Veel Plezier-welkom thuis 2

Heey!
En ik sta alweer op de 3e plaats! Maar voor mij duurt et ook nog bijna 11 weken…
Ik heb dit weekend zo’n tof galafeest gehad!! Was echt zo onwijs super!!
Heey en ik heb S gebeld! Was echt heel erg leuk om weer even met hem te praten! Hij miste me :smiley: en hij had mn stem gemist :smiley: enik heb hem belooft om mn gala jurk mee te nemen naar istanbul… hahaha! Echt super leuk om zijn stem weer te horen en hem weer te horen lachen. Wat een schatje :smiley: :stuck_out_tongue:
Ik zal morgen of later vanavond ofzo even de foto’s van het gala op de site zetten.

Liefs

Zit ik een heel verhaal te typen ben ik het vervolgens ineens kwijt :mad:

@Kelebek: foto’s foto’s foto’s! Leuk dat je je schatje weer hebt gesproken en dat 'ie zo lief was…

Ik ben nog steeds zó blij met dit forum…Iedereen om me heen begint alweer een beetje genoeg te krijgen van m’n verhalen terwijl ik nog kan doorkletsen totdat we weer gaan :eek: Ben erg blij met jullie :smiley:

Vandaag lekker vrij, de rest van de week werk ik wat meer omdat een collega op vakantie is. Ga lekker niet zoveel doen, heb nog een stapel tijdschriften liggen waar ik in de vakantie niet aan toe was gekomen.

Groetjes, Diamond

Hé meiden,

Ik weet het, het is erg dat ik het niet heb waargemaakt om hier te blijven komen. Maar ja, ik ga voorlopig ook niet naar Turkije toe, dus heb weinig om over mee te kletsen. Af en toe lees ik jullie verhalen wel hoor. Ik zie dat jullie het allemaal onwijs naar je zin hebben gehad of nog moeten gaan, leuk hoor!!

Waarschijnlijk ga ik volgend jaar wel naar Turkije toe, het zusje van mijn vriendin wil gaan stage lopen in Gumbet of Marmaris, dus daar gaan we dan wel ff heen. Het is voor mij gewoon alweer meer dan een jaar geleden dat ik in Turkije ben geweest, snikkkk!!

@ Cynthia, heb je Yalcin of Altan nog gezien? Nog de groetjes gedaan, ik kan me voorstellen dat je het vergeten bent…hahaha!

@ Diamond, heeft er nog iemand Isyankar van Mustafa Sandal voor je gezongen…hihihi! Ik heb de cd en luister 'm af en toe nog weleens!

Ik ga weer aan het werk…toedels!!

Liefs H’daylover

By the way Cynthia, toppie dat je zo hebt genoten met je lieffie!!!

Kus!

@Allemaal: We hebben een motor gekocht!!! Eindelijk!!
Een chopper maar een heel gaaf ding dus!

@Diamond: Hier nog steeds erg rustig, nu helemaal ben een nieuwe collega aan het inwerken, en dan kan ik steeds minder doen, want zij moet het dus leren hier!!! Vervelend:rolleyes: , want dan doen de dagen er nog langer over dus

Het niet roken lukt nog steeds, alleen begin ik er nu 's nachts over te dromen!!! En dan voel ik me 's ochtends zo’n muts:( , want het lijkt helemaal echt dan! Gewoon volhouden dat weet ik maar goed

Groetjes
Annemiek

Heey Beppie!
Wat cool! de motor!! Lijkt me heerlijk rondrijden op zo’n ding! Super zeg!
En ik vind het echt heel erg knap dat je nog steeds bent gestopt met roken! Volhouden! Zolang je er alleen maar over droomt en niet echt doet, ben je nog goed bezig! :wink:

Liefs

Ennnnn de foto’s van mn gala staan online!!
Bij de volgende link: http://www.mijnalbum.nl/Album=IZ3NS8GM

Liefs Rieneke (ik ben het blonde meisje die vaak op de foto staat)

@ Cynthia,
welkom terug, sorry ben een beetje laat met reageren maar kan niet zo vaak op internet meer.
zag in de snelligheid dat jullie het geweldig gehad hebben samen.
Ik leef met je mee meid , ik tel ook elke dag tot eind december af want dan hoop ik dat hij in Nl kan komen voor 1 of 2 weken vakantie.
En als het niet lukt met z’n visum - de kans daarop is natuurlijk groot - , dan ga ik daar wel heen. Duurt me gewoon allemaal veel te lang. heb hem nu ‘al’ 2 maanden niet meer gezien en merk gewoon dat het heel moeilijk vol te houden is.
Maarre je bent welkom op de Waalstraat hoor, daar woon ik NL., als je het leuk vind wat verhalen kwijt te kunnen, fotos laten zien etc. Ben wel benieuwd. Mail me maar even of zo of laat hier maar een berichtje achter.
Succes!!
@ Diamond, ook alweer terug van weggeweest. O jee, hoe moet dat nu voelen zo geen turkije voor je meer in het vooruitzicht??? istanbul is leuk hoor van de winter (denk ik ) , en trouwens wintersport ook, dusse als je nog niet helemaal blut bent…

@Holidaylover: nee niet meer gezongen, maar heb die jongen nog wel regelmatig gesproken haha. Hoor jij nog wel 's wat? Heb je meteen weer een goeie reden om volgend jaar naar Turkije te gaan, lekker!!

@Annemiek: gaaf hoor zo’n motor! En supergoed dat je het niet roken nog steeds volhoud!! Wel vervelend dat de dagen op je werk nu zólang duren…

@Rieneke: ga zo meteen ff je foto’s bekijken!!

@Von: ik hoop zo voor je dat het gaat lukken dat hij in december hier naartoe kan komen!! Voelt inderdaad ‘leeg’ nu er geen Turkije meer in het vooruitzicht ligt. En ik ben bang dat het pas weer juni gaat worden dat we weer gaan…

Groetjes, Diamond

@Rieneke: leuke foto’s!!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ja dat nummer is zeker lekker! Maar nooit aan dat nummer gedacht! Nee mijn nummer heb ik nog steeds niet gevonden!

@Holidaylover: JA heb Yalcin de groeten gedaan van je, en je krijgt ze terug! Altan niet gezien… Adem wel, maar hij mij niet… Was bang voor zijn reactie maar goed… die bleef gelukkig uit! Ik heb inderdaad een heerlijke tijd gehad met mijn lover!! Kreeg net een smsje van hem, dat het slecht met hem gaat omdat hij me zo mist:rolleyes: Het is echt zo’n poepie!!

@Von: Haha de Waalstraat dat meen je niet!! Daar heeft mijn oma dus serieus 20 jaar ofzo gewoond!!! In die hoge flat dan! Ik zal je aanbod onthouden;) Mijn vriend kan helaas niet naar Nederland, omdat hij zoiezo nog het leger in moet!! En dat doet hij pas over 3 jaar, dus moet voorlopig maar naar hem toe gaan! Vervelend zeg haha!

Nou meiden ik ga weer!

Liefs Cyn

@ Von: Ik wens je ook heel veel geluk bij het aanvragen voor het visum voor je vriend!
Vorig jaar op 29 November 2004 had het consulaat in İstanbul mijn vriend eindelijk een visum gegeven en in dit jaar Januarie 2005 is hij de hele maand in Nederland geweest!
Nu woon ikzelf samen met mijn vriend in Türkiye maar we willen nu in Januarie 2006 weer graag samen op familiebezoek in Nederland dus in November/December gaan we weer opnieuw een visum aanvragen!
Ik hoop dat het dit keer een stuk makkelijker zal gaan voor ons!
EN VOOR JULLIE HOOP IK OOK ECHT VAN HARTE DAT JOUWN VRIEND EEN VISUM KRIJGT EN DAT JULLIE LEKKER SAMEN ZIJN IN DECEMBER!
Groetjes…:slight_smile:

@ Cynthia, Oh top, dat je de groetjes hebt gedaan!! Wist hij meteen wie ik was? Heeft hij nu een vriendin, hij was toen helemaal verzot op mijn vriendin, alleen ging zij er niet op in omdat ze gesettled was, nu is ze weer vrijgezel en kan ze zich wel voor haar kop slaan…hahaha! Tja ik kan me voorstellen dat je niet te dicht bij Adem komt. Ik heb het hele seizoen nog niks van hem gehoord, als hij in Nld is zal dat wel weer gebeuren…denk ik!?! Hahaha, jammer dat je Altan niet gezien hebt…maar ja jij hebt je handen al vol aan je lieve vriendje…hahaha!! Leuk hoor dat het zo goed gaat! Wahhhh nu denk ik helemaal terug aan de vakantie van vorig jaar!

Nogmaals thanks!! XXXX

@ Cynthia: Ik las net je berichtje aan Von waarin je schreef dat je vriend nog niet naar Nederland kon komen omdat hij nog in dienst moet!
Mijn vriend studeert momenteel nog aan de Universiteit en moet dus ook nog in dienst maar vorig jaar heeft hij gewoon een visum gekregen zoals ik al hiervoor schreef en nu gaan we weer een visum aanvragen!
Het gaat wel wat moeilijker als hij nog in dienst moet maar zoals je ziet het kan dus wel!
Gewoon alle genoemde documenten, orgineel en kopieen, meenemen en dan volhouden!
Ik wens je verder een hele fijne vakantie in İçmeler, misschien dat ik je dan nog wel zie en over het weer hier gesproken:
Ik zit nu lekker thuis achter de computer omdat ik vandaag niet hoefde te werken door de harde regenbuien, en voor vannacht is er onweer gemeld!
Maja als het nu allemaal eruit valt dan is het over 2 weekjes als jij komt lekker droog en zonnig!
Groetjes…:slight_smile:

Ik weet eigenlijk niet of een vriendin heeft, hij danste wel vaak met een Turks meisje, maar heb ze niet zien zoenen ofzo… Hij zag er wel erg lekker uit hoor in de x-bar… Klinkt erg, maar kijken mag toch!

Ik schrok echt heel erg toen ik Adem zag, ben maar meteen om de nek van mijn vriend gaan hangen… haha… Hij was samen met Yalcin later… Beter zo dat we elkaar niet tegen het lijf zijn gelopen! Maar als het wel was gebeurd, nou ja jammer dan hadden we het wel gemerkt wat er gebeurd zou zijn. Het was ook heel leuk om mensen gewoon weer te zien, uit Iskandil enzo… Mijn vriend wel meteen onwijs jaloers!!!

@Cicek: Ja inderdaad wat vandaag valt, valt dan tenminste niet meer!!! Dat zou wel heel mooi zijn, als mijn vriend wel kan komen! Je maakt mijn dag weer goed haha…

Kus Cyn

Ik wil ook graag dat me vriend naar Nederland komt… maar dat gaat niet zo makkelijk… door dat leger…
Hij heeft het al een paar keer uitgestelt en nu moet hij dus echt gaan in november… En zijn broertje is vorig jaar nog in Nederland geweest… ( terwijl hij ook nog in het leger moest… )
Dus ik denk dat als je het leger uitstelt, dat je dan niet zo makkelijk meer het land uitkomt…

Hallo allemaal !

Vandaag ben ik superblij! Toen ik thuis kwam van school, lag er op mn kamer een verjaardagskaart van mn vriendje op mn bed (weekje te vroeg :wink: ) ! Het was vandaag met de post mee en mn ma had het op mn bed gelegd. Er stond op in het Turks: Het is jouw verjaardag vandaag en ik denk aan je ! en binnenin nog een geschreven tekstje die gewoon van mn vriendje kwam !! Ben echt superblij ! Laatst zei hij me nog dat hij niet graag schreef en zo en ik dacht ok, dan maar niet :frowning: maar toch heeft hij me dat de hele tijd kunnen verzwijgen !
Ik heb er vandaag ook kunnen voor zorgen dat mn vriend bij me in het hotel kan slapen, de prijs valt zeer goed mee ook ! Dusja, mn dag kan niet meer stuk!
Enneuh, ik mocht ook mn rijbewijs gaan afhalen, ben gaan shoppen voor Turkije dus: goeie dag gehad :smiley:

groetjes xxx

@Sevgilim:Allereerst, wat ontzettend lief van die kaart! Wat heerlijk dat hij bij je op de kamer kan slapen!! Had graag mijn vriend ook mee naar binnen genomen bij het hotel, en mijn vriendin haar vriend, maar ja we hadden maar 1 2-persoonsbed, en daar zouden we dan met ze 4en in moeten haha… beetje krap!!

Lekker is dat he, als je eindelijk je rijbewijs in je handen heb! En shoppen is natuurlijk ook erg lekker! Ik ga zelf morgen shoppen voor Turkije(alweer) en even foto’s nabestellen zodat ik deze naar mijn Askim kan sturen!!!

Wordt een heerlijk weekje deze week, maar 2 dagen school! En daar is er al 1 van om!! :stuck_out_tongue: Hoezo een lui leven hehe

Liefs Cyn

@Cynthia: heb juist ontdekt dat ik ook een zalig en rustig weekje heb! Morgen 1 uurtje vroeger thuis omdat de lerares afwezig is. Woensdag geen school, donderdagnamiddag geen school en vrijdagnamiddag ook geen school !! Gewoon luxeweek ! :stuck_out_tongue: