Wanneer spreken we af?

zullen we dan maar de 9e zeggen…? dan kan diamond…die ontzettend veel georganiseerd heeft voor de meeting, toch gezellig mee?

groetjes

filiz

Jep ik vind et een goed idee! tenslotte is zij zo’n beetje de drijfveer achter de meeting! Ze moet er wel bij zijn natuurlijk!
Dus de 9ende! Wie komen er dan allemaal?

IK KOM!!! Goed idee hoor!

Ik vond dat dus al meteen, maar zij was het er niet mee eens.
Mooi meiden dat jullie al net zo denken!!

:wave:

• Mierre011
  • Nur
  • Beppie
  • Filiz
  • Rieneke

Ik begin maar weer met een nieuw lijstje. Wie komen er nog meer allemaal op de 9de april?

ik vind ook dat daimond mee moet, zij werpt zich telkens op als organisator, dus diamond, doe maar lekker de 9e

ik ga wel echt turks eten in turkije, ik vertrek de 8e, dus dan ga ik niet mee. Heel erg veel plezier dames, de volgende meeting in Turkije…???

Hoi,
9 april kan ik dus niet mee. Ik had 2 april speciaal vrij gevraagd en dus moet ik de 9e werken tot half 4. En om dan nog ff gauw naar Utrecht te racen, daar heb ik geen zin in. Moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje baal van dit hele gedoe. Wist de vriend van Diamond dan niet dat 2 april de meeting is. Had hij daar toch ook rekening mee kunnen houden, of mag ik dat niet zeggen? Hoe dan ook, de 9e kan ik dus niet meedoen aan de meeting. Helaas pindakaas.

Meiden gaan jullie nou gewoon de 2e. Er zijn mensen die er vrij voor hebben gehouden en iedereen heeft erop gerekend. Ik vond het leuk om te organiseren en vindt dat jullie gewoon een leuke middag/avond moeten gaan houden. En als we dit jaar nog een meeting houden dan ben ik er zeker bij. Bovendien komt de 9e mijzelf niet eens zo goed uit. Dus echt waar gaan jullie nou gezellig met z’n allen op stap dan lees ik alles wel in jullie verslag!

Liefs, Diamond

Nou meiden, wat doen we nou???
De 2e of de 9e?
Ik ben voor de oorspronkelijke afspraak, dus de 2e april.
Wie nog meer?
Xx Mar

Hoi,
Ook ik ga graag de 2e april. Daar had ik dus speciaal voor vrijgenomen, dus wat mij betreft is het duidelijk.

gr.Marjan

dames t is wel heel leuk en aardig allemaal maar als er nu opeens mensen niet meekunnen omdat ze daarvoor vrij gevraagd hadden, lijkt het me dat we gewoon op de 2e moeten gaan… mij maakt het niet uit de 2e of 9e maar als dat voor sommigen wel zo is… het is dan jammer voor diamond (niet persoonlijk bedoel hoor) maar zoals iemand hier eerder ook al zei had haar vriend het kunnen weten dat ze een meeting had en ze geeft zelf ook al aan dat ze de 9e eigenlijk niet echt kan… volgende keer beter lijkt mij.

ik hoor het wel maar het is wel zo dat als er onduidelijkheid blijft ik ook niet meega. ik vertrek bijna naar turkije en heb geen zin de avond als ik thuis kom om nog te horen of het nou op de een of andere dag is…

de meesten kunnen op de 2e, laten we het daar dan op houden

de 2e ben ik er nog, de 9e niet meer, als diamond ook de 9e niet kan, lijkt me beter om gewoon de oude afspraak te handhaven en gewoon de 2e te gaan…
ik hoor het graag zsm, want ik heb ook veel dingen te doen voordat ik 7mnd naar Turkije ga, dus make up your minds…

Ok dan blijft het dus de 2e!
Heb er al helemaal zin in! Eindelijk eens gezichten bij de namen :slight_smile:

Liefs Rieneke

De 2de dus!!! Moet nu alleen weer ff kijken want er is iets veranderd! Ik denk dat ik er gewoon ben, dus tel me maar wel mee!!
Wie gaat de taak van Diamond overnemen?? Ik kan het niet, want ik heb het deze weken errug druk met een heleboel!!

Hoi,
Als iedereen het ermee eens is, dan wil ik het restaurant Pamukkale in Utrecht wel reserveren. Het wordt dus definitief 2 April. Zullen we afspreken om 17.00 uur in het restaurant?
Dan wil ik vragen of iedereen die meegaat dat nog 1x hier wil laten weten, liefst voor a.s. zaterdag, 25 maart. Alvast bedankt voor de medewerking!
Volgens mij gaan deze mensen in elk geval mee:
Mar
Marjan
Nur
Rieneke
Beppie
Bloem

DUS ALS JE 2 APRIL MEE GAAT NAAR DE MEETING GRAAG HIER EVEN JE NAAM ACHTER LATEN VóóR 25 MAART!!!

Groetjes,
Marjan

Zoals het er nu uitziet ga ik mee!! Blijkt nl dat het het enige weekend is dat ik mn verjaardag kan vieren, als ik het vieren wil dus!! Vandaar dat ik nog ff twijfel! En zaterdag mn verjaardag en zondag weg dan ben ik maandag kapot!!

Als ik niet mee ga dan vertel ik dat wel ok

Sorry Marjan.

Ik zat er net tussen, dus zal deze topic nog ff een keer uppen, want die is voor sommige van jullie heel belangrijk!

Gr, Roanna:)

ik ga idd nog gewoon mee :slight_smile: pech voor vriendlief, die heeft me al een week moeten missen, die ene avond kan ook nog wel

ik ga ook nog mee…maar zullen we niet in het restaurant afspreken maar op het station…dat restaurant vind ik nooit alleen!!

groetjes

filiz

Beppie
Bloem
Filiz
Mar
Marjan
Nur
Rieneke

Wie nog meer??
Even het lijstje bijgewerkt en weer naar boven gehaalt!!

Wie gaat er nog meer mee, en ga ik dan eindelijk zien de 2de april

Ik heb gisteren een e mail gestuurd naar het restaurant om te reserveren. Nog niks erop gehoord. Het restaurant gaat om half 5 open. Zullen we anders afspreken om 3 uur op CS Utrecht bij de hoofdingang/uitgang. Daar is vast wel iets van een meeting point of zo. En laten we afspreken dat degene die meegaan een blauw oog bij zich hebben en dat op de 1 of andere manier laten zien?? Zodat we elkaar wat makkelijker kunnen vinden bedoel ik.
Suggesties welkom natuurlijk…

gr. Marjan