Haha ja inderdaad… Ik heb ook maar 2 mensen van jullie op msn! Dus wie me wil toevoegen> [EMAIL=“sweety_in_love_16@hotmail.com”]sweety_in_love_16@hotmail.com
X
Haha ja inderdaad… Ik heb ook maar 2 mensen van jullie op msn! Dus wie me wil toevoegen> [EMAIL=“sweety_in_love_16@hotmail.com”]sweety_in_love_16@hotmail.com
X
Heb je toegevoegd ![]()
Ik ook
Gezellig!!!
Ben ondertussen wel ook andere dingen aan et doen… dus ben niet heel actief op msn op het moment
Haha nee ik ook niet, maar dat geeft niet!
X
en ik dus ook niet, nou lekker dan hebben we elkaar toegevoegt(jou dan nog niet Rien!) zijn we er gewoon niet dus
Nu dus wel Rien, kunnen we daar ook slap l… zeg maar!
Haha ja we hebben elkaar wel toegevoegd maar blijven toch het meeste hier lullen… hahah:yes:
hahahaha ja idd, nou ja komt nog wel!
cynthia ik heb je ook toegevoegd hoor ![]()
als er mensen zijn die mij willen toevoegen prima, maar stuur dan even een berichtje voor adres… ga die hier niet neerzetten ![]()
Hé ik wil ook wel mee msn’nen :yes:
Groetjes, Diamond
Heb je toegevoegd!
Groetjes, Diamond
heb je ook toegevoegd…
Gezellig!!! ![]()
Diamond
Filiz
Annemiek
Von
Marjogege
Miere011
Bloem29
Rieneke
Nur
Hé meiden we hebben nog maar een klein groepje. Ga allemaal gezellig mee en meld je aan voor de meeting. Wordt vast een super gezellige dag!
Groetjes, Diamond
Kom op meiden, maak er een grote groep van, lekker gezellig.
We kletsen hier wat af, dus laten we zorgen dat we er eindelijk een gezicht en stem bij hebben
Annemiek:wave:
Hai hai…
Ik ben hier al een hele tijd nie meer geweest maar zie dat er veel is afgesproken. Ik wil heel graag mee… ga vanaaf nog vragen of ik mag en laat het snel weten!!! Lijkt me echt super gezellig.
liefs
@Sweet-Daantjuh: gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Nou nog maar een laatste keer proberen: Wie wil er nog meer mee met de meeting op 2 april? We gaan met de groep eten in Utrecht in Turks restaurant Pamukkale.
Groetjes, Diamond