Aanmelding meeting 17 december 2005

Beste Lezers,

Allereerst ben ik Diamond dank verschuldigd voor haar inzet op de topic meeting 2e poging,een dikke knuffel mijnerzijds.

Nu is het tijd om spijkers met koppen te slaan.

Datum : 17 december 2005
Tijd : 17.00
Verzamelplaats : Rotterdam CS
Dinner : Nazar,Schiedamse Vest,Rotterdam;aan tafel 18.00

Op dit topic alleen inschrijven,geen diskussies.

De sluitingsdatum voor inschrijving is 10 december.

Eventuele vragen kun je stellen op de topic meeting 2e poging.

Groetjes,

Jullie forumbeheerder,

Hans.

ik meld me graag aan…tot 17 december:D

groetjes

filiz

Het is leuk voor jullie dat de meeting er gaat komen.
Heb het wel steeds gevolgd, maar kan absoluut niet komen.
Ik hoop voor jullie dat het een leuk samenzijn wordt met al die gellijkgestemde mensen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik wil wel graag komen, maar ziet ernaaruit dat ik dan moet werken… Misschien kan ik daarna komen, maar dan moet ik eerst weten WAAR ik dan werk in NL.
Dus hoop te komen, maar hoogst waarschijnlijk gaat het eten halen niet lukken. Helaas kan ik nog niet meer vertellen… :confused:

Liefs Rieneke

Hallo,
Ik heb mijn avonddienst kunnen ruilen voor een vroege dienst, dus kan ik komen! Jippie, heb er echt zin in…
tot de 17 december en ik hoop echt dat er veel Turkije fans komen.

groeten, Marjan

Hoi allemaal,
Ook ik zal er zijn, Lijkt me me errug gezellig!
Tot dan, Marja uit Noordwijkerhout

Beste Fransijn,

Zou het leuk vinden als je ook kwam.

Hoor nader waarom niet?

Groetjes,

Hans.

ik ga mee !!

@ Cynthia. Als je ook meegaat, we komen allebei uit Alkmaar dus dan kunnen we samen treinen als je wilt. lijkt me wel zo gezellig.

O ja meiden, m’n vriendin wil ook wel mee - ook turkijegek.
ze heeft geen internet en dus zit nooit op dit forum. maarre hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen…
maar mocht iemand ‘bezwaar’ hebben dan hoor ik het wel.
ik kom in elk geval !! kijk ernaar uit !

@Hans: de 17e gaat mij niet lukken. Heb met m’n vriend via internet een weekendje Brussel geboekt en aangezien hij in december vaak in het weekend moet werken hebben we een vrij weekend van hem moeten kiezen.
Ik hoop dat er wat meer aanmeldingen gaan binnenkomen, want zo te lezen is die periode voor veel mensen moeilijk haalbaar.

Groetjes, Diamond

Hallo Allemaal.
Natuurlijk (hoop ik) ben ik van de partij, en thea ook moest ik hierbij melden.
ik ben net uit het ziekenhuis en moet misschien weer opgenomen worden.
alleen in dat geval zou ik erdan niet zijn…
groetjes

Hoi,
Vind het wel heel erg jammer dat Diamond er niet bij kan zijn de 17e. Zij is toch degene die het hele idee bedacht heeft! Wat nu te doen? Toch de 17e of toch maar een andere datum kiezen???

denk dat als er genoeg aanmeldingen zijn het toch gewoon door moet gaan hoor marjogege.

Hoihoi

Ik stond wel in het oude lijstje, maar door de omstandigheden op het werk ga ik het in december niet halen!!
Vind het wel jammer maar ja, de baas gaat toch voor(soms!)

Annemiek

@Marjogege: wat een lieve reactie! Maar gewoon lekker door laten gaan hoor. Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben en we doen het gewoon nog een keertje over in het voorjaar ofzo!

Groetjes, Diamond

Kunnen we het dan ineens niet wat dichter bij belgië doen ook?

Lijkt me echt heel leuk de meeting, ik hoop dat vele van jullie kunnen komen en dat jullie een gezellige avond allemaal samen zullen hebben!
Groetjes vanuit İçmeler…:wave:

Akellig stil ineens rond dit topic…

Zijn er nog leden die interresse hebben?

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Hoi
Hoeveel mensen hebben zich nou aangemeld? Een stuk of 10 volgens mij. Als iedereen dat genoeg en de moeite waard vind, dan moeten we het toch maar gewoon door laten gaan, nietdan? Wie weet melden zich nog meer mensen aan op het laatste moment. Ik heb er in elk geval zin in. Wordt vast heel gezellig, al die Turkije fans bij elkaar. Waar zullen die het nou over gaan hebben? haha.

gr. Marjan

Hallo
Ik weet het nog niet helemaal zeker maar zoals het er nu uit ziet kom ik ook.
Ik laat het ruim voor 10 december weten of het door kan gaan voor mij.
Het lijk me wel heel erg gezellig
groetjes Mary

Hee,
Hier nog iemand uit Alkmaar…ik laat het nog even weten!! Maar zeker voor 10 december!!
Groetjes!