Veel Plezier-welkom thuis 2

hallo Diamond: WELKOM TERUG!!!
Ben benieuwd naar je verhalen. En het is wel leuk om iedereen zijn/haar plekje te horen. Maar mijn plekje is bodrum en omgeving.

Maretje@ Met mij is alles goed, hopelijk met jouw ook.

Iedereen alvast een heel fijn weekend toegewenst, want vrijdag kom ik denk ik niet op het internet druk druk druk.

Groetjes jac

@Diamond: welkom terug! Er zullen waarschijnlijk wel een paar graden verschil zijn dan in Turkije ? :stuck_out_tongue:

@Kelebek: jihaaaa je gaat naar Istanbul ! Ik wou dat ik je plaats was ? Plaats vrij in de bagage ? :wink:

@Anke: Moest ik jou zijn, ik eis een hele koffer vol met verjaardagscadeautjes die je zus kan meebrengen uit Turkije! Tip? :smiley: (Sorry Kelebek dat ik mss je zus op ideeen breng :stuck_out_tongue: )

Zo zo , de bussen staken allemaal hier in Belgie. Zit met het probleem dat ik niet naar school kan, ik heb geen auto beschikbaar, nou JAMMER :smiley: maar dat word dan gezellig een dagje verlof ! hehe

@ Sevgilim: Snel allemaal berichtjes hier plaatsen na het berichtje van jou hierboven Sevgilim. Zo veel mogelijk berichtjes dat Anke niet terug gaat/kan lezen… en je haar toch niet op ‘rare’ (:stuck_out_tongue: ) ideeen kan brengen :stuck_out_tongue:

Ik mag 20 en ik mag 25 kilo meenemen… :confused: Kreeg een mailtje waar eerst in stond: U heeft bagage vrijdom tot 20 kilo!! en een paar regels verder stond: U heeft bagage vrijdom tot 25 kilo!! Right…erg duidelijk. Maar ik heb zelf maar besloten dat ze vast bedoelen 20 kilo in de koffer en 5 kilo voor de handbagage…ofzoiets…:cool:

@ Diamond: Welkom terug!!! Je hebt ook wat zonnestralen voor ons meegenomen merk ik!

Liefs

Hee allemaal

Allereerst SEVGILIM wat SUPER zeg… onwijs gefeliciteerd, en nu eindelijk van die rijlessen verlost. Geniet ervan meid want nu gaat het pas echt gebeuren :slight_smile:

Diamond Welkom thuis, ben de hele week al aan het smachten naar je mooie verhalen over het plekje wat niet alleen jou plekje is maar ook het mijne is geworden… :stuck_out_tongue:
Had toevallig na 3 maanden esref (hotelfotograaf) van de week op msn. Was erg grappig en leuk om hem weer te spreken. Zijn baan zat erop.
Wij weten alvast zeker volgend jaar zomer zijn wij weer van de partij in hotel Riviera… maar dit keer toch langer dan 2 weken.
Elke keer als ik aan de vakantie terugdenk dan krijg ik gewoon verliefde kriebels in mijn buik waardoor de dag er ineens een heel stuk mooier uit begint te zien…

@ Rieneke: Super dat je naar Istanbul gaat… Van de bagage is idd niet echt duidelijk haha.

@ Annemiek: succes met het doorzetten van het stoppen met roken.

Groetjes Linda

@Maretje: hihiii :smiley: Leuke titel, bedankt ! Verdient dit nu een reisje in een koffer ook? :wink:

@Kelebek: Misschien bedoelden ze 20 kilo bagage voor jezelf en 5 kilo cadeautjes voor Anke? :smiley: :wink: :stuck_out_tongue:

Bijna weekend:p , ik heb er zin in!!!
Er is een nieuwe aangenomen, dus vanaf volgende week heb ik eindelijk mijn weekje om te werken voor elkaar!!! Maandag/dinsdag/woensdag en dan…WEEKEND!!! Zalig he, helemaal toppie

Het niet-roken gaat goed, alleen is het zo af en toe erg moeilijk. Niet de verslaving van het roken zelf, maar van de gewoonte. Je bent klaar met iets, eerst een sigaretje…Je hebt ff tijd over…eerst een sigartje…Een vriendin bellen met…een sigaretje…:o

Maar goed, WEEKEND
Allemaal een goed weekend en we horen elkaar weer
Annemiek

Zoo. Beppie jij was er vroeg bij!! Vandaag lekker vrij… en vanavond pas werken om 18.00 uur!!

Heb gister een lange tijd met mijn vriendin zitten praten over volgend jaar Turkije?? We gaan waarschijnlijk in mei/juni voor 2 weken met onze ouders(een grote familie haha)maar dat is dus nog niet zeker… En dan in Augustus met ze 2en ook 2 weken!! Jieeehaaa… heb er nu al zin haha…

We zouden eerst alleen augustus gaan, maar we missen onze vriendjes nu al zo erg… en dan wordt het zoo lang wachten!!!

Nou ja we zien wel, en jullie zijn de eerste die het horen ok?:wink:

Verder iedereen alvast een fijn weekend!!

Liefs CYn

@Cyn: Die klok hier is een beetje van slag!! Het is nu 12.00 psies, ben benieuwd wat de tijd gaat aangeven:D .

Groetjes
Annemiek

@Maretje: Lief van je!! Soms helpt het idd om ze op te vrolijken! Bij die van mij helpt het tenminste wel. Of gewoon wat extra aandacht doet ook wonderen!

Nou het is hier werkelijk giga-stil, verveel me afgrijzelijk!!!

Annemiek

Nou daar zit ik alweer op m’ n werk…Jeetje wat gaat zo’ n vakantie ontzettend snel zeg! Maar ik heb er weer een boel leuke herrinneringen bij waar ik wel weer een tijdje op kan teren (zal ook wel moeten :frowning: ) Wat alleen erg balen was: ben de hele week verkouden geweest…M’ n vriend voelde zich een paar dagen voor m’ n vakantie al niet zo lekker en hij heeft me mooi nog even aangestoken. Zaten we woensdagavond op de luchthaven had ik me een keelpijn! Maar ben in Alanya wel lekker vertroeteld. Kreeg bij de Janus een speciale thee die ze eerst nog moesten halen. De dag erna lagen er strepsils en nog wat andere medicijnen voor me klaar, erg lief! Toen we woensdagnacht in het hotel aankwamen (rond een uur of half vijf) hadden we al problemen met de buren, echt ongelooflijk. We waren naar onze kamer gebracht en rookten nog even een sigaretje op het balkon, komt de buurvrouw ineens naar buiten gerend en die begint op ons te schelden. Waarom we midden in de nacht zo liepen te schreeuwen en dat we gek waren. M’ n moeder was er helemaal overdonderd van haha. De volgende dag hebben we lekker een andere kamer gevraagd, kregen we er eentje met een veel mooier uitzicht en geen heks als buurvrouw :smiley:
De hele week hebben we verder lekker genoten van alles, ook na de zesde keer Alanya blijf ik het er heerlijk vinden! Overdag lekker zonnen aan het zwembad en ‘s avonds de stad in. We hebben vaak bij Janus en de Lambada Bar gezeten, erg gezellig! Het hotel was ook nog steeds goed, leuk personeel en een superaardige fotograaf (@Linda volgens mij was het dezelfde als die jij bedoelde, hij heet in ieder geval Adam).
En nu moeten we weer zo’ n acht maand wachten voordat we weer gaan :frowning:

Groetjes, Diamond

@ Cynthia: Joy Munamar is echt een heel mooi hotel, super groot en direct aan het strand en natuurlijk een heel leuk animatieteam (Vanaf April 2005 werk ik al voor Joker entertainment als Mini-Club entertainer maar in een ander hotel, 15 November 2005 houden de Joker entertainers in alle hotels ermee op)!
Groetjes…:slight_smile:

@Cicek: Hmm klinkt goed :wink: heb er op zich wel zin in, maar ik kan mijn vriend niet zien waarschijnlijk. Hij werkt/woont in Gümbet Bodrum… Maar goed, ben eigenlijk wel toe aan een week rust! Heb vorige week alleen maar lol gehad… Niet geslapen alleen maar wezen stappen enzo… Ook lekker, maar een weekje niks doen is altijd lekker!

@Diamond: Balen he als je alweer moet werken, ik moet vanavond en morgen weer… En heb er totaal geen zin in!!

@Annemiek: Inderdaad je heb gelijk van die klok… lekker stom!

Liefs Cyn

Zit ik net met een collega te praten die in december naar Istanbul gaat, vraagt ’ ie of ik mee ga!!! Lijkt me wel supergaaf maar ik heb geen dagen meer. En eigenlijk ook niet zoveel geld meer. En ik geloof ook niet dat m’ n vriend staat te springen als ik zoiets ga doen eigenlijk…

Groetjes, Diamond

@Diamond: Sta er wel bij stil dat in december het in Istanbul het zelfde weer is als bij ons!! Dus gaaf om de stad te bekijken en te shoppen, maar verder geen bruinword vakantie! Wij willen er ook nog eens heen, ons is door een turkse vriendin april/mei aangeraden, lekker behagelijk maar niet bloedheet.

Nog minder dan 1 uur, ben het spuugzat!!! En echt niets te doen
Allemaal een fijn weekend, ik ga morgen lekker shoppen op de zwarte markt (
:rolleyes: Lijkt nog een beetje alsof ik in Turkije ben!)
Annemiek

@ Annemiek…ik vroeg me af of je ook nicotine kauwgom of pleisters gebruikt bij het stoppen met roken…Ik ben zelf sinds afgelopen woensdag gestopt…maar ik neem wel kauwgom…al is het maar omdat het me geestelijk helpt…vind het wel erg lastig…Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog vol ga houden…dit is namelijk al poging nummer…???..ben de tel kwijtgeraakt…

@ Mootje: Goed zo!! Probeer het vol te houden!! Wist je trouwens dat je lichaam al na 3 weken stoppen met roken grotendeels weer wat “schoon” is? Ik vind het heel knap van jullie dat jullie proberen te stoppen! Proberen vol te houden! En als je het moeilijk hebt, kom maar gewoon wt stoom af blazen hier :slight_smile: SUCCES!!!

@ Diamond: Alweer aan het werk…maar wel weer centjes aan het verdienen voor de volgende vakantie toch?!!
Ik ga trouwens in de winter ook naar Istanbul :stuck_out_tongue: (ben nog steeds super blij, blijf het voor mezelf (niet alleen tegen mezelf trouwens, mn omgeving wordt geloof ik alweer lichtelijk gek van me) steeds herhalen! IK GA ECHT :smiley: ) Ik ga naar een vriend van me ENNNNN die leuke jongen!!! :smiley: :smiley: :smiley:
Ohw ohw ohw dat wordt wat :stuck_out_tongue:

@ Maretje: wat lief van je! Je kadootje zal hem vast wel een klein beetje opvrolijken! Echt lief! Hij boft maar met zo’n lieve vriendin! :slight_smile:

Liefs Rieneke

Hee allemaal:

@ Maret Leuke foto’s zeg :slight_smile: En lief van je dat je je vriend op die manier wil opvrolijken.

@Diamond: Denk dat je dan een andere fotograaf hebt gehad… Die van ons heet esref en maandag op msn zei hij dat zijn baan eropzat dus… Maar ik ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt gehad :stuck_out_tongue: Als ik het zo hoor wil ik weer terug. Ben benieuwd naar je foto’s

groetjes Linda