Wanneer spreken we af?

Oh Oke, ik wilde er iets halen toen we van de motorbeurs terug kwamen, maar de mannen hadden geen honger!!! En het rook zooooooo lekker!!!

Dus vandaar dat ik die nog weet(hihi)
:wave:

En het smaakte ook zooooooooo lekker… Ik at daar toen we naar de vakantiebeurs waren geweest!

X

Kan me voorstellen het rook ook zo. En het was er erg druk is ook meestal een heeeeel goed teken dus

Nou ik ga het ook nog wel eens ooit doen, eten daar denk ik dan

Stop over kebab ! Aangezien mn dieet het niet toelaat momenteel en ik op rauwkost leef ben ik behoorlijk aan het watertanden hier hihihi

Hier zit er nog eentje te watertanden, ben inmiddels 1 kilo kwijt sinds vorige week, hoop dat het is als met die schaapjes…als er 1 over de dam is…
Maar kan net zo goed zijn dat er volgende week weer 2 bij zijn

Ik maak me niet meer druk over wat ik eet, ik val er toch niet van af(hihihihi)

nee zonder dollen, zou er op moeten letten, maar ik hou teveel van eten!! Ben giga aangekomen sinds ik niet meer rook, dus…jammer dan!!

Komt ook wel weer, touwtje springen denk ik(hihi)

Haha gaan we weer over dat afvallen! Ik ben tot de conclusie gekomen, dat ik daar niet meer aan doe… Ze nemen me maar zoals ik ben en niet anders!

X

Helemaal mee eens!!! Maar als het jezelf in de weg gaat zitten moet je er iets aan doen!! Ben in het laatste half jaar 14 kilo aangekomen, ik zou die er heeeel graag weer af zien, vandaar het touwtje springen van ik dacht Sevgilim!!

hehe ja !
Maar ik zei ook altijd toen ik bijkwam, ze nemen me maar zoals ik ben zolang ik gelukkig ben maar het laatste jaar begon ik gewoon op mn gewicht door te drammen en maar tegen iedereen zeggen ik ben te dik blabla, zodat ik er echt van onderuit ging en dat ik zelfs geen kleren meer kon kopen. Toen ik mezelf zag in de spiegel bij een nieuwe broek, kon ik gewoon niets meer kopen ! daarom de stap om een dietiste te raadplegen zodat ik ook nu weet dat er iemand achter me staat die me controleert, heb ik nodig net zoals die turkse lessen!

Ik kan het wel alleen, maar moet eerst er helemaal achter staan, en dat begint te komen!!! Alleen ben ik gek op lekker eten!!! En das het moeilijkste, want eten heb je nodig, roken niet perse!!

Het komt goed zeker te weten!!

Tuurlijk komt het goed Beppie, je moet er gewoon helemaal voor gaan !
En ik denk dat we helemaal off topic aan het gaan zijn hehe

Nee hoor, helemaal niet, want als we elkaar gaan ontmoeten gaan we eten!!! Das nu best tricky voor jou en mij als we moeten afvallen(hihi)

hehehehe okeej, ocharme de mensen die na een zware dag werken thuiskomen en alles hier moeten bijlezen! Ook andere topics trouwens !
Véél sterkte mensen !

hihihihi moeten ze maar meelezen(oh nee die werken echt dus!!)

tja…heb nu 10 minuutjes pauze en zit een beetje jullie gezwam te lezen…en ik vind het nog leuk ook!!! hahahahahhaaaa…hoezo verslaafd??

Goed he, gewoon een btje kletsen, niets bijzonders, en anderen amuseren, doen we toch nog iets nuttigs(hihi)

16:30 is wat mij betreft ook prima, maakt me niet zoveel uit hoe laat we afspreken. Ik weet niet of jullie eerst de stad nog in willen of dat we ergens wat gaan drinken en daarna eten?

Groetjes, Diamond

Is de boel open dan?? Mij maakt het niet uit, Hubbie is werken, de puber is met zn ouders weg, dus ik kan de hele dag!!!

Mss is er iemand die meeleest die weet of er dan koopzondag is. Spreekt anders een deel af, die eerst willen shoppen, en dan komen we derest vanzelf tegen bij het meetingpoint

Ik hoor het wel

Maakt mij ook niet uit, wat vindt de rest ervan? Ik zal 's ff op internet kijken of ik er achter kan komen of de winkels open zijn…
Trouwens ook ff kijken waar dat restaurant precies zit. Volgens mij zei iemand laatst dat het op loopafstand van het station zat dacht ik…

Groetjes, Diamond

In Utrecht zijn de winkels in de stad, iedere eerste zondag van de maand open. Dus 2 April ook!

Ik kan helaas niet meegaan vanwege andere afspraken, maar zo te zien gaat het jullie wel lukken om er een leuke dag van de maken.

Ik wacht wel op de foto’s hier op de site.:slight_smile:

Gr, Roanna