Meeting

Vind het op zich ook wel leuk hoor…maar das niks voor mij. Loop me soms al te haasten van het ene naar het ander… Zo op de computer vind ik het al gezellig zat. We kunnen altijd gaan MSN-en of Yahoo-en toch? Ik wil natuurlijk wel horen hoe jullie het hebben gehad…als jullie me dat tenminste willen laten weten en niet denken dat ik niet naar de meeting kom omdat ik jullie stom vind of zo, want dat is niet zo hoor… Ik ken mezelf gewoon goed, dan beloof ik zoiets en dan bel ik weer af…dat zou lomper zijn toch?

XXX h’daylover

Is niet erg hoor, je bent alleen maar eerlijk! En msn’ en is ook al hartstikke gezellig! We laten je zeker weten hoe het geweest is hoor. Er zijn alleen wel erg weinig aanmeldingen :blink:

Groetjes, Diamond

jammer holidaylover!! maar we laten je zeker weten hoe t is geweest!!
maar idd, ik ben eigenlijk precies tzelfde als jou, want ik ben ook niet zo’n agendamens en op tijd komen ken ik niet :wink:
maar ik ga mijn best doen voor deze meeting…

ach, ik vind t niet erg hoor dat er niet veel mensen reageren want des te meer tijd we voor elkaar hebben want als je met 40 man zou zijn word t 1 grote chaos!! :smiley:

alleen waar gaan we die meeting houden dan? want iedereen woont verspreid over nederland…

groeten myrna :smiley:

dat vraag ik me ook een beetje af…
het lijkt me heel gezellig enzo… maar moeilijk te regelen…
dus het licht er een beetje aan waar en wanneer het gehouden word…

xxx

Ik heb geen idee waar iedereen vandaan komt…Misschien moeten we dat eerst ff uitzoeken. En dan een centraal punt kiezen. Ik kom in ieder geval vanuit het oosten, laten jullie me ook ff weten waar jullie vandaan komen?

Degenen die in ieder geval willen komen, tenminste voor zover ik weet zijn:

• Nur
  • Ita
  • Myrna
  • Diamond

Groetjes, Diamond

Ik kom uit t noorden :wink: Uit Amsterdam, om precies te zijn.

goedemorgen,

ben net klaar met werken!! eindelijk!!! hihi…
alleen vanavond nog en dan lekker lang weekend tot maandag middag!! :stuck_out_tongue:

ik kom uit noord-brabant, ravenstein om precies te zijn!!

groetjes myrna :smiley:

o ja, vrijdag uitgenodigt voor t offerfeest bij een collega van me… heb er super veel zin in!! :smiley:

Haha we komen alledrie dus al uit drie heel verschillende punten van Nederland. Moeten maar even kijken wat voor allemaal centraal ligt.
Nur, waar kom jij vandaan?

Ben je nu pas klaar met werken Myrna? Pffff lijkt me wel wennen hoor, zulke werktijden. Maar je hebt straks wel lekker lang weekend, heerlijk!

Hoe moet ik me een offerfeest in Nederland voorstellen, heb geen idee…

Groetjes, Diamond

hey diamond,

nou de tijd die mijn berichtje aangeeft klopt niet want t was zelfs later toen ik dat typte!! t was rond 06.30 uur toen ik thuiskwam…
haha ach ik ben echt een nachtmens dus ik kan er goed tegen!! :smiley:

maar idd een beetje lastig dat we allemaal zo ver uit elkaar wonen… hoe gaan we dat oplossen???
ik wil best een x naar amsterdam komen hoor! is toch wel heel gezellig daar!!!

Ik kom ook hoor iedereen!!!
Ik kom vanuit Nijmegen, maar als het gewoon op een dag is dat ik tijd heb, kan ik overal naartoe komen. Geen probleem!!!

Ik heb vrijdag ook doorgewerkt tot 6.30, voor school nota bene!! Niet leuk, maarja, als je dan s avonds ook gewoon weer uitgaat, dan is het helemaal gedaan :lol: :wink: :smiley:

hoofddorp :slight_smile:

ligt bij amsterdam

hoi,

mij lijkt een meeting ook wel leuk…

x wendie

ps…wie moet ik nu een berichtje sturen om mee te gaan…kom trouwens uit nijmegen

Oke, heb besloten als jullie een meeting ergens in alanya houden, en ik ben in de streek dat ik zeker met al mijn trouwe forumvrienden een gezellig avondje kom meegenieten,
Groetjes
Franka

hey,

wat leuk allemaal dat er toch steeds meer meiden reageren!!! :smiley: :smiley:

maretje en wendie, ik kom bij jullie uit de buurt!! dat is grappig!
nijmegen is maar 15 minuutjes rijden voor mij, en kom daar ook regelmatig!!

franka, we gaan zeker ook wel een kleine meeting houden in alanya voor de mensen die daar zijn. ik ben er waarschijnlijk toch t hele seizoen dus een paar meetings maakt voor mij ook niets uit! :lol:

groetjes myrna

Gezellig het groepje wordt al iets groter!!

Degenen die nu mee gaan zijn:

Nur (Hoofddorp)
Ita (Amsterdam)
Myrna (Noord-Brabant)
Diamond (Overijssel)
Maretje (Nijmegen)
Wendie (Nijmegen)

We wachten af… :smiley:

Lijkt me leuk je een keer te zien Franka

Groetjes, Diamond

iloveturkey wil volgens mij ook wel komen !! :smiley: :smiley: hihi

gezellig, met steeds met mensen!

Leuk he!! Heb er al helemaal zin in!

Iloveturkey, ga je ook met ons mee?

Groetjes, Diamond

hey ja ik wil het wel proberen!!!
ik kom ook uit noord-brabant… oudenbosch om precies te zijn… ligt bij roosendaal…

He wat grappig jullie kunnen straks allemaal samen komen! En ik moet tot nu toe helemaal in m’ n uppie :unsure:

Groetjes, Diamond

Aaah diamond!!!
Misschien lopen we elkaar wel allemaal mis :confused: het zal niet toch!?! hahaha… zou wel wat voor mij zijn…
Wanneer gaan we een datum prikken?!