Oké, even heel stom… maar waar ligt Beverwijk!?
Haha,
nouja, zoals myrna al zegt, het maakt mij niet zoveel uit, als het maar doorgaat en, ik hoop dat ik kan!!!
Het lijkt me echt super leuk.
Hey allemaal!
Gaaf zeg dat jullýe met z,n allen wat gaan afspreken!! Heel erg leuk ýdee! Hadden jullýe het nýet eerder kunnen verzýnnen?? Haha ýk woon nu namelýjk sýnds 10 dagen ýn Turgutreýs ýn Turkýje haha! Ik výndt het echt jammer want als jullýe het goed hadden gevonden had ýk jullýe ook graag wýllen ontmoeten! Ik wens jullýe heel erg veel plezýer en veel vakantýevoorpret (voor dýegene dýe weer naar Turkýje gaan dýt jaar) toe!
Groetjes Stacey!
Hé Stacey, wat jammer dat je niet meekunt! Maar wat leuk dat je nu in Turkije zit! Voor hoelang blijf je daar? En wat doe je daar precies? Ik weet altijd graag vanalles ![]()
Mij maakt het ook niet zo heel veel uit waar we naartoe gaan, gezellig wordt het toch wel! Alleen maar leuk dat je helpt meedenken Holidaylover!!
Groetjes, Diamond
Enne Stacey, met die vakantievoorpret zit het helemaal goed hoor, morgen over 18 weken is het weer zover. Ben echt de weken aan het afstrepen ![]()
Groetjes, Diamond
hoi, was er een tijdje niet…ik heb geen alleen een computer in nijmegen waar ik studeer en niet waar ik in het weekend ben…mijn ouders wonen nml in venlo…maar ik ben 19, en ik vind het wel leuk om bij een turks restaurant iets te gaan eten…Ik moet alleen de datum minimaal 2 weken van te voren weten ivm mijn bijbaantje…en door de weeks wordt zoiezo moeilijk ivm mijn stage op een middelbare school.
wendie
Hey Stacey
super gaaf dat je al in Turkije zit, ik wil net als diamond wel alles weten hoe wat, hoelang, waarom? enzovoort…
Wat is overigens nu de lijst, wie gaan mee, waarvandaan en we moeten toch denken waarheen…
Ik had lekker een dagje vrij vandaag, maar mrogen weer proefwerken!!!
Ik ben weer weg, tot snel!
Liefs, Maret.
beverwijk ligt bij zaandam in de buurt.
nou stacey,
ik zag je bericht en kon al gelijk zien aan de y dat je in turkije zit!!
heel erg jaloers dat ik ben!!! ![]()
maar vertel idd eens wat je allemaal doet daar? of wacht ff… volgens mij weet ik t nog wel… je zit daar met je verloofde en je ouders en hebben een restaurant geopend!! klopt dat??
maar idd jammer dat je niet mee kunt!
lijst tot nu toe:
myrna (ravenstein)
nur (hoofddorp)
diamond (overijssel)
wendie (nijmegen)
maret (nijmegen)
ita (amsterdam)
iloveturkey (oudenbosch)
saira (arnhem)
nou, gezellig groepje toch?? hoop dat er stiekem nog wel meer meiden aanmelden!!
ik denk dat t t beste is als we ergens in utrecht ofzo afspreken…
is de meest centrale plek voor iedereen denk ik zo…
groetjes myrna ![]()
o ja meiden,
goed nieuws!!!
ik had vandaag ff een mailtje gestuurd naar turkije of ik bij dat restaurant mocht werken want anders moest ik heel snel iets anders zoeken voor de zomer…
en guess what???
IK BEN AANGENOMEN!!!
![]()
jippie!!! ik ben zoooo blij!!!
moest t ff kwijt, groetjes myrna ![]()
Gaaf Myrna!!!
Als “oudere” volg ik jullie gesprekken heerlijk op de achtergrond, maar vind het schitterend!
Ik hoef niet mee, kan er ook geen tijd voor maken, en ga me dan als een oude muppet voelen.
He Stace! Alles goed daar??
Heerlijk voor je dat je nu elke dag bij je verloofde kunt zijn, en kan gaan bouwen aan een samenzijn!
Meiden allemaal veel plezier en geniet van het eten en de lol samen
Annemiek
lekker myrna ![]()
waar precies ga je werken?
Heeeee Myrna, wat leuk!!! Kom zeker een keertje iets eten of drinken hoor. Vindt het echt super voor je! Hoef je je daar in ieder geval niet meer druk over te maken, dat scheelt alweer.
Groetjes, Diamond
Dit is ook in Utrecht…mochten jullie het in de turkse sferen willen houden, alleen zal het niet helemaal hetzelfde zijn als in Turkije zelf misschien…
Oosters Badhuis Hamam
Klaterende fonteinen, marmeren wasbekkens en sofa’s met royale kussens, dat is de aangename impressie wanneer u de Utrechtse Hamam betreedt. Een Turkse, Marokkaanse of Nederlandse ingewijde heet u welkom en legt uit, hoe u van uw Oosterse bad kunt genieten.
In het Oosten is de Hamam een begrip. Voor een dieptereiniging en weldadige verzorging van het lichaam brengen vrouwen en mannen (gescheiden van elkaar) , iedere week een aantal uren ontspannend door in stoom en sprankelend water. In Nederland kan men deze eeuwenoude traditie, in de daarvoor speciaal gebouwde Hamam, zelf komen ervaren. Kinderen, jongens alleen tot vier jaar, zijn ook welkom.
Adres Oosters Badhuis Hamam
Groeneweg 54b
3531VG Utrecht
Routeplanner >>
Telefoon 030 - 293 27 84
Website http://www.hamam.nl
hihi dit lijkt me ook wel grappig
Leuk idee Holidaylover ![]()
Groetjes, Diamond
leuk! ![]()
diamont,
waar woon je eigenlijk ergens in nijmegen…ik woon dicht bij texaco…op de sintanna…
Ohh dit sint anna straat?! die ken ik volgens mij wel…
Ik woon zelf eigenlijk in berg en dal, maar aangezien dat zo ongeveer een buurt van nijmegen is en ik daar ook eigenlijk vandaan kom… Kom ik egwoon uitnijmegen!
Ik heb er echt zin in meiden ![]()
Wendie, ik woon niet in Nijmegen, kom uit Overijssel ![]()
Ben er zelfs nog nooit geweest! Een vriendin van mij woont er wel, aan de Van Spaenstraat. Zal binnenkort eens bij haar langsgaan, heb ik Nijmegen ook weer gezien ![]()
Groetjes, Diamond
wie was dat dan…