Wanneer spreken we af?

Even weer naar boven brengen, dit Topic, we zakken te ver weg. Ik mis nog een heleboel namen in het lijstje van Diamond. Kom op meiden, waar blijven jullie???

Diamond
Filiz
Annemiek
Von
Marjogege
Miere011
Bloem29
Rieneke
Nur

Wie o wie komen er nog meer!! Kom op mensen! Wordt gezellig!

Liefs Rieneke

Helaas, ik kan niet mee en me moeder vind het ook niet zo’n goed idee.
Sorry… maar heel veel plezier in ieder geval! En volgende keer beter.

liefs

@Sweet-Daantjuh: jammer dat je niet meegaat!

Jammer ook dat er tot nu toe maar zo weinig aanmeldingen zijn. Mensen kom op, het wordt harstikke gezellig!

Groetjes, Diamond

Diamond
Filiz
Annemiek
Von
Marjogege
Miere011
Bloem29
Rieneke
Nur

Nog meer mensen die mee willen?? Cynthia ik zie jou er niet tussen staan. Wat is dit nu??

Nou kom op laten we de groep eens groter maken!!
Het is al over 3 weken!
:wave:

Zoals ik al eerder zei, ik kan die dag niet… :frowning: Erg jammer, maar het is niet anders!

x

Had ik véél dichter gewoond dan was ik zeker en vast afgekomen !

Had ik niet gezien Cynthia sorry!! Had het extra gezelli gevonden, hebben allemaal tegenwoordig zoveel kontact!!

Oke nieuwe(misschien wel laatste) kans(mag wel he Diamond?)!!!

WIE GAAT ER MEE???

sevgilim…hoe ver woon je dan van nl af…? en niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles graag weten…

xx

filiz

wel, zeker al een uur van de grens met Nederland, dan nog te zien wààr jullie afspreken …

We spreken af in Utrecht, is dan nog ruim 1.30 uur!! Ik vind het prachtig als je er ook zou zijn, maar het is een onbegonnen zaak voor jou!! Jammer genoeg

zou het ook erg leuk vinden als je erbij was…!!

En ik zou het ook helemaal geweldig vinden als je toch nog kon komen! :smiley:

ik ook! maar ik ben nog nooit in nederland geweest schaam schaam :love: en ik heb nog zolang geen rijbewijs, laten we dan nog niet spreken van een eigen auto ! en met de trein is me toch iets té oncomfortabel om er zolang in te zitten ! Had er zééééééér graag bijgeweest en iedereen van dichtbij leren kennen !

Zou een week vantevoren reserveren op tijd genoeg zijn? Lijkt me toch…

Dan ga ik het weekend ervoor reserveren dus iedereen die nog mee wil: Meld je aan voor zaterdag 25 maart!!!

Groetjes, Diamond

De site van het restaurant is www.turksrestaurantpamukkale.nl

Ik denk dat je 25 MAART bedoelt!

Ik laat je van de week nog even weten hoe of wat. Ik moet namelijk kiezen met jullie mee of een uitje met collega’s, waar we ook een heel jaar zelf voor sparen. Even kijken wat hun progamma is ( hoor ik van de week) en als het me niets lijkt, geef ik mij alsnog even op. Oke?

Groetjes Roanna

@Roanna: je hebt gelijk, zat weer ergens anders met m’n hoofd haha. We horen het wel wat het wordt!!

Groetjes, Diamond

Ben ik nou simpel of hadden we het tot nu toe over 2 april gehad??
Ik weet nl niet of ik kan de 25ste!!
Ben mss gewoon ff de weg kwijt hoor, maar weet bijna zeker dat het de zondag voor mn verjaardag was, en ik dan zat met het vieren van mn verjaardag enzo
Je gaat het horen moet het ff met hubbie kortsluiten, dus kan niets zeggen erover