Wanneer spreken we af?

Ohw leuk!!! Kunnen we eerst nog beetje rondneuzen.

Ohw trouwens misschien is het handig als iemand van ons alle telefoonnummers heeft of dat iedereen een telefoonnummer van een van ons heeft. Mocht er dan wat mis gaan, waardoor je het meetingpoint niet kunt halen op die tijd, kun je toch nog contact met iemand opnemen…

Ik ben ervoor als er meer mensen eerder willen om te shoppen, dus ik hoor het wel. En anders gewoon dus om te gaan eten geen punt hoor!!

:wave:

Kweenie, hoor, maar als je ff terugleest hebben we al een keer afgesproken dat we om 3 uur zouden verzamelen. Bladzij 9 ofzo. Dan wordt het niet zo laat 's avonds.Dit ouwe wijf moet de volgende dag toch weer om 7.30 bedje uit. Maar ik pas me wel aan aan de rest, hoor, maar we hebben het er een tijdje geleden al over gehad.
Xx Mar

Als we eerst de stad nog in gaan dan zullen we denk ik ook wel eerder moeten afspreken. Neem aan dat de winkels om vijf uur dicht gaan? En wat maakt het uit als we wat eerder gaan eten, de meesten moeten maandag weer werken dus dan is het wel lekker als het niet zo laat wordt.

@Iedereen: laat ff weten hoe laat jullie willen afspreken als we eerst nog samen de stad ingaan…

Groetjes, Diamond

Ik wil best de stad in. Een uurtje of 2 dan ofzo?? Ik hoor wel wanneer de anderen denken!

ik pas me aan…

groetjes

filiz

Ik pas me ook aan :slight_smile:

Ik ook
Xx Mar

Ja lekker duidelijk hoor, IK PAS ME AAN!!!

WAT WILLEN JULLIE, STADTEN OF NIET???

Ik vind het ook goed, maar het is gezellig met meiden/vrouwen/oude vandagen bij elkaar toch(hihi)
Niet, dan niet en eten we gezellig geen punt bij(kar)mij

Zal ik de knoop dan maar doorhakken? We spreken af om 3 uur bij het meeting point op het CS in Utrecht. En als Diamond nou het restaurant om half 6 reserveert, dan kunnen we nog ruim 2 uur Utrecht onveilig maken met de dames die zo van Turkije houden…goed idee??
En als er meiden/dames zijn die niet willen shoppen dan komen die gewoon rechtstreeks naar het resaturant om half 6-6 uur. Dat kan toch ook?

groetjes, Marjan

RESTAURANT natuurlijk

Ik denk dus 2 uur, en dan om 17-17.30 om te voorkomen dat iedereen pas om 1 uur 's nachts in zn mandje ligt!!

Ik hoor wat de anderen denken!!

@Mierre: Sorry dat ik dat vergeten was van blz 9! Is een kleine 2 maanden terug en dat weet dit ouwe gebouw dan niet meer dus!!(hihi)

Meiden…Ik krijg net een smsje van Diamond:

Ik zou het weekend na de 2de weg om ons samenzijn te vieren. Nu moet mijn vriend dat weekend werken en heeft als verrassing het weekend van de 2de voor ons iets geboekt!!!
Nu kan ik dus niet mee, SORRY!!! Gaan jullie maar lekker ik ga wel weer een andere keer mee!!!

Ze gaat dus niet mee!!! Ik vind het jammer en heb nog voorgesteld om het weekend erna te gaan, maar daar wil ze niets van horen!!

Jammer dus

wat jmmr…!! miss kunnen we het toch nog een weekend verzetten…
wie weet kunnen dat weekend wel meer mensen…cynthia bijvoorbeeld…??
mij maakt het niks uit…

liefs

filiz

Ik kan hoor de 9de!! Geen punt!!!

Hoor het wel!!!

Ik kan ook hoor de 9de!

Eigenlijk kan ik ook wel de 9e, maar ik weet nog niet hoe het met m’n reismaatje zit? Marjan??

ik kan de 9e ook wel hoor (en op zich zou het me ook wel goed uitkomen omdat ik dan de 2e net terug ben uit turkije en dan kan ik ff tijd met vriendgeval doorbrengen)…

het maakt mij niets uit… de 2e of de 9e… ik hoor het wel graag voor het eind van deze week want aangezien ik de 25e een week op vakantie ga…

groetsels…

ow ja en als we gaan lijkt het me idd wel handig om toch vroeg te gaan eten… voor sommigen is het best wel een stuk reizen dus dat scheelt dan ook