Meeting

En wat gaan we doen? Iemand die alvast leuke ideeen heeft?

Groetes, Diamond

Misschien kunnen jullie mekaar tegenkomen met carnaval…??? Dat is over 2 weken…

Hello party people :wink:

Mag ik ook mee??? Mijn computer is kapot dus vandaar dat ik zo lang niets van me heb laten horen :frowning: :frowning:

Maar nog steeds lijkt het me wel erg leuk om jullie allemaal een keetje te zien… 't is toch leuk om te zien met wie je aan het babbelen bent via dit forum…:slight_smile:

Tot horens

xx

Tuurlijk ben jij ook welkom Saira! Gezellig! Uit welke richting kom jij? :smiley:

Hé Holidaylover, leuk dat je ons helpt met meedenken! Ik ben alleen niet zo’n carnavalsvierder, is hier eigenlijk helemaal niet zo…
Misschien kunnen we lekker ergens Turks gaan eten ofzo, blijven we nog een beetje bij het thema…Of iemand anders nog leuke plannen/ideeën?

Groetjes, Diamond

Hey Saira! Gezellig als je meekomt :smiley: :lol: hoe meer zielen hoe meer vreugd (zo gaattie toch ;)?) !!!

Tja wat kunnen we gaan doen… Misschien … disco bowlen? whahaha sorry, ik kom echt even op niks… Misschien een stad in ofzo?
Sorry, als ik betere ideeën heb, laat ik het jullie weten!!!
Hoe oud is iedereen eigenlijk…

Liefs, Maret

hey ik kan eigenlijk ook effe niks bedenken…
turks eten lijkt me lekker in ieder geval!!! :smiley:
ik ben 20… hoe oud is de rest??

xxx

Ik ben vandaag nog 24, morgen ben ik 25 :smiley:

Groetjes, Diamond

turks eten lijkt me prima. maar we moeten denk eerst even kijken waar we heengaan.

ben 21

He diamond… gefeliciteerd…

Ik woon (tijdelijk) in Arnhem…

Ik zat me te bedenken… hoe gaan we elkaar eigenlijk herkennen??

Turks eten lijkt mij leuk!! Of gewoon met z´n allen ff ergens wat gaan drinken is ook altijd gezellig!

xx

Hey alvast gefeliciteerd diamond!

Wel een goeie inderdaad, waar gaan we elkaar aan herkennen… Maar dat is misschien een ‘zorg’ voor later…
Turks eten lijkt mij idd ook leuk, ik heb namelijk nog niet zo vaak écht turks gegeten :unsure:
verder… Ja we kunnen een gezellige stad in gaan en ergens wat gaan drinken en anders… ach ja…

(is er toevallig iemand heel goed in gedichten analyseren tot op het bot .:confused: dat moet ik voor morgen doen !!)

Ohja, en ik ben 18 :slight_smile:

Xxx

hoi hoi!!!

alvast gefeliciteerd diamond!!! hiep hiep hoera!!!

turks eten lijkt me superleuk, alleen moeten we kijken in welke stad we dat gaan doen…
maar wat zijn jullie alweer actief bezig op t forum vandaag!!!
en saira, leuk dat je toch nog ff reageerd dat je ook mee wilt, want des te gezelliger wordt t dan!!
ik ben 22 jaar…
oh maretje, gedichten analyseren? sorry, helaas niet mijn sterkste kant :stuck_out_tongue:

groetjes myrna :smiley:

hoi hoi!!!

alvast gefeliciteerd diamond!!! hiep hiep hoera!!!

turks eten lijkt me superleuk, alleen moeten we kijken in welke stad we dat gaan doen…
maar wat zijn jullie alweer actief bezig op t forum vandaag!!!
en saira, leuk dat je toch nog ff reageerd dat je ook mee wilt, want des te gezelliger wordt t dan!!
ik ben 22 jaar…
oh maretje, gedichten analyseren? sorry, helaas niet mijn sterkste kant :stuck_out_tongue:

Allemaal alvast bedankt voor de felicitaties :smiley:
Ben vanmiddag al goed verwend met allemaal erg leuke kadootjes!!

Da’s inderdaad een goeie hoe we elkaar gaan herkennen…Ik heb alleen Myrna op een foto gezien. Maar ben niet zo goed in gezichten onthouden dus dat zal ook niet veel helpen :unsure:

En Turks eten lijkt mij erg leuk. Heb ook nog nooit een helemaal echt Turkse maaltijd gehad…Maar de vraag is nu waar spreken we af? Wat ligt het meest centraal voor iedereen??

Groetjes, Diamond

misschien is eindhoven wel een goede plek om af te spreken of ligt dat voor de meeste te ver weg???

anders wordt t denk ik toch richting utrecht ofzo…

en welke datum?? want ik ga begin april alweer richting turkije dus t moet dan wel voor die tijd…
hoe we elkaar herkennen?? das idd wel een goede ja!! :smiley:
daar komen we vast wel uit met zijn allen!!

Ik heb geen idee hoelang ik erover doe om naar Eindhoven te gaan, ben er nog nooit geweest :smiley:
Utrecht kan inderdaad ook, da’s voor mij denk ik centaler maar voor jullie is dat denk ik Eindhoven, of niet?
Nou ja, het maakt mij niet zoveel uit. Maar spreken we een keer in het weekend af of doordeweeks? Zie het weer niet zo zitten 's avonds laat nog in m’n eentje zo’n eind met de trein te reizen :unsure:

Ga nu lekker m’n verjaardag vieren!

Groetjes, Diamond

Heb alvast ff gekeken op de ns reisplanner, ik ben naar Utrecht 1,5 uur onderweg en naar Eindhoven 2,5 uur.
Hoe zit het bij de rest?

Groetjes, Diamond

Vanaf station Nijmegen naar Utrecht centraal (gaat via Arnhem!!) doe je er 53 minuten over, laten we het houden op een uur ongeveer.

Vanaf het station Nijmegen naar Eindhoven (niet via Arnhem dus…) Eerst naar Den Bosch om daar over te stappen. Totale treintijd is ongeveer 1 uur en een kwartier. Dat is met 10 minuten wacht in Den Bosch.

Het maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit, meer is de vraag: waar is meer te zien/doen…

Hi, ik kom er weer ff tussen om me ermee te bemoeien…nee hoor, geintje. Volg jullie verhaaltjes altijd en nu ineens schoot me wat te binnen en ik heb even gezocht op de site…dit is in Utrecht…kijk maar ff…

www.turksrestaurantpamukkale.nl

Ik heb alleen geen idee of dit wat is hoor…

Ben pas ook naar Beverwijk geweest, naar de Zwarte Markt, was ook onwijs leuk. Hebben we lekker turks gegeten en Cd gekeken en geluisterd…etc!!! Maar je moet ervan houden, ik hou van slenteren!

Good Luck nogmaals!
xxx

utrecht ligt denk ik het meest centraal voor allemaal.
en pamukkale ga ik al heen met een andere meeting :smiley: (heb het nog druk) en die is 20 feb. dus laat ik het daarna wel weten

ja de zwarte markt lijkt me ook heel erg leuk om heen te gaan.

o ja, voor mij is eindhoven iets te ver weg ben ik bang.

ach, mij maakt t allemaal niet zoveel uit!! als t maar doorgaat en voor april!!!

beverwijk is idd ook wel leuk, krijgen we toch een beetje de sfeer van t bazaar idee terug!! :stuck_out_tongue: