denk dat we weer ff het lijstje erbij moeten halen… dan kan iedereen zien wie zich had aangemeld e…d
-Filiz uit Maastricht
-Annemiek uit Lelystad
-Rieneke uit Groningen
-Sweet-daantjuh17 uit Hoofddorp
-Diamond uit Enschede
-Cynthia uit Alkmaar
-Jac uit Nunspeet
-Nur uit Hoofddorp
-Miere011 uit Noordwijkerhout
-Marjogege uit Noordwijkerhout
-Bloem uit
-Kadir uit
Dit zijn de mensen die zich tot nu toe hebben aangemeld.
Groetjes, Diamond
Waar zit dat restaurant Pamukkale eigenlijk precies in Utrecht? Is dat dicht bij het station? Of spreken we op het station af? (misschien heb ik wat gemist, sorry dan) Zoals het er nu uitziet kan ik nog gewoon zondag 2 april! Heb er zin in!
Liefs Rieneke
Is misschien inderdaad wel handig om op het station af te spreken. Ik ken Utrecht ook niet goed en lijkt me wel prettig om in ieder geval met iemand samen te gaan…
Groetjes, Diamond
Volgens de routeplanner zit het restaurant dicht bij het station, i.i.g. loopafstand. Maar het handigst is om op een bepaalde tijd op het station af te spreken. Dat hebben we in december ook gedaan in Rotterdam, toen met Hans erbij. Alleen ff een vast punt weten, ik ben daar niet zo bekend.
Dan wandelen we gezellig met z’n allen naar het Restaurant.
Ik sprak trouwens van de week een muzikant, (Turks) die daar wel eens gespeeld had, en volgens hem was het net zo goed als ons Efes!
@Miere: lijkt me een goed plan om met de hele groep op een makkelijk te vinden punt in het station af te spreken. De menukaart ziet er in ieder geval goed uit, ben benieuwd!
Groetjes, Diamond
Ik vind het echt jammer dat ik niet mee kan.
Hoop voor jullie dat het keigezellig wordt.
Gr. Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
op Utrecht CS staat midden in de hal een groot geel verzamelpunt (net als alle NS stations) om, jullie raden het al, te verzamelen…!!!
Ik ben er zeker bij hoor!!! uurtje of 3 zou perfect zijn, goed te bereizen en nog een beetje op tijd naar huis.
ja dat zou prima zijn… op tijd gaan eten lijkt mij ook want dan wordt t niet te laat idd… volgende dag moeten er vast weer een aantal werken…
Mooie tijd, eerst ergens ff drinken, winkelen of weet ik wat, op tijd eten, en iedereen weer op tijd naar zn mandje!! Ik ben toch lekker vrij die dag erna!
Hoor het wel weer
Annemiek:wave:
Ik vind het een prima plan. Lijkt me inderdaad wel zo fijn voor de mensen die de dag erna moeten werken.
Groetjes, Diamond
Hallo allemaal,
Ik ben ook lid van het Taliha Turkije forum.
Waarom lukt het jullie niet, om een forummeeting te organiseren??
Twee weken geleden hebben wij al onze tweede forummeeting gehad.
Afgelopen augustus de eerste.
We zijn afgelopen keer naar Partycentrum de Veluwehal in Barneveld geweest. Het was super, met een heerlijk warm en koud buffet.
Ik lees hier geregeld mee en jullie zijn al lang aan het plannen voor een meeting.
Dan moet het toch een keertje lukken.
Ik heb de laatste meeting georganiseerd, mocht je inlichtingen willen hebben,
dan laat het maar weten.
Succes.
Groetjes…Ans
Hoi Ans
Het is ons al gelukt hoor, er is in december al een meeting geweest, alleen toen was niet iedereen er, vandaar de volgende!!
En zoals het er nu uitziet komen we dus ook gewoon 2 april bijelkaar!!! Ik zie er naar uit, je kletst zoveel met elkaar en dan is het ook leuk om een gezicht en stem bij de naam te hebben,
Veel plezier op het andere forum
Groetjes
Nou Beppie, de "meeting"in december wil ik nou niet echt een succes noemen…we waren maar met z’n vieren dus er was meer sprake van een gezellig etentje. De meeting die er nu aan komt zal hopenlijk drukker bezocht worden en ik hoop echt dat er niet weer op het laatste moment tig mensen afzeggen of gewoon helemaal niet op komen dagen…
groetjes Marjan
@Marjan: Als we die meeting in december er niet met een heleboel spoed hadden doorgedrukt maar zoals gepland in februari hadden gedaan had alles vast beter verlopen! Maar omdat Hans er dan bij kon zijn is het versneld!
En ja ik hoop dat we dan met meer zijn, ik kijk er iig naar uit dus
Dus dat wordt dan 2 april, eten bij Pamukkale, we spreken af bij het meetingpoint op CS Utrecht om een uur of drie?
Iedereen die nog mee wil, meld je dan aan, dan kunnen we binnenkort gaan reserveren bij het restaurant!
Groetjes, Diamond
Ik ga mee!!!
Tot 2 April
als ik nog mee mag …
het zou mij de 9e wel goed uitkomen. of de 16e is ook goed. ![]()
heb dr al zin in…tot 2 april:D 3 uur.
komt goed!!
groetjes
filiz
ik denk niet dat ik 2 april red maar ga m’n best doen !