Meeting

Hey wat tof, een meeting. Ik was al een tijdje niet meet op deze site geweest, Maar ik las dit van die meeting en vond dat wel erg leuk. Ik las dat jullie het in Utrecht wilden doen, dus ik dacht lekker dicht in de buurt, maar helaas kan ik niet in maart, want dan ben ik op wintersport. Misschien volgend jaar dan maar als het een succes word. Ik hoop wel dat jullie effe verslag uitbrengen of het geslaagd was enzo. :smiley: Maar dat zal haast wel,

Groetjes,

als het savonds is… is het voor mij ook goed… overdag moet ik namelijk wel werken… maar ik kan zorgen dat ik om half 4 klaar ben…
xxx

Leuk dat iedereen tot nu toe kan! En Turkije-fan, natuurlijk lees je in geuren en kleuren hoe het geweest is :smiley: Jammer trouwens dat je niet mee kunt, maar wintersport is natuurlijk ook super! Ga je de hele maand daar naartoe? En naar welk land ga je?

Groetjes, Diamond

Ik moet het even nakijken, maar het lijkt me zomaar dat ik wel beide zaterdagen kan… Ben tenslotte vrij :wink: Zal nog wel niets gepland staan. Ik was nog even bang dat er misschien een selectiedag van de Hoge Hotelschool op één van die dagen zou zijn, maar nee, de laatste voor voorlopig is 5 maart. :smiley:

Heeft iedereen een leuk weekend gehad?!

Ik heb een lekker relaxt weekend gehad. Zaterdag uit eten geweest met m’n vriend en gister nog wat bezoek gehad voor m’n verjaardag. Verder lekker niks gedaan :smiley:

Groetjes, Diamond

Hoý Allemaal!

Bedankt voor jullýe leuke reactýes (moskee begýnt op de achtergrond haha)!!! Ik ben zelf 18 en m`n ouders zýjn nog ýn de 40 dus zo oud zýjn ze nog nýet (výndt ýk) om te emýgreren haha!
Ik blýjf jullýe zeker op de hoogte houden van wat er hýer gebeurd, ýk zýt ook nog vaak gewoon op wereldwijzer te kýjken want ýk výndt het gewoon een hartstýkke leuk forum!
Ik woon ýn Turgutreýs. Dýt ýs een plaatsje býj Bodrum.

Annemýek: Ik zou het heel erg leuk výnden als jullýe mýsschýen van de zomer langs komen!

Groetjes Stacey! :smiley:

Hoi stacey,

Weet jij misschien nog hotels in bodrum of omgeving die animaters zoeken? Ik moet nog brieven schrijven naar de hotels die ik van de vakantiebeurs ken, maar als jij nog iets weet dan zou dat ook handig zijn… :smiley:

wendie

Originally posted by wendie@31-01-2005, 15:06:17
** Hoi stacey,

Weet jij misschien nog hotels in bodrum of omgeving die animaters zoeken? Ik moet nog brieven schrijven naar de hotels die ik van de vakantiebeurs ken, maar als jij nog iets weet dan zou dat ook handig zijn… :smiley:

wendie **

Same here :slight_smile:

Hé Stacey, leuk om zo nu en dan te horen wat jullie daar allemaal beleven! Wat voor soort restaurant is het dat jullie daar zijn begonnen?

Ben helemaal blij, heb vanmiddag te horen gekregen dat ik meer uur kan komen werken bij het bedrijf waar ik nu werk. Was eerst 15 uur, vanaf morgen is het 40! Joepie!!! :smiley:

Groetjes, Diamond

zaterdag overdag kan ik helaas niet. en de 12e is zowiezo mn zusje jarig dus…

zaterdagavond kan ik helemaal prima en op zondagen ben ik ook vrij, dus wat dat betreft.

Cool!!! Waar werk je?..Ik heb vandaag van 9.30 tot 17.00 uur school gehad…echt super zwaar zo’n lange dag, maar morgen lekker vrij, en dan de dag erna stage…op excursie met 3 HAVO naar een museum in groesbeek…Heb er al helemaal zin in…net als in de meeting!!!

wendie

ik heb deze week ochtend dienst… bah bah!..

maar ben vanmorgen ziekjes naar huis gegaan :frowning:
volgens mij heb ik een beetje de griep te pakken, hoop niet dat ik echt ziek word want dat kan ik nu echt niet gebruiken!!!

xx myrna

Hoý!

Ik weet jammer genoeg nýet waar ze hýer ýn een hotel ýn de buurt anýmators vragen voor het komende seýzoen. Als ýk wat hoor dan geef ýk het gelýjk door!

Wýj hebben een lounge eetcafe! Dus geen restaurant maar echt dat je wel lekker wat snacks kunt eten en gezellýg wat kunt drýnken en voor ,s avonds hebben we wel een stuk of 5 gerechten waar je uýt kunt kýezen en dan kan je ook gezellýg wat komen drýnken, het ýs dus echt een eetcafe ýn lounge style!

We gaan waarschýjnlýjk volgende week open!

Ik hou jullýe op de hoogte!

Groetjes Stacey

He Stacey, klinkt erg leuk! Als ik in de buurt was geweest dan was ik zeker even bij je langsgekomen hoor! Je houdt ons op de hoogte he!

Nu nog even verder met de plannen voor de meeting…Laatste tijd verder niet zoveel tijd voor gehad, druk, druk, druk :frowning:
Zijn we het allemaal eens over de datum? En gaan we naast het Turks eten nog iets anders doen of vinden jullie dit wel voldoende?

Heb er in ieder geval erg veel zin in! :smiley:

Groetjes, Diamond

nou ik denk dat turks eten alleen al genoeg is, misschien nog iets drinken naderhand… maar ik denk dat we al genoeg te praten hebben dan dus anders wordt t veel te druk als we ook nog willen gaan bowlen ofzo!!! :stuck_out_tongue:

wat me wel heel leuk lijkt is om allemaal foto’s mee te nemen van turkije… bijv. je vriendje, vrienden en waar je allemaal bent geweest…

ik kan zowieso komen dus ik ben de foto’s al aan t uitzoeken!!!

groetjes myrna :smiley:

Is inderdaad een leuk idee Myrna!! Heb je je foto’s al bij elkaar gezocht? :smiley:
Dus we laten het bij Turks eten en gezellig ergens wat drinken? Lijkt mij ook genoeg eigenlijk. Je zit zo een hele avond…

Lekker alweer weekend, gaat snel! Gaat iedereen nog wat leuks doen?

Groetjes, Diamond

jah!! ik ga lekker languit op de bank liggen!!
heerlijk tv kijken, misschien nog een dvdtje huren ofzo…

dat terwijl ik eigenlijk in t hart van brabant woon, waar nu de carnaval is los gebarsten!!!
waar ik vroeger altijd voor over had en 5 dagen helemaal los ging, boeit me nu helemaal niet meer! raar is dat eigenlijk he?

vindt nu andere dingen wel belangrijker en trouwens waarom moeten we persé die dagen feesten? als ik 5 dagen achter elkaar wil feesten kan dat altijd voor mij!! :lol:

iemand die nog gaat carnavallen??

groetjes myrna :smiley:

Ik niet! Nou is dat sowieso niet echt bij ons in de buurt als bij jou Myrna. Maar heb er nooit veel aan gevonden. Ga zometeen lekker shoppen en vanavond krijgen we vrienden op bezoek. Relaxt weekendje dus, heerlijk!

Groetjes, Diamond

Jaaaaaaaaaaaa. ik ga carvallen in Valkenswaard…vanmiddag in tuut erheen en we blijven ook een nachtje slapen… Heb zin!!!

Allemaal een fijn weekend!

Lfs H’daylover

hoi myrna,

ik heb je een persoonlijk mailtje gestuurd heb je die ontvangen??