Meeting

19 maart rond 6 uur… staat genoteerd…

diamond ik kan wel via apeldoorn reizen… dan hoef ik ok niet zo’n hele lange tijd in mijn eentje ;)… (enschede is toch via apeldoorn?)

Ik hoor 't wel

xx

ooh god ja hoe gaan we elkaar nou allemaal herkennen?

Hoi Saira,

Even een tip. Als je van Enschede via Apeldoorn reist, moet je wel even in Amersfoort overstappen om naar Utrecht te gaan.

Veel plezier allen.

Mvg, Roanna.

Hé Saira,

Lijkt me leuk om een stuk samen te reizen, veel gezelliger. In welke plaats stap jij dan in de trein?

Groetjes, Diamond

Hey diamond,

Ik stap ik apeldoorn in… Maar dan moeten we nog maar wel ff een manier vinden om elkaar te vinden want die trein is aardig lang…

tot horens

Saira

Jaaa ik ben van de partij :smiley: Ik heb -om eerlijk te zijn- nog nooit echt Turks gegeten, dus ik ben heel benieuwd, jullie moeten me maar wat aanraden dan :wink:

Carnaval was gezellig… Het eindresultaat is te vinden op mijn eigen websiteje, www.minimaret.tk, en dan staat er op de voorpagina ergens iets van “Klik hier voor carnaval” Het zijn een stuk of 70/80 foto’s en dat zijn alleen de échte carnavalsfotos, ik en mn beste vriendin hebben in 3 dagen tijd 150 foto’sgemaakt!!!

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat :slight_smile: Ik moetzo gaan!!! Rijles :stuck_out_tongue:

Liefs

@Saira Okay, dan reizen we mooi samen vanaf Apeldoorn, gezellig! Ben blij dat ik niet alleen hoef, helemaal op de terugweg. M’n vriend is zo lief me in Apeldoorn weer van het station te halen, schatje he :stuck_out_tongue: Maar inderdaad, wordt wel lastig elkaar te gaan kennen/vinden in die trein…Misschien moeten we vantevoren in ieder geval even een fotootje uitwisselen…

@Maretje Ik ga zo de foto’s van het carnaval eens even bekijken, ben wel benieuwd hoe je eruit ziet. En dan ken ik je meteen voor de meeting van gezicht :smiley:

Groetjes, Diamond

staat genoteerd

hoi, hoi…

ben er ook ff niet geweest…was carnaval aan het vieren, en nu ben ik ziek aan het zijn…maar 19 maart en 18.00 is goed…of stond er nou 16.00…nouja beide goed!!!

x wendie

Leuk dat iedereen toch weer ff langskomt op het forum!! En super dat iedereen nog steeds mee gaat!

Donderdag naar Utrecht geweest maar helemaal vergeten om te kijken waar dat restaurant nou zit :unsure:
We waren een beetje te druk met shoppen en schuilen voor de regen denk ik…

Liefs, Diamond

Originally posted by maretje@09-02-2005, 10:55:08
** Carnaval was gezellig… Het eindresultaat is te vinden op mijn eigen websiteje, www.minimaret.tk, en dan staat er op de voorpagina ergens iets van “Klik hier voor carnaval” Het zijn een stuk of 70/80 foto’s en dat zijn alleen de échte carnavalsfotos, ik en mn beste vriendin hebben in 3 dagen tijd 150 foto’sgemaakt!!! **

Sorry meiden dat ik jullie topic over jullie meeting kom binnenvallen… maar ik lees al een tijdje mee en las tijdens de carnaval al over Bergen op Zoom, vandaar dat ik ff terug kom kijken!

Maretje, ik heb je foto’s bekeken en jaaa dat is de echte vastenavend in Bergen op Zoom! Ik herken wel wat mensen van de foto’s, maar ik ken ze alleen van gezicht en omdat ze op dezelfde middelbare school hebben gezeten.

Heb ook ff gekeken, leuk! Ben jij het meisje met of zonder bril??

Heerlijk, weer weekend iemand nog leuke plannen?

Groetjes, Diamond

Ik ben het meisje mét bril…

@ Yolcu: Welke school bedoel je?Roncalli?!? Naja, ik woon dus niet in Bergen op Zoom en ik vond het echt geweldig…
Maar ik en Judith (het blonde meisje) sporen niet helemaal, dus dan krijg je dat :smiley:
We hadden in totaal 150 foto’s gemaakt in 4 dagen :lol:

Makkelijk, weet ik in ieder geval vast hoe jij eruit ziet :smiley:
Ziet er inderdaad allemaal erg gezellig uit die foto’s! Zoveel maak ik er meestal niet eens tijdens m’n vakantie…

Groetjes, Diamond

Originally posted by maretje@13-02-2005, 01:01:25
** @ Yolcu: Welke school bedoel je?Roncalli?!? Naja, ik woon dus niet in Bergen op Zoom en ik vond het echt geweldig…
Maar ik en Judith (het blonde meisje) sporen niet helemaal, dus dan krijg je dat :smiley:
We hadden in totaal 150 foto’s gemaakt in 4 dagen :lol: **

Yep, Roncalli. Ik ben een jaartje ouder dan de mensen op de foto maar ik herken ze dus wel van gezicht.
Ik vond het leuk om op een Turkije forum Bergse foto’s te zien! Jullie hebben zeker lol gehad, dat is duidelijk!

Hahaha, ja we zijn goed in foto’s maken… Vooral te veel van te weinig eigenlijk :wink:

Super grappig, dat iemand anders die mensen ook herkent! Ik ken ze allemaal viavia maar het is wel altijd heel gezellig…

Wat hebben jullie allemaal nog in de vakantie gedaan (als je vakantie had… :blink: )

Ik heb geen vakantie gehad, zit niet meer op school. Da’s wel weer een nadeel…Maar heb deze week maar 15 uur gewerkt dus vrij veel vrije tijd gehad.
Donderdag lekker wezen shoppen in Utrecht, maar wordt zolangzamerhand een beetje gek van die uitverkoop. De zomerkleding mag van mij weer komen! Kan ik eindelijk weer 's wat leuke dingen voor mee naar Turkije kopen :smiley:

Vandaag verjaardag van m’n schoonmoeder gehad, lekker Indisch gegeten, heeeeerlijk!!!

Groethes, Diamond

Aaah Mooi dat het gezellig was… Indisch eten is altijd heel erg lekker!!!
Ik ben vandaag heel enthousiast, want ik zit ondertussen met 2 hotels, 2 hotelketens en 1 restaurant in Turkije allemaal, te overleggen over een baantje voor het seizoen… Spannend allemaal! Duimen jullie ;)!??

Moest in het begin wel even wennen aan het eten hoor, maar ja, met een Indische schoonmoeder lukt dat aardig snel :smiley:

Tuurlijk duim ik voor je, spannend joh! Ben benieuwd wat er uit gaat komen! Heb je nog een voorkeur?

Groetjes, Diamond

hoi maretje,

laat je t ons wel snel weten?! wat gaaf man!!! hoop dat t allemaal lukt voor je!! :smiley:

myrna

Nog ff over de meeting, 19 maart staat dus genoteerd, eten bij Pamukkale in Utrecht.

Degenen die tot nu toe mee gaan zijn:

• Myrna
  • Nur
  • Diamond
  • Wendie
  • Maretje
  • Ita
  • Iloveturkey
  • Saira

Zijn er nog meer mensen die mee willen, laat het dan even weten, dan kunnen we binnenkort gaan reserveren!!

Groetjes, Diamond