Wanneer spreken we af?

Lieverd, ik ga me voor die meeting geen blauw oog laten slaan hoor(hihi)of bedoelde je dat niet???

Ik heb geen blauwe ogen, dus is voor mij niet mogelijk!! Maar we kunnen gewoon bij het meetingpoint verzamelen!! Een aantal giegelende meiden/vrouwen/vroege bejaarden kan niet missen toch??!!

ik hoor het wel
:wave:

Hohoho, wie is er hier “vroeg” bejaard??? Ikke niet, hoor, ik ben pas 50!!
Xx Mar

Ik denk ik noem iedereen maar, voelt niemand zich overgeslagen(hihi)
Ik nl ook niet, ben veeeeeel jonger dan jij(41 nog net!!)

Hallootjes!!
Marjan, heb je al antwoord gehad??
En hoelaat gaan we elkaar nu ‘meeten’??

Tot volgende week zondag!!

Ja, er is een e mail gekomen en we kunnen daar eten hoor. Ik ga aan Mar vragen of ze even kan uitzoeken waar het nou precies is in Utrecht met een routebeschrijving erbij en zo. Zij is daar veel beter in dan ik haha. Ik heb gereserveerd om 5 uur. We kunnen gewoon a la carte eten. Ik geef eind van deze week door met hoeveel mensen we komen. Dus het is geregeld. En de afspreektijd!? Ik denk dat 15.00 uur een mooie tijd is. Dat met elkaar shoppen hoeft voor mij eerlijk gezegd niet zo, maar misschien kunnen we wel alvast ff met elkaar iets gaan drinken. Genoeg leuke kroegen in Utrecht.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

doei, gr.Marjan

En met dat blauwe oog bedoelde ik natuurlijk het Turkse oog

Die heeft elke Turkije fan toch wel in welke vorm dan ook? Maar wat Beppie al zei, we zullen elkaar ongetwijfeld wel herkennen

Mooi ben er dan rond 15 uur!! En nee, ik heb geen oog!!! Ben niet voor bijgeloof, en een blauw oog is er eentje dus vandaar!!! Maar ik doe wel blauwe oogschaduw op ofzo(hihi)

een 2e afmelding van mij kant

het spijt me echt, maar ik heb toch wel een redelijke reden.

op zondag werk ik in een horeca bedrijf en nu wordt daar volgende week een feest georganiseerd. weet dat pas van vandaag en nu vroeg mn baas of ik toch niet aub wilde komen werken.

het wordt een lange dag, dus veel uurtjes. dat geld kan ik natuurlijk goed gebruiken om extra mee te nemen naar turkije over 5 weken.

ik hoop dat jullie het niet al te erg vinden dat ik de laatste week ermee kom dat ik toch niet mee gaan, maar ik hoop dat jullie niet boos zijn:)

hoop bij de volgende wel aangwezig te kunnen zijn, en ik kijk erg uit naar het verslag van die van volgende week.

liefs

filiz

Jammer meis, maar ik begrijp je wel!!! We doen wel uitgebreid verslag ok!!

En toen waren er nog (maar) 6! Sorry hoor meiden, maar als er nou nog meer afhaken, om wat voor reden dan ook, dan denk ik dat het nog weinig zin heeft om deze meeting door te laten gaan. Volgens mij gaan vooralsnog alleen deze dames:
Beppie
Nur
Bloem
Rieneke
Mar
Marjan
Als ik iemand vergeten ben, graag even een reactie

Komaan meiden doe je best !

Enneuh, Beps ? Als je geholpen wil worden voor het blauwe oog wil ik je altijd helpen hoor :smiley: Ik heb een stevige rechtse :wink:

YOU!!! Ik heb/hoef/wil geen blauw oog, als sieraad of een echte!!!

En ik die dacht van eens vriendelijk te zijn :wink: moehahaha (grapje Beps, u know me ) Als je hier eens voorbij raast kom je maar je blauw oog ophalen (sierraad dan wel te verstaan) tenzij je toch liever voor het echte kiest :wink:

Wat jammer dat er nou weer zo veel mensen af moeten zeggen!
Ik ben er nog steeds bij hoor!

Liefs Rieneke

ik vind het ook erg jammer dat er steeds nog meer mensen afzeggen. begin ook te denken dat het met zo weinig weer weinig zin heeft om een meeting te houden.

als het doorgaat blijf ik nog gewoon van de partij hoor
 ik hoor het wel

Wat mij betreft, ik wil jullie nog steeds ontmoeten hoor, en dat Turks eten is ook mooi meegenomen en errug lekker!!!
Dus tot zondag!!

Hoi,
De reservering heb ik gisteren bevestigd. Voor 6 dames heb ik om 5 uur een tafel besproken. Mar zou de route van het CS naar het restaurant uitprinten, dus komt helemaal goed.Er is wel een kans dat Mar en ik iets later dan 3 uur aankomen, want Mar moet eerst nog werken tot 1 uur! Dus hou daar ff rekening mee dat het misschien half 4 kan worden
!
Dus meisjes, tot zondag 3 uur (of iets later) op het CS van Utrecht bij de hoofdingang, meeting point.

gr. Marjan

Ik wens jullie veel plezier zondag.
Jullie zullen wel heel veel te bespreken hebben. Leuk om elkaar in het echt te zien.
Ik zal bij m’n schoonmoeder zijn. Ze wordt 84.
Ik ben dan wel gescheiden, maar dat lieve mensje is en blijft m’n schoonmoeder.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Tof Fransijn, zou willen dat meer mensen er zo over denken. Je hoort te vaak dat dat dan over is. Feliciteer haar ook van mij, wat een mooie leeftijd!! Ik zal, zeker in gedachten, het eerste drankje op haar proosten!

Ik heb er zin in!
Als het lukt om de trein van 13.56 uit Voorhout te pakken( ik moet tot 1 uur werken!) zijn Marjan en ik om 14.52 op Utrecht Centraal. En anders wordt het ietsje later.
Moeten we nog iets doen met telefoonnummers of zo?
Xx Mar