Wanneer spreken we af?

Ok laten we het dan op 2 april houden. Hopenlijk kan Hans er een volgende keer weer bij zijn.

Groetjes, Diamond

@Diamond: Lijkt me een perfecte datum:whistle: ! Laat maar weten als we je ergens mee kunnen helpen, of dat we moeten meekijken naar een geschikte lokatie!!

Groetjes
Annemiek:wave:

Ik zal er ook zijn, 2 april, ben benieuwd waar! Ergens in de buurt van een groot station, lijkt mij, Utrecht, Amsterdam of Rotterdam??
Vanuit Enschede is Utrecht voor jou Diamond het handigst, lijkt mij.

Denk ook dat Utrecht het makkelijkst is, ook voor de mensen die uit het noorden komen (of zeg ik nou weer iets heel doms, m’n Nederlandse geografie is niet zo :mad: ).
Is er iemand hier die een leuke gelegenheid in Utrecht weet? Ik ben er niet zo bekend…

Groetjes, Diamond

Kent niemand restaurant Pamukkale in Utrecht? Volgens mij ligt dat redelijk dicht bij Utrecht CS. Bekijk anders de site eens: www.turksrestaurantpamukkale.nl. Ik ken het restaurant verder niet, hoor. Maar het ligt wel centraal.

@Miere: naar dat restaurant hebben we inderdaad al eerder gekeken voor een vorige meeting. De site ziet er in ieder geval goed uit. Lijkt me een leuke plek voor ons Turkije liefhebbers :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Lees maar eens op www.iens.nl, ga naar Utrecht, en vul bij zoeken in: pamukkale. De recencies zijn wel leuk.

Sorry, je moet twee keer bij zoeken de naam van het restaurant invullen.

ik ken mensen die daar geweest zijn en heb er goede reacties over gehoord… wat mij betreft een prima idee

lijkt me een leuk restaurant ja…
en utrecht is ook voor mij prima…hoef ik teminste niet over te stappen :wink:

groetjes

filiz

Hoi,
Leuk 2 april en zo goed als zeker in Utrecht. Mar, ik hobbel wel met je mee hoor en gaan we eerst nog ff shoppen in Utrecht toch?

doei, groeten Marjan

Op Zondag???

volgens mij is 2 april idd op zondag, ik ben erbij dus

Groetjes
Annemiek

Hee, ik zag idd dat 2 april op zondag is. Was ervan overtuigd dat het een zaterdag zou zijn. Nou ja, maakt niet uit. Ik heb vrij gevraagd op mijn werk, dus dan kunnen we er alsnog toch wel een gezellig daggie van maken toch? En is er in Utrecht ook niet zoiets als een koopzondag? En anders gaan we de Dom wel beklimmen, nog goed voor de conditie ook haha.

groetjes, Marjan

Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan gaan.
Ik hoop voor jullie dat het een hele gezellige dag gaat worden.
In april loop ik gewoon om.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Zulen we het dan houden op 2 april in restaurant Pamukkale?

Groetjes, Diamond

Klasse dan, eindelijk gaat het ervan komen!!

Allemaal tot de 2de dan!!
Annemiek

Heb er ook zin in!

Als er nog meer mensen zijn die meewillen, meld je dan even hier aan.

Groetjes, Diamond

Ja, hoor zoals het er nu naar uit ziet zullen Marjan en ik er weer bij zijn, op 2 april. Noordwijkerhout is weer goed vertegenwoordigt!!
Ga jij contact opnemen met het restaurant, Diamond?
Ik heb op de site gelezen dat de keuken om 16.30 opengaat, maar ik denk wel dat je 's middags al een borrel kan drinken.
Ik wil het eigenlijk niet zo heel laat maken. Volgende dag is toch weer maandag, hè? En de meesten moeten nog een aardig eindje reizen, terug.

Hallo meisjes en jongens die graag meewillen naar de meeting…waar zijn jullie nou gebleven? Dat was de vorige keer ook, als er concrete afspraken gemaakt worden hoor of zie je opeens heel weinig meer. Ik heb het idee dat er veel mensen zijn die toch op het laatste moment gaan afhaken! Met als gevolg dat we 2 april weer met een klein clubje daar zullen zijn op de meeting. Als ik het mis heb laat dat dan wel even weten. Dus bij deze een oproep aan alle mensen die zich eerder al hadden aangemeld: Laat zo snel mogelijk weten of je definitief naar de meeting komt op 2 april. Dat is voor Diamond wel zo prettig ivm het reserveren van de plaatsen in Restaurant Pamukkale.
En voor mezelf wil ik ook graag weten of de opkomst groot zal zijn, want ik heb er geen zin in om al die moeite te doen en dan uiteindelijk maar weer met z’n vieren aan tafel te zitten, dan ga ik wel samen met Marja hier bij Efes lekker eten. Dus meiden en jongens: Doe je best!

gr. Marjan