Wanneer spreken we af?

voor mij geen probleem, als het weer op een zondag is (ik weet niet of er veel in die periode vallen) dan kan ik wel.

hebben we nu een nieuwe lijstje eigenlik voor mensen die ook willen meedoen…ik zie nieuwe berichten en nieuwe namen…en ik denk dat het nu moment is om een vaste datum te bepalen en nie meer veranderen…toch…als mensen mee kuunen doen, is het geweldig, anders jammer,

Als we het op korte termijn plannen, zodat Hans erbij kan zijn, houd dat in dat het de 19de of de 20ste februari zou moeten zijn, is nl het enige weekend in die periode.

De 20ste is voor mij geen punt, de 19de weet ik niet zeker, maar wat zeggen de anderen?
Groetjes:wave:
Annemiek

Ik weet niet , hoor, maar volgens mijn kalender is de 20ste op maandag??? Ik kan wel op de 19e, maar waar kunnen we dan het beste afspreken?
Xx Mar

Oeps, je hebt gelijk, was nog een btje vroeg denk ik, slaap nog in mn ogen:dead:

Ok, overnieuw, de 18de word wat moeilijk, de 19de moet kunnen

Groetjes
Annemiek:wave:

Hoi, Ik kan niet in februari, maar laat jullie daardoor niet tegenhouden hoor haha.
Ik was immers al bij de vorige meeting, 1 van de 4, en heb daar Hans al ontmoet.
2 april blijft voor mij de beste datum. Ik zie/hoor t wel.

groeten, Marjan

Heel eerlijk gezegd komt 2 april mij ook beter uit. Maar als iedereen zo’n beetje kan dan zal ik proberen of ik er die dag ook bij kan zijn.

Groetjes, Diamond

ik kan ook in februari…teminste tot nu toe. weer niet hoe ik zit mat stage.

maar april is ook prima

groetjes

filiz

2 April lijkt me goede…mee eens??

groeten

Kadir

In Februari kan ik ook niet echt.
Zaterdag heb ik een sportdag in Voorburg en zondag ga in naar Nijmegen naar een verjaardag.
Het weekend daarop vier ik op zaterdag mijn verjaardag in Nijmegen en op zondag thuis voor vrienden.
En de 18e vertrek ik naar Turkije.
Wat een drukte, als je het zo bekijkt.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

@Kadir: ik ga ook voor 2 april. Ben bang dat februari mij niet gaat lukken. Ik hou het ff in de gaten hier wat het nou word.

Groetjes, Diamond

vind het prima, houd ik die in de agenda vrij!!
Mocht het anders worden hoor ik het wel

Groetjes

nog meer 2 april???..zo te zien is het beste datum…

ja 2 april komt ook mij prima uit…

Ook voor mij is 2 april beter. Februari is wel erg snel, en druk. Tenminste voor mij. Maar waar dan? Utrecht is het meest centrale punt in het land, maar dan moeten we daar wel een leuke locatie hebben, ik weet niks in Utrecht, ik kom daar nooit. Wie wel???
Xx Mar

ik weet niet wat de andere over 2 April denkt?..als we met 2 April akkoord zijn, dan kunnen we verder. Utrecht is de beste denk ik om af te spreken. heeft iemand een kennis die in utrecht woont?..mischien kan die ons helpen… en leuke tent of cafe. het zou leuk zijn als het turkse cafe of tent is toch?..

@Kadir: Ga jij het allemaal regelen ineens dan, of heb ik iets gemist??
Volgens mij deed Diamond dit nl?

Nou Diamond ik hoor wel wanneer we met elkaar afspreken en waar het gaat worden en wie er komen
Groetjes

hey Beppie1

hier is het bericht van diamond:
@Kadir: ik ga ook voor 2 april. Ben bang dat februari mij niet gaat lukken. Ik hou het ff in de gaten hier wat het nou word.

Groetjes, Diamond

ik geef mijn meening, net als de anderen. ik weet ook dat Diamond aan het regelen is. als we niks doen of niks zeggen, hoe kunnen we een beslissing nemen?..

@Kadir: Wat ik bedoel is, dat jouw manier van mening geven op mij(en anderen) overkomt alsof jij ineens alles regelt! Als je op de 1ste bladzij van dit topic kijkt zul je zien dat Diamond degene is die deze meeting heeft opgezet. Vandaar mijn vraag, nadat ik al bij anderen heb nagevraagd of ik iets gemist heb. Wij zijn een open groep die elkaar respecteerd, maar die ook heel duidelijk naar elkaar is, vandaar mijn reaktie!

Dus nogmaals:

Ik kan op 2 april ook en hoop een ieder te zijn
@DIAMOND: ik hoor het wel

Groetjes

inderdaad gewoon het liefst zoals het al was op 2 april…