mooie kerst en oud en nieuw te worden! Ohw ohw ohw ben benieuwd!
Zal ik jullie als ik terug ben de gecensureerde of ongecensureerde versie vertellen Hihi
Maar goed ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden!
@ Filiz en Poellie: Heey jullie gaan ook al snel weer heerlijk richting dat super mooie lekker warme land! Super veel plezier toegewensd!!! Maak er een mooie tijd van! Maar dat gaat vast wel lukken!!
@ Cynthia: Wat leuk, waar ga je precies naartoe in İƧmeler en heb je daar misschien ook familie, vrienden of een vriendje wonen?
Ikzelf woon in İƧmeler samen met mijn vriend dus ik vind dat wel leuk om te horen!
Groetjesā¦
Ik kan wel janken, dat ik weer thuis ben, mijn vakantie is nog nooit zo super geweest!!! Zo geweldig!! Mijn vriend was zo lief en, nou ja helemaal perfect gewoon!! Zijn elke avond en nacht samengeweest tot 6 uur⦠Heb dus heel weinig geslapen⦠Ben behoorlijk brak dus!! Zal dus in Içmeler wel flink uitrusten worden!! Heb de ring van mijn vriend gekregen, omdat ik hem nooit mag vergeten! Nou dat gebeurd echt niet hoor!!
He meiden! We zijn weer thuis! En ow, wat was het weer gaaf! Heb echt een suuuuperleuke vakantie gehad, Alanya blijft toch echt mijn plekkie haha.
Morgen vertel ik wel ff wat meer, ben nu nog te druk met koffers uitpakken en fotoās bekijken en vooral veel wegdromen naar al die leuke dagen!!
@Diamond: Welkom thuis!!! Ben benieuwd naar je verhalen, maar ik ben het met je eens, Alanya is en blijft Alanya! Al is Kusadasi ook een megaplek!!
Zo morgen nog werken, en dan is het weekend. De puber wil naar Beverwijk, een vriendin wil ook, hubbie wil klussenā¦dus met 3en naar Beverwijk, ik heb genoeg naar klussen gekeken:eek: !!!
Ook namens mij, welkom thuis! Ja, het blijft leuk hĆØ? Ik kan natuurlijk nog niet vergelijken, omdat ik pas 2 keer en ook alleen maar in Alanya ben geweest, maar ook wij hebben het er reuze naar ons zin gehad.
Je koffer uitpakken? Ga je dit jaar niet meer dan? Geintje hoor!
Mvg. Roanna. Ps. En Annemiek, jij nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.