@Mootje: Gewoon gestopt!!! Heb de laatste 6 maanden ongeveer alles qua roken eens bekeken:Hoeveel rook ikā¦Wanneer rook ikā¦Waarom rook ik en dan ineens meer of minderā¦Ga zo maar door.
En toen was ineens de maat vol. Datum geprikt, en gestopt, en das nu 3 weken geleden(bijna!!) En probeer het ook niet, ik ben gewoon gestopt en ga ook niet meer beginnen!!! En ik weet dat ik het kan, want mijn vader is na bijna 40 jaar roken ook gewoon gestopt en als die gek het kan kan ik het zeker!!! (Hij was toen over de 50(25 jaar geleden) en rookte een slof zware sigareten zonder filter, 5 pakjes zware shag en 40 sigaren per week!!)
Hey hey,
pff heb t kei druk gehad deze week met school!! echt niet leuk :mad:
Maar ik ben woensdag wel naar de studiebeurs geweest, dat was wel weer leuk.
Echt moeilijk om te kiezen, ik heb nog geen flauw idee wat ik wil doen later! Heb wel wat info meegenomen, dus moet t daar maar voorlopig mee doen!
Dit weekend ga ik naar vrienden en voor de rest heb ik weer veel te doen voor school:(
Waah wat zit je weer snel in je gewone leventje na een vakantieā¦En ik heb zóān heimwee Voordat we gingen hadden we besloten voorlopig niet meer naar Alanya te gaan omdat ik er nu al voor de zesde keer was maar de plannen zijn toch maar weer gewijzigd. Volgend jaar weer haha! En dan waarschijnlijk ook voor twee weken
Allemaal een fijn weekend, ik heb nog geen flauw idee wat ik ga doenā¦
@Allemaal bedankt voor jullie steunā¦ik hoop echt dat ik het vol ga houdenā¦het is beter voor mijn gezondheidā¦Ik moet eerlijk zeggen dat ik net als Annemiek me er al een tijdje mee bezig had gehoudenā¦ik heb al zoān half jaar geleden een datum gepriktā¦aan de ene kant wil ik het omdat het beter is voor mijn gezondheid maar aan de andere kant heb ik er helemaal geen zin in en zou ik graag lekker een sigaretje willen opstekenā¦jullie horen wel of ik het vol houā¦
@diamond: welkom thuis jammer he, weer thuis zijnā¦
met mij is het wel ok. het internet verhaal begint eindelijk op te schieten. heb tenminste al een brief in huis dat ik binnenkort bericht krijg wanneer de monteur komt dus ok zal nog wel even duren maar tochā¦
verder heb ik het erg druk met school. het is wel compleet super maar heel druk. ik hoop dat ik misschien na de herfstvakantie (aan gezien ik die niet heb) even een weekendje weg kan. ik hoop het maar moet ff kijken of ik geld heb
nou ik hoop dat ik volgende week weer online ben dan koml ik weer vaker buurten want dit schiet neit op
@Annemiek en Mootje: ik vind het ontzettend knap dat jullie het niet-roken zo vol houden! Heb in Alanya ook weer veels te veel gerookt en moet ook maar weer 's gaan minderen. Normaal thuis rook ik maar weinig, soms een week gewoon niet. Maar als het ergens gezellig is dan ben ik meestal gauw omā¦Vandaar ook dat ik de afgelopen week zoveel gerookt heb haha.
Ik wil echt zooo graag terug naar Turkije!! Baal er zo ontzettend van, dat ik al bijna weer een week thuis ben⦠Ik bedenk me net dat ik precies een week geleden, samen met mijn vriend het kasteel van Bodrum bezocht⦠erg romantisch⦠En nu zit ik hier een beetje naar mijn beeldscherm te staren! Luister nu ook naar muziek, die ik daar elke dag hoorde!! Zucht⦠zou het liefste vandaag nog terug gaan!
@Cynthia: en je staat alweer bovenaan! You go girl Heb je het nummer nog kunnen vinden? Ik heb 'm eindelijk: Ayrilik zor van Tarkan!! Zo lekker om weer weg te dromen!!
@Diamond: Wow :eek: Amerika, en ik maar klagen over hoe ik me zal bezighouden gedurende de drie uur durende vlucht . Kan namelijk niet goed stilzitten. Heb al een boek en zo klaar gelegd
p.s.: mooi liedje van Tarkan die je zocht! doet me helemaal wegdromen naar dat mooie land !