Wanneer spreken we af?

@Annemiek: het is inderdaad op 2 april. Maar ik wilde de week ervoor mailen of bellen met het restaurant om te reserveren. Dus vandaar ff gevraagd of iedereen voor 25 maart kan laten weten wie er nog meer mee gaat.

Groetjes, Diamond

sevgilim, ik weet niet in welk deel van belgie je woont, maar als je wilt kan ik je wel in roosendaal, breda, tilburg of eindhoven ophalen. Dan ga je daarnaartoe met de trein en gaan we samen met de auto naar Utrecht??

misschien dat het dan wat makkelijker voor je wordt??

geldt trouwens ook voor anderen die vanuit brabant moeten komen, laat maar eventjes weten.

hey bloem, das héél vriendelijk van je maar aan de kaartjes te zien is het nog een heel eind voor me… Ik woon bijna tegen de franse grens moet je zeggen…

@Diamond: Ben ik dus simpel!! Ik las dat mensen zich konden aanmelden voor(op) de 25ste dus!!! Maar net wat je leest zeg maar!

IK GA MEE!!!

:wave:

Diamond
Filiz
Annemiek
Von
Marjogege
Miere011
Bloem29
Rieneke
Nur

Nog meer mensen dan?
Denk ik breng ff het lijstje weer naar boven, kan je zien of je je al opgegeven hebt(hihi)

@bloem…ik kom vanuit limburg en moet dus door brabant…miss kunnen we samen treinen, lijkt me een stuk gezelliger

hoor het wel

groetjes

filiz

Meiden hoe laat spreken we af? Dan ga ik ff kijken welke trein ik dan moet hebben. En hoe laat willen jullie gaan eten?

Groetjes, Diamond

ik ga met de auto… dus als je richting tilburg komt, kun je de rest van het stuk wel meerijden met de auto, maar treinen is niet te doen, als ik al met ov ga, dan met de bus, dus ik pak gewoon mn rode karretje en gaan…

Hee, ik denk dat 5 uur een mooie tijd is om af te spreken. Dan kunnen we eerst nog even ergens iets drinken of zo en dan om een uur of half 7 afspreken voor het restaurant. Als jullie t anders willen vind ik dat ook prima hoor, ik pas me wel aan. Heb er speciaal voor vrij genomen dus kan alle kanten op. Zie en hoor t wel…

groeten, Marjan

Zijn er nog meer mensen die vanuit Groningen moeten komen???
Ik geloof et niet he? :frowning:

5 uur is een mooie tijd, weet nog niet of ik met de trein of de auto ga, maar het zal wel treinen worden!!
Nee Rieneke, ik zit een stuk lager, de polder, dus ook niet zo dat ik je ergens kan oppikken, helaas…

Nou ik hoor het wel

@Rieneke: ik moet ook helemaal in m’n uppie :frowning:

Dus om 5 uur op CS Utrecht? Waar is dat meetingpoint precies, ken het daar helemaal niet. Is dat bij alle vertrekborden als je met de roltrap omhoog gaat? En misschien is het handig om een paar mobiele nummers uit te wisselen in geval van vertraging (of als ik het niet kan vinden hahaha).

Groetjes, Diamond

ja dat is messchien wel een goed idee diamond…ik zie me daar ook al op het station rondlopen en niemand vinden…:frowning:

groetjes

filiz

Een vraagje: hoe zullen jullie elkaar eigenlijk herkennen? Gaan jullie allemaal een rode roos dragen of zo ? :wink:

het meeting point is niet onder die borden, maar er wel vlakbij. is volgens mij een grote gele M (waar kennen we die nog meer van???)

Ik zou zeggen, laten we ietsje eerder afspreken, uurtje of 16.30 als er dan mensen later zijn ofzo, dan wordt het niet meteen te laat…

ze nemen allemaal een turkse vlag mee …:yes:

Jongens, we zijn allemaal niet helemaal goed, dus het moet goed komen!!!(hihihi)
Nee ff serieus, dat van die nummers is wel slim denk ik, maar dat meetingpoint kan niet missen. Het is een soort van gele pijl met een blauwe vlag eraan en daarin staat meetingpoint!!

Stel dat dat niet te vinden in, dan spreken we af net buiten het station, hoog catherijne in, daar zit een snackbar!
Beter nog, richting de jaarbeurs daar zit een donerzaak(HAHA)
We komen er wel uit!!!

ff tussendoor: Die doner bij de Kebab company is wel eeeeerrrrrrugggg lekker!!!

X

Wat is de Kebab Company??

Zo heet die kebabzaak volgens mij in Utrecht Cs?!?!