Hallo,
Hopelijk was het erg gezelli en wij die helaas niet meekonden.
Wij willen verhalen!!!
groetjes jac
Hallo,
Hopelijk was het erg gezelli en wij die helaas niet meekonden.
Wij willen verhalen!!!
groetjes jac
Ik ben weer veilig thuis gekomen! Was super gezellig. Ben alleen erg moe van al dat reizen dus ik kruip snel mn bedje weer in!
Tot morgen!
Liefs Rieneke
Hé Rien, ben je al thuis? Goede reis gehad?
Onze trein van 7 over half konden we dus nazwaaien, dus we moesten toch een half uur wachten. Verder goede reis gehad, ging wel voorspoedig, ong. kwart over tien in Voorhout, waar m’n autootje braaf op ons stond te wachten. Voor de anderen, verhalen later, ga zo lekker naar m’n bedje toe.
Xx Mar
Heb net mn hubbie uitgezwaaid, die lag al in bed toen ik thuis kwam. Hij wilde nog ff horen hoe het was natuurlijk:p
Was om 10 uur thuis, gelijk met de puber naar bed, dus daar klets ik zo ff mee bij, en dan ga ik nog ff mn bedje in.
Klets straks weer mee!!
![]()
Zo te lezen hebben jullie het gezellig gehad met elkaar. Fijn hoor.
Hee, het was dus weer erg gezellig gisteren. Leuk om Kelebek, Beppie en Bloem in levende lijve te ontmoeten. We hebben lekker gegeten en leuk gekletst met elkaar. Fijn dat iedereen ook weer goed is thuisgekomen! En extra hulde aan Kelebek, zij moest toch een hele reis maken om naar Utrecht te komen en weer terug…
We hebben het ook al over een volgende meeting gehad, maar dat zal wel ergens in het najaar worden. Kijken of het lukt om dan meer mensen aan tafel te krijgen!
Iedereen een goeie week toegewenst, maak er weer iets van! Ik moet vanaf vandaag nog 7 dagen werken en dan ben ik vanaf 12 april vrij…en dan de 16e op naar Marmaris. Moet nog zoveel doen voordat t zover is, maar heb besloten mezelf niet gek te maken en alles rustig aan te doen. Ik ga maar gauw beginnen haha.
groeten Marjan
Zo ik ben ook weer in het land der levende!!!
Zeker hulde aan Rieneke, 2 1/2 uur reizen, enkele reis, om bij elkaar te komen!!!
KLASSE:banana:
Eerst was het wat aftasten op Utrecht Centraal, we hadden geen herkenningstekens dus wie is wie?? Rieneke en ik hadden telefoon nummers uitgewisseld, maar met Mar en Marjan niet!! Maar al gauw hadden we elkaar gevonden! Bloem was iets later dus die zagen we in het restaurant!
We hebben eerst een btje rondgewandelt, een bakkie gedaan en toen naar het restaurant. We waren weer te snel, het was nog dicht:D Nog maar een frisje ergens
In het restaurant aangekomen kwam Bloem ook al snel. Het eten uitgezocht en wat te drinken en toen begon het geklets!! En dan kun je ook veel meer kletsen dan dat je kunt typen dus:whistle: !! Man hebben we geklest en gelachen:laugh:
Het eten was zalig, en de kiloos zullen er wel weer bij zijn, maar dat mag voor mij de (na)pret niet drukken!
Om ong 20.30 weer op het station en een ieder z’n eigen kant op.
Het was gaaf om gezichten bij de namen hier te hebben, dat maakt het allemaal nog leuker om met jullie te kletsen!
Bloem: ik log in hoor!! En klets dan maar op die manier met je, maar blijf je volgen!! GENIET DAAR:p!!
En de anderen, we gaan lekker door zo, zeker als ik te werk ben(hihi)
![]()
Foto’s ach ja, vrouwen he, die vergeten dus allemaal een toestel, en om het met onze mobieltjes te doen nou nee, dus voor de anderen…HELAAS!!!
nou beppie, daar heb ik niks aan toe te voegen
en voor diegene die het kaartje/ bierviltje kwijt raken: www.bloemdiscoverslife.web-log.nl
gelieve geen verwijzingen, wensen of opmerkingen mbt mijn turkish delight, mijn lieffie, mn turk, of de liefde te maken…je weet maar nooit welke exen of familie van ex er meeleest, en die hoeven dat allemaal niet te weten, thanks
Fijn om te horen dat jullie het gezellig hebben gehad! Maar had niet anders verwacht, zal best een drukte geweest zijn met al die kakelende vrouwen
:D. Hoop er in het najaar ook bij te zijn.
Jammer dat jullie geen foto’s hebben gemaakt!
zo te horen hebben jullie het erg gezellig gehad…
gelukkig:D
hoop er volgende keer ook bij te zijn…
groetjes
filiz
@Bloem, ben even naar je web gegaan. Leuk ziet het eruit.
Geinig om je reilen en zeilen zo een beetje te kunnen volgen. We leven allemaal mee.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
MEIDEN: Volgende keer ga ik mee hoor!!!
X
Houden we je aan!!!
![]()
Nou, er valt niet veel meer te vertellen over gisteren, maar ook ik vond het erg gezellig. En ik kan alleen maar zeggen:
Meiden, kom op, volgende keer nou eens echt met z’n allen!
Het is zo’n leuke ervaring om met een groep eigenlijk wildvreemden zo 'n leuke dag/avondte hebben. En het is echt net of je elkaar al heel lang kent.
Je kan er gerust iets anders voor opzij zetten, het is echt de moeite waard!
@ Bloem, heel veel sterkte en succes en plezier, en nog veel meer!
@ Bep, voorzichtig met die motor, wordt niet te overmoedig. En laat het maat weten als ik de zon weer moet sturen!
@Kelebek, onwijs goed van je om zo een eind te reizen voor de meeting, ik zou bijna zeggen, je bent een voorbeeld voor anderen dat het wel kan, als je maar echt wilt!
@ Marjan, werk ze nog ff, deze laatste paar dagen, dan lekker vakantie, eindelijk naar Marmaris! En die schoenen komen nog wel!
Xx Mar
Misschien geef ik me tegen die tijd ook wel op. Lijkt me wel heel leuk!:o
Groetjes van Roanna:wave:
Ja collega!
Ja, leuk toch ook nog eens een collega van zo ver te ontmoeten? Lijkt mij!
En over 2 weken ben ik ook nog in Noordwijk te vinden voor een trouwerij en logeer dan in de de Heeren van Noortwijck. Dus mijn feestjes kunnen beginnen.![]()
Voor zo weltrusten en groeten van Roanna
@ Roanna, leuk, zo’n trouwerij met overnachting. Op wat voor een dag is dat? Wel goed je vervanging regelen op werk, hè, denk erom!(geintje)
De Heeren van Noortwijck ken ik niet, maar klinkt wel leuk.
Die trouwerij is de 18e en wij komen dan de 17e naar Noordwijk.
Ja, voor vervanging wordt gezorgd door mijn manager, die mijzelf aanraadde om eens een weekje vrij te nemen, vanwege de zoveel opgebouwde uren. Dus dat komt helemaal goed. ![]()
Dus jij kent dat hotel niet? Het ligt aan de Quarles van Uffordstraat, of zoiets. Ik had het via het VVVkantoor van Noordwijk op het internet geboekt. Het staat ook bij weekendje weg!
Groetjes Roanna
Miere Miere toch. de Heeren van Noortwijck is het vroegere Zeerust, je weet wel misschien van de zwembad wat erbij zat! Wij hadden daar vroeger zwemles, heb er een waar trauma aan over gehouden als ik er aan terugdenk haha…