Wanneer spreken we af?

ok lijstje tot nu toe:

Diamond
Filiz
Annemiek

Nog meer mensen voor 2 april?? FF lijstje updaten allemaal

Groetjes
Annemiek

Volgens mij had ik al doorgegeven dat wij erbij zouden zijn, samen met marjogege en miere011, dus zet ons maar op het lijstje.
Marja en Marjan

ja, ik had ookal aangegeven dat ik er zou zijn
zet mij er ook op dit lijstje maar bij

helaas laaste minuut veranderingen ik kan geen datum geven. jammer

Hee Kadir, kun je niet op 2 april? Want dat is de datum die we afgesproken hebben. Had het wel erg leuk gevonden als je erbij had kunnen zijn, maar dan misschien de volgende keer?

Diamond
Filiz
Annemiek
Von (misschien)
Marjogege
Miere011
Bloem29

ik zal mijn beste doen…ik vind het ook jammer maar zo te zien zit er een andere plan…maar die ook altijd kan veranderen. ik hoop dat ik mee kan doen.

groeten

Kadir

Wil iedereen nog even definitief laten weten of je wel of niet meegaat. Dan kunnen we volgende maand gaan reserveren bij het restaurant.

Groetjes, Diamond

nou…zo te zien…ik niet dus…veel plezier al vast

ok de planning is nog steeds van wel maar vriendlief geval zit nu beetje te mopperen aangezien ik dan net terug ben uit turkije (dag ervoor) en dat heb ik zelf ook een beetje…ik geef uiterlijk aan t einde van de week uitsluitsel

Ik ben er waarschijnlijk wel bij, maar kan niet voor 100% zekerheid geven. Ik ga super mn best doen om er bij te kunnen zijn!

Liefs Rieneke

Gezellig Rieneke.
Lijstje word maar langer, Diamond, wanneer ga je reserveren?

Annemiek

zet mij ook definitief op de lijst… vriendlief vond toch gewoon dat ik moest gaan … ik kan hem daarna nog constant zien :wink:

Gezellig Nur, weer 1tje erbij!!!

zekers :slight_smile:

Neem hem mee!

Ja gezellig!

heb er zo’n zin in jullie eindelijk allemaal eens te zien, zeker nu met dat estore gedoe, je spreekt elkaar nog meer en op andere manieren, bijna chatten!!

nou nog ff dus

2 april gaan jullie he? Ik kan helaas weer niet mee:( Baal daar wel van… Maar er komt vast een keer dat ik wel mee kan!!

X

Ja heb er nu ook veel meer zin in dan ik eerder al had, door dat eStore! Super uitvinding! Lijkt msn vergadering wel :stuck_out_tongue: