Wanneer spreken we af?

Ik ook!!!
Ik ben er ook rond die tijd, of anders iets na 3en! Hoor4 wel hoe een ieder aankomt. Moet half met de auto omdat er weer eens aan het spoor gewerkt word dus, joeppie!!!
Als je mn nummer wilt dan moeten we dat maar ff via een pbtje doen dus
:wave:

Ik kom morgen rond 14.45 aan, als de spoorwegen meewerken!! Natuurlijk werkzaamheden tussen Almere en Weesp, dus ik ga een heel stuk met de auto, maar we gaan!!!
Tot morgen allemaal

He meiden,

Heel veel plezier morgen met z’n allen!!! Ben ontzettend benieuwd naar jullie verhalen. Gaat supergezellig worden, daar ben ik van overtuigd! Zal aan jullie denken als ik morgen achter m’n ‘‘gewone hollandse bordje eten’’ zit :sad: !

Mijn trein komt morgen om 14.42u aan! Zie jullie morgen :smiley:

Liefs Rieneke

Tot morgen Rien!! En als je het ff niet meer weet gewoon bellen hoor!!

leuk het gaat gewoon door? dan ga ik zo maar kant en klare maaltijd voor vriendgeval halen
 :wink: ik moet nog ff kijken hoe de treinen rijden maar ik ben er rond 3 uur ook dan :slight_smile:

gezellig

HĂ© Marion, dan kom je toch gewoon?

JA gewoon doen hoor Marion. Al kom je wat later, we gaan toch pas om 17 uur naar het restaurant(toch?)

Zitten het hele weekend vol met verjaardagen, anders was ik er zeker bij geweest!

ik kan kiezen of om 13.42 aankomen of om 15.42 dusse of een uutje te vroeg of te laat.
als ik te vroeg kom, dan winkel ik vast was en kom om 15.00 naar het meeting point en wordt het ietsje later, dan ga ik winkelen en van daaruit naar het restaurant. Daar toch om 17.00???

Ja, maar anders bel je toch even als je er bent, als je later komt?
Ik stuur je wel mijn mobiel nummer naar je e-mail, dan kunnen we je oppikken.
Xx Mar

Oew heb er zin in! Ben benieuwd! En heerlijk Turks eten met zn allen! Jammie!
Tot morgen allemaal!

ik wil jullie echt onwijs veel plezier wensen.

groetjes

filiz

TOT STRAKS!!!

Dames, ook namens mij, wil ik jullie nog heel veel plezier wensen vanmiddag.

Eeet smakelijk en maak er een leuke middag van en laat Utrecht weten dat jullie geweest zijn!

Er ging net wat mis met mijn vorige bericht, maar nogmaals heel veel plezier en de hartelijke groetjes van

Roanna ( Smilies doen het niet) Maar ik zwaai dus. Daaaaaggggg!!!

Thanks

:wave: Hij doet t weer.:banana:

Ik ga nu ff sporten en dan ook opmaken voor mijn feestje met de collega’s. Wij gaan eerst lasergunnen en dan ook een etentje.

Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto’s.

Doeiiiiii. Groetjes Roanna

Jij ook heeel veeeel plezier!!!
We gaan dus allemaal genieten vandaag!!!
Doei

Ik wens jullie een heel gezellige middag/avond.
Lekker kletsen over allerlei leuke onderwerpen en vooral over ons geliefde Turkije.
Als ik bij m’n schoonmoeder aan de wijn zit zal ik aan jullie denken.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN