hey c25,
nee ik heb niets ontvangen!!
heb je een pbtje gestuurd of een hotmailtje?
groetjes myrna ![]()
hey c25,
nee ik heb niets ontvangen!!
heb je een pbtje gestuurd of een hotmailtje?
groetjes myrna ![]()
ik ga zeker weten carnavallen. Zit nu in bergen op zoom, en daar weten ze hoe het hoort
ik vind het altijd wel grappig ![]()
Maarrr… hoe staat alles er nu voor? Sorry dat ik zolang niet online ben geweest, heel druk geweest etc. en ben nu dus niet thuis, daarom!!!
Als wat gaan jullie :P?!
hoi myrna,
heb het nog een keer geprobeerd…
Iedereen héél veel plezier met de carnaval ![]()
Ik heb vandaag lekker geshopt en een klein stukje van de optocht gezien. Haha da’s m’n enige carnaval dit jaar. Maar voor mij wel genoeg ![]()
Groetjes, Diamond
hey c25,
ik heb je mailtje gehad!!!
grappig hoor!!!
ik stuur je morgen wel ff een pbtje terug!!!
groetjes myrna ![]()
hey meiden,
nog ff over die meeting, want daar is al ff niet meer over gepraat!!
welke datum willen we nu eigenlijk afspreken? en waar precies?
anders komt t er nooit van!!! ![]()
we hadden als datum 19 maart geprikt! kan iedereen die mee wil nog steeds op die datum?
wil iedereen anders ff een pbtje sturen naar mij die mee wil en of ze die datum kunnen???
hoop echt dat de meeste meiden nog meegaan, want t lijkt me echt leuk zo’n meeting!
ga ik ondertussen alvast op zoek naar een leuk turks restaurant in utrecht!
groetjes xx ![]()
Ik ga zeker weten mee
Wat mij betreft is 19 maart prima.
Zal ondertussen ook 's ff gaan zoeken voor een leuk restaurant. Laat je het even weten als je wat leusk hebt gevonden Myrna?
Groetjes, Diamond
hey diamond,
kijk maar ff op deze site: www.turksrestaurantpamukkale.nl
is een leuk turks restaurant en de menukaart ziet er ook goed uit!! jammie jammie, wat zullen wij smullen met zijn allen!! ![]()
lees dan ook ff t gedeelte over die haremhoeken die ze hebben; heel knusse hoekjes met veel kussens enzo om gezellig te dineren!
echt leuk voor ons, komen we helemaal in de sfeer. en… op vrijdag en zaterdag komt er een buikdanseres!!! echt heel leuk allemaal!!!
groetjes myrna ![]()
waaaahhh!! ik heb ff die site gekeken en ik krijg echt zin om te eten :)![]()
't maakt mij trouwens niet zo veel uit waar we gaan eten… 't zal overal wel gezellig zijn met z’n allen ![]()
Ik heb er zin in!
xx
Hai allemaal
Houd jullie dus nog steeds in de gaten, en kon het natuurlijk niet laten ff op die site te kijken!
Ziet er zààlig uit allemaal, maar ik zat nog ff verder te kijken.
Op 6 mrt(zondags) is er een buffet!!! Kun je eten wat je lekker vind.
Ben ff vergeten te kijken wat het kost, maar omdat jullie 2 wkn later willen gaan, is dat misschien een optie!
Veel plezier met elkaar
Groetjes
Annemiek
6 maart ben ik jarig… dus zal voor mij wat moeilijker uitkomen…
maar het lijkt me idd echt heerlijk om daar met z’n allen te eten!!! ![]()
Ziet er super uit! Denk dat het heééél gezellig gaat worden ![]()
Lijkt me een goede optie. Zal ook nog ff verder kijken, maar dit klinkt super!
Groetjes, Diamond
volgens mij kan ik de 19e gewoon
dus…
wordt het 19 maart?sorry, ik bne echt een tijdje niet online geweest, door te veel redenen, maar ik ben weer terug :lol: did you guys miss me ;)!?
Maar het klinkt tot nu toe allemaal heel leuk :D:D Ik heb er ontzettend veel zin in.
Groetjes, Maret
p.s. ik kom net terug als carnavallen, ik was verkleed als poes… Als carnaval voorbij is en alle foto’s online staan, geef ik wel een link ![]()
Zullen we het dan op 19 maart houden? Dat restaurant waar jij het over had lijkt me super, Myrna. Zullen we daar naartoe gaan? Of iemand nog andere suggesties?
Groetjes, Diamond
ja 19 maart is goed!!! alleen ik mis een aantal meiden?!?!
hoop dat jullie allemaal nog snel reageren voor 1 maart, want dan kan iemand een reservering maken bij t restaurant…
wat lijkt jullie een goede tijd om af te spreken?
ikzelf zat te denken aan de klok van 6 uur, dan hebben we lekker de hele avond de tijd!! ![]()
groetjes myrna
Er zijn inderdaad een paar meiden die de laatste tijd niet meer gereageerd hebben…Jullie gaan toch nog wel mee he?
Ik ben ondertussen nog steeds op zoek naar iemand met wie ik een stukje kan meetreinen…
Verheug me erop, de menukaart zag er ook erg lekker uit ![]()
Groetjes, Diamond
jah!!! ik heb echt zitten watertanden bij die menukaart!!!
ik weet nu al wat ik wil eten!! hihi
maar ik vind t leuk als we dan zo’n haremhoekje reserveren, lijkt me heel gezellig!!!
groetjes myrna ![]()
hey maretje!!!
tuurlijk hebben we je gemist meid!!
lekker carnaval gevierd?? wil wel foto’s zien he???
ga je ook nog mee naar de meeting? gezellig!!!
groetjes myrna xx
Lijkt me leuk ja! Ik heb nog nooit bij een Turks restaurant gegeten hier in Nederland…
Heb ook al een aantal lekkere dingen op de kaart zien staan, wordt nog moeilijk kiezen denk ik ![]()
Groetjes, Diamond