Meeting

Originally posted by wendie@27-01-2005, 18:22:39
** wie was dat dan… **

Kijk even op de lijst van meiden die meegaan…

oeps…

Hey meiden!

Hier ben k dan weer! :smiley: Was de laatste tijd ff druk. Sorry!

Diamond, nog gefeliciteerd met je 25e verjaardag! :wink:

k Zal nu reageren op jullie vragen en ideeen:

• Mijn leeftijd is: 24 jaar.
  • Wat betreft n ideale centrale ligging om af te spreken, vind k
    Utrecht n goed idee! k Doe r dan anderhalf uur over.
  • Discobowlen vind k helemaal niet zo’n gek idee, maar uit eten gaan naar n Turks restaurant lijkt me beter :smiley: (Ben nog nooit naar de Turk geweest. Erg, he! <_< Haha ) Zo kunnen we mekaar beter leren kennen, toch.
    -Ben vrijdags beschikbaar. Doordeweeks zit k tot 16/17 uur op school en s’weekends werk ik. Wie studeren hier ook allemaal?

Nou, hoop dat k nix vergeten ben om te zeggen/vertellen :rolleyes: Hoop van jullie te horen!

Groetjes,
Ita

Hé Ita, nog bedankt he :smiley:

Ik studeer niet, ben alweer een aantal jaartjes aan het werk. Eerst een paar jaar als reisadviseuse en nu als telefoniste/receptioniste. Bevalt me prima, erg leuke baan bij een heel leuk bedrijf.

Groetjes, Diamond

ik studeer niet meer, misschien ga ik in sept ofzo weer beginnen, maar werk momenteel gewoon fulltime.

vrijdags word lastig voor mij. ik werk door de weeks tot 6 uur namelijk…

Ik werk vrijdags ook tot half zes, is voor mij ook niet zo makkelijk eerlijk gezegd…

Groetjes, Diamond

hoi hoi,

ligt eraan wanneer want ik werk in ploegen dienst dus dat is altijd verschillend!!!
ja, ik werk ook al weer een tijdje. zo’n 3 of 4 jaar… school is niet echt iets voor mij!! ben heel leergierig maar dan wel in de praktijk!!
haha :smiley:

groetjes myrna

en fijn weekend iedereen!!! :stuck_out_tongue:

Hoý Allemaal!

Wat een leuke reactýes van jullýe!!!

Nou ýk ben dus echt geemýgreerd en woon hýer nu voorgoed! Over een week of twee ga ýk samen met mýjn ouders en verloofde een lounge eetcafe openen genaamd Ozzy`s!
We zýjn hýer gaan wonen omdat we Nederland echt helemaal zat waren! M,n vader had het nýet naar z,n zýn op z,n werk en m,n moeder ook nýet! Nederland (land van de regeltjes) waren we echt helemaal zat! En we hadden al een huýs hýer ýn turkýje en telkens als we hýer op vakantýe waren wouden we eýgenlýjk nýet meer terug! We moesten terug omdat m,n ouders natuurlýjk geld moesten verdýenen om weer naar turkýje te kunnen. Maar toen hebben we er heel erg goed met z,n drýeen over nagedacht en hebben we besloten dat we ýn turkýje ook konden werken en hebben we deze zaak gekocht. Hýer hebben wýj het heel erg naar onze zýn! Lekker weer (hoewel het de laatste paar dagen ook flýnk waaýt en regend haha), lýeve mensen, lekker eten, gewoon alles eýgenlýjk! Een hoop mensen zeggen dat ze nýet naar turkýje wýllen emýgreren omdat je hýer heel erg slecht betaald wordt en ze hýer nog allemaal vage regels hebben en dat soort dýngen, maar als je een eýgen zaak hebt (en ook als je voor een baas werkt) dan komt er geld býnnen en het ýs nýet zoveel als ýn Nederland maar zoveel heb je hýer ook nýet nodýg! Voorbeeld: We hebben van de week een electrýce sýnasappelpers gekocht voor zes euros omgerekend, ýn Nederland betaal je hýer al gauw meer dan het dubbele voor. ýk hoop dat jullýe het voorbeeld een beetje begrýjpen! Wat betreft vage regeltjes ofzo: Neem de Jandarm of polýtýe, dýe hebben nu zeg maar macht, maar dat wordt nu ook steeds mýnder want ze gaan waarschýjnlýjk býj de EU. Wýj hýer ýn Turkýje wýllen nýet eens býj de EU want dan krýjgen wýj ook dýe regeltjes dýe het westen ook heeft. Hýer leven ze heel makkelýjk. In Nl spreek je býjvoorbeeld om 13:00 uur met ýemand af, ýn turkýje zeg je: ýk zýe je vanmýddag wel! Alles ýs hýer zo relaxed, geen stress nýks. Tenmýnste dat výnden wýj. ýk hoop dat jullýe een beetje begrýjpen wat ýk bedoel! Zo denken wýj erover.
Ik en m,n ouders hebben het hýer onwýjs naar onze zýn en wýllen hýer nooýt meer weg!
Veel plezýer op jullýe uýtje!

groetjes Stacey! :smiley:

hoi stacey,

nou ik geef je groot gelijk!!! en je ouders ook!!! :smiley:
echt super dat je ouders nog zo’n grote stap durven te nemen, want ik neem aan dat ze toch niet meer zo heel jong zijn…
bijv. mijn ouders zijn allebei 50 geweest maar ik zie ze nog echt niet die beslissing nemen om naar t buitenland te emigreren!haha

ik wens jullie heel veel succes en geluk daar en wie weet komen wij allemaal wel een xtje langs!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna

Hai Stacey

Gaaf te lezen dat alles zo gaat.

Ik zou willen dat ik minder aan mijn banden hing, en zo’n stap zou kunnen(durven) nemen. Er is hier teveel dat me vasthoud.

Heel veel geluk en (zakelijk) succes daar, en wie weet kom ik in het najaar wel die kant op

Groetjes
Annemiek

Hé Stacey, ontzettend leuk om je verhaal te lezen. Heel gaaf dat jullie die stap hebben genomen! En als jullie je er happy bij voelen, wat maakt het dan uit wat een ander ervan vindt!!
Laat je ons zo nu en dan weten hoe het allemaal gaat daar? Ben wel benieuwd!!

Maar dames, wat doen we nu met ons uitje? Welke data kunnen jullie? Wat zullen we gaan doen? Neem aan dat we in Utrecht gaan afspreken toch? Nog meer mensen die toevallig uit de richting van Enschede vertrekken?

Groetjes, Diamond

Heyy

Ten eerst: Super Stacey, echt leuk dat jullie nu ook echt gaan openen… Dan begint het echte werk :smiley: Heel veel succes daar :lol:!

De meeting: ja ik kan praktisch alleen in het weekend. Ik zit nog met school en die loopt op zn vroegst af om 14.15… Nog een uur naar Utrecht: …
Hmmm… Zometeen wordt het nog moeilijk ook…

Denk ook dat een weekend het makkelijkst zal zijn, er zijn toch veel meiden die door de week met werk/school zitten. Wie kan er absoluut niet in een weekend? Hoop dat het allemaal wel doorgaat, zou zonde zijn als we geen dag kunnen prikken waarop iedereen kan.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes, Diamond

ik kan altijd in t weekend, zowieso op zaterdag!!!

prik maar een datum ik hoor t wel!!

groetjes myrna :smiley:

hoi allemaal,

Stacey…leuk in turkije wonen…eindelijk iemand die het wel durft, en geen vooroordelen heeft…waar in turkije woon je ergens??

Ik studeer…en ik kan ook in het weekend

wendie

ik kan ook in het weekend…

diamond… enschede?? welke trein is dat?? via apeldoorn? ofzo?

zo meiden, ik zit nu ff op een gaaf en cool feestje van mijn vrienden!! :smiley:

echt heel gezellig aangezien ik ook best rare vrienden heb!! :stuck_out_tongue:

maar wat dachten jullie van midden maart voor een meeting?
ik weet zo gauw niet ff een datum ofz!!!

want in april ben ik weer weg richtintg alanya voor lange tijd!!!

xx myrna :smiley:

Als we midden maart zouden afspreken zou het bijvoorbeeld kunnen op zaterdag de 19e. Of de week ervoor, de 12e. Ik heb voor beide data nog niks gepland dus wat mij betreft is het prima.

En Saira, volgens mij ga ik inderdaad via Apeldoorn…

Groetjes, Diamond

hoi hoi,

de 19de maart lijkt me een goede datum!!!
heb ook nog niets op die dag staan dus schrijf er nu optie op!!!
en de rest? vinden jullie ook een goede datum en is bij iedereen die dag nog niet volgepland?? :smiley:

doei doei myrna :smiley:

12 en 19 zijn beide goed!